• Omdat de organisator (SUMMERx) van deze RPG maar geen nieuw topic opende, heb ik besloten dit zelf te doen. Voor vragen e.d. kan je wel nog steeds bij SUMMERx zelf terecht.



    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free



    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    'We kunnen het wel eens gaan vragen als je wil,' zegt Luke. Als we hebben aangeklopt loop ik de kamer binnen en kijk Mickey en Yulia aan, 'willen jullie misschien ook een pizza?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Volgens mij is Mickey er nog niet x D]

    Yulia Nena Katineh
    Ik onderdruk het beroerde gevoel dat opkomt bij het woord 'pizza'.
    'Nee, dankje,' zeg ik zo beleefd mogelijk terwijl ik mijn hoofd even op mijn benen leg.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Nu dan wel ;D]

    Mickey
    Yulia weigert, maar ik heb wel zin in pizza. 'Ik wel, maar... hoe ga je dat beta- oh.' Ik kijk naar Cassie en denk terug aan toen we elkaar ontmoetten. 'Cassie. Zullen wij anders gaan, ik moet sowieso nog even met je praten. Onder vier ogen,' richt ik me waarschuwend op Luke.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    'Cassie. Zullen wij anders gaan, ik moet sowieso nog even met je praten. Onder vier ogen,' zegt Mickey als Yulia heeft gezegd dat ze niks hoeft. Ik kijk hem wantrouwig aan, 'zodat je me weer uit kan gaan schelden?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mickey
    'Nee, ik ga je niet uitschelden. En ook niet met je flirten, dat laat ik aan Luke over,' grinnik ik. 'Nee, ik wil iets met je bespréken,' zeg ik, met de nadruk op 'bespreken'.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Luke Harrison
    Ik haal een wenkbrauw op naar Mickey, waar heeft hij het toch over. Iets bespreken met Cassie? "Als jij met hem naar de pizzaria wilt gaan is dat goed hoor." lach ik zo goed mogelijk, "Ik blijf wel even bij Yulia dan."


    Love is louder.

    Mickey
    Ik knik dankbaar naar Luke als hij toestemt. 'Thanks, man.'
    Dan kijk ik weer vragend naar Cassie. 'Kom je?'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    Ik zucht even, 'het moet dan maar,' mompel ik licht geïrriteerd waarna ik naar buiten loop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    Ik voel me even een verwaarloosde hond als de twee ons verlaten, maar draai me dan naar Yulia. Dit was gedoemd een ongemakkelijk gesprek te worden. "Eh.. hai!"


    Love is louder.

    Yulia Nena Katineh
    Ik grinnik. 'Rustig maar, ik ga je niet opeten hoor.' Ik vlecht mijn haar in. Ik moest even ergens mee bezig zijn.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Luke Harrison
    "Dat verwacht ik ook niet hoor." ik gun haar een glimlach en zet me naast haar neer. "Wat is nu eigenlijk heel dat gedoe met Mickey enzo?" probeer ik te informeren.
    Het is duidelijk dat ik hier nog hopen informatie mis als ik mensen hoor praten.


    Love is louder.

    Yulia Nena Katineh
    Ik kijk hem niet-begrijpend aan. 'Gedoe met Mickey? Wat bedoel je?'


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Luke Harrison
    "Gewoon, met hem en Cassie. En toen hij zo beschermend deed tegenover je toen ik hier pas was?" Ik haal mijn schouders op. "Of ben ik de enige die dat merkt?"


    Love is louder.

    Yulia Nena Katineh
    Ik zucht. 'Gedoe met Cassie? Dus toch..'
    Vervolgens strijk ik een pluk haar achter mijn oren.
    'Ik weet niet wie de echte Mickey is op dit moment, nu ik dit hoor. We komen er nog wel achter.' Mompel ik terwijl ik wat teleurgesteld achterover ga zitten.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [@Cassie, is het goed dat we de pizza in een PB gaan halen? Dan hoort de rest ons gesprek niet (:]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein