• Omdat de organisator (SUMMERx) van deze RPG maar geen nieuw topic opende, heb ik besloten dit zelf te doen. Voor vragen e.d. kan je wel nog steeds bij SUMMERx zelf terecht.



    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free



    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Luke Harrison
    Ik kijk snel naar beneden, om weer eens een blos te verbergen. "Bedankt" zeg ik zachtjes. Ik laat mijn voorhoofd tegen haar schouder vallen, zo ziet ze mijn gezicht niet meer en kan ik achteloos glimlachen als een idioot.

    [klinkt als een goed plan ! :')]


    Love is louder.

    Cassie
    'Bedankt,' zegt hij zacht waarna hij zijn voorhoofd tegen mijn schouder laat vallen. Ik lach zachtjes omdat het er best wel grappig uit ziet aangezien ik nog een kop kleiner ben als hem. Dan leun ik ook met mijn hoofd tegen zijn schouder.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    Een vreemd gevoel verspreid zich in mijn buik wanneer ook zij haar hoofd laat vallen na ze zacht had gegiecheld. Plots merk ik mijn hart dat harder klopt, mijn longen die sneller ademen. Ik ken deze symptomen. De symptomen van Adrenaline. Ik lach en leg mijn lippen even tegen mijn hals, waarna ik door mijn lijst met muziek ga en een nieuw liedje op zet.


    Love is louder.

    Ik lach en leg mijn lippen even tegen mijn hals,
    [vind het erg knap van hem als die dat voor elkaar kan krijgen :P]

    Cassie
    Ik begin te glimlachen als ik het intro van bubbly hoor en haal mijn hoofd van zijn schouder. 'Ik hou echt van dit liedje, het is zo lekker dromerig,' zeg ik waarna ik naar hem glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [kan hoor,als ze dicht tegen elkaar staan, of hij heeft een lange nek of zijn hoofd ligt gedraaid of zijn hoofd ligt niet meer op haar schouder.. :Y)]

    Luke Harrison
    "Vind ik ook, het is écht super mooi." lach ik naar haar terug. "Het is ook een super schattig liedje." Ik priem met mijn blik in haar ogen.


    Love is louder.

    [lol, heb net even geprobeerd en kan echt mijn lippen niet in mijn hals krijgen xD]
    Cassie
    'Vind ik ook, het is écht super mooi,' lacht hij terug,'Het is ook een super schattig liedje'. Hij kijkt recht in mijn ogen maar ik laat me niet bang maken en kijk gewoon terug. 'Ken je de Glee versie van Home?' vraag ik dan, 'die is ook echt schattig,' vervolg ik terwijl ik in zijn ogen blijf kijken.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 23:00 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [niet in zijn hals, in haar hals he ;') Sorry, de fout was helemaal aan mijn kant.]

    Luke Harrison
    "Sorry, ik ben niet zo'n gleek." ik haal onschuldig mijn schouders op en glimlach naar haar. "Maar ik wil het wel eens horen, als je het bij hebt, misschien?"


    Love is louder.

    [haha, ik dacht al wtf kan hij zijn lippen in zijn eigen hals leggen xD]

    Cassie
    'Sorry, ik ben niet zo'n gleek. Maar ik wil het wel eens horen, als je het bij hebt, misschien?' Ik knik waarna ik met één hand mijn iPod uit mijn broekzak haal en mijn andere in zijn nek laat liggen. Dan haal ik zijn oortje uit zijn oor en doe een van die van mij in waarna ik op het goede liedje druk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Luke Harrison]
    "Is dat dezelfde kerel als net?" vraag ik als de eerste noten beginnen. "Je houdt wel van die gast, he?" Ik lach speels naar haar en begin zachtjes te bewegen op de muziek.


    Love is louder.

    Cassie
    'Is dat dezelfde kerel als net? Je houdt wel van die gast, he?' hij lacht speels en beweegt zachtjes mee op de muziek. Ik schud mijn hoofd, 'nee, het is niet dezelfde,' grinnik ik. 'Maar ik hou sowieso van de tweede,' vervolg ik lachend, 'Hij is Iers en ik heb nou eenmaal een zwak voor Ierse accenten'. Dan begin ik net als hij mee te bewegen op de muziek.

    [ik ga zo slapen, moet er morgen weer om half 7 uit :(]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    "Was ik maar Iers dan. Iers is een prachtig taaltje.." meimer ik. Ik heb altijd een voorliefde gehad voor Ierland, het lijkt Narnia wel. Met veel groen en de kusten.

    [omgosh. Iers. -gaat nog eens luisteren-, je hoort het niet zo hard. ):
    maar ja, slaapwel! :'D]


    Love is louder.

    Cassie
    'Was ik maar Iers dan. Iers is een prachtig taaltje,' meimert Luke. Ik glimlach naar hem, 'als je een Iers accent had zou je nog schattiger zijn. Maar helaas dat heb je niet,' zeg ik plagerig waarna ik even mijn tong naar hem uitsteek.

    [ik post morgenochtend nog wel wat en anders als ik op school zit (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    luke harrison
    "Am oi noiw cuwte than?" Probeer ik een iers accent na te bootsten, ik klink waarschijnlijk belachelijk, maar het is het waard.


    Love is louder.

    Cassie
    Ik lach om Luke's nep Ierse accent. 'Hmmm, je was al schattig maar nu ben je nog schattiger,' zeg ik tegen hem, 'ook al faalt je accent echt,' grinnik ik erachteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@Luke, gaat goed zo! (;
    Maar ga straks nu niet afhaken omdat je verliefd bent geworden op Cassie, eh! ;D
    Zelfs Cassie zelf wilt weten wat mijn plannen zijn.]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein