• Omdat de organisator (SUMMERx) van deze RPG maar geen nieuw topic opende, heb ik besloten dit zelf te doen. Voor vragen e.d. kan je wel nog steeds bij SUMMERx zelf terecht.



    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free



    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    'Hangt er van af hoe je wilt dansen,' zegt Luke. Hij trekt een wenkbrauw op waarna een lach op zijn gezicht verschijnt. Het is een mooie lach, ook omdat zijn ogen ook meedoen. Ik haal mijn schouders op, 'dat maakt mij niet zoveel uit. Waar heb jij meer zin in?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    Ik ben altijd slecht geweest in kiezen, maar ik steek mijn vinger naar haar op als teken dat ze even moet wachten. Ik scroll door mijn muziek en zet dit liedje op. Ik biedt haar een oortje aan "Nu is het jouw beurt om de dancemoves te kiezen."


    Love is louder.

    [omg, dat liedjee is echt leeeuk (:]
    Cassie
    Luke scrolt door zijn muziek en biedt dan een oortje aan die ik aanneem en in mijn oor doe. 'Nu is het jouw beurt om de dancemoves te kiezen,' zegt hij. Ik glimlach even en ga dan wat dichterbij hem staan waarna ik begin te dansen op de maat van het liedje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Luke Harrison
    Als nog maar de eerste noot van het liedje onze oren binnendringt begint Cassie al te dansen, snel volg ik haar voorbeeld en geniet ik van de muziek. Dit was op het moment echt 1 van mijn favoriete liedjes. "Vind je het een leuk lied?"

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 21:26 ]


    Love is louder.

    Cassie
    Luke begint ook te dansen en ik glimlach even naar hem. 'Vind je het een leuk lied?' vraagt hij. Ik knik, 'Ja heel erg, maar ik kende het nog niet,' antwoord ik. Na even twijfelen leg ik mijn armen in zijn nek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    Ik moet glimlachen om haar actie en leg mijn handen om haar middel. "Ze zijn heel goed, het is een boyband." Ik kijk even van haar weg om een blos te verstoppen. Aangezien ik er misschien te stoer uit zie om naar boybands en justin bieber-achtige dingen te luisteren.


    Love is louder.

    Cassie
    Hij legt zijn handen om mijn middel, 'Ze zijn heel goed, het is een boyband,' dan kijkt hij even weg maar ik zie toch dat er een blos op zijn wangen verschijnt. 'Daar hoef je je heus niet voor te schamen hoor,' lach ik, 'het is juist schattig als jongens daar naar luisteren,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    "Schattig? Is het niet verwijfd of gay, ofzo?" vraag ik onzeker, dit keer kijk ik weer in haar ogen, ik schuifel een paar centimeters dichter naar haar toe.


    Love is louder.

    Cassie
    'Schattig? Is het niet verwijfd of gay, ofzo?' vraagt hij. Hij kijkt weer met zijn mooie bruin/groene ogen in die van mij en gaat iets dichterbij me staan. 'Nee hoor, het is gewoon schattig,' zeg ik met een glimlach, 'je hebt trouwens mooie ogen,' flap ik er dan uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    Mijn glimlach verspreid zich nu waarschijnlijk van australië tot hier, gestoord hoe ik plots zo blij ben geworden door haar complimentje. "Dus ik ben schattig met mooie ogen?" lach ik naar haar. "Laten we dan maar zwijgen over jouw." ik gooi er een speelse knipoog achterna.


    Love is louder.

    Cassie
    'Dus ik ben schattig met mooie ogen?' lacht hij, 'Laten we dan maar zwijgen over jouw,' vervolgt hij met een speelse knipoog. 'Ja, je bent schattig met mooie ogen,' geef ik toe waarna ik naar hem glimlach, 'en zo bijzonder zijn mijn ogen niet hoor,' zeg ik er achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    Ik ga met mijn hoofd dichter bij dat van haar hangen en maak van mijn ogen spleetjes, alsof ik de hare ben aan het observeren terwijl ik er recht in kijk. "Ze zijn blauw, toch?" vraag ik dom, natuurlijk zijn ze blauw.
    "Ze zijn prachtig."


    Love is louder.

    Cassie
    Ik schrik een beetje als hij ineens met zijn hoofd voor die van mijn gaat hangen en zijn ogen tot spleetjes knijpt. 'Ze zijn blauw, toch?' vraagt hij waardoor ik even grinnik. 'Ze zijn prachtig'. 'Dank je,' zeg ik terwijl er een glimlach op mijn gezicht verschijnt. Ik bijt even op mijn onderlip als ik merk dat onze lippen maar een klein stukje van elkaar verwijderd zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    Even blijf ik nog haar ogen bestuderen, ik kijk ook nog even naar de rest van haar gezicht, nu ik die kans toch kreeg. "Ik wil écht niet playerig over komen ofzo." zeg ik, ik schraap mijn keel en vervolg met: "Stiekem ben je helemaal wel mooi."

    [ps. moet het liedje eigenlijk niet al lang gedaan zijn,:X]


    Love is louder.

    Cassie
    'Ik wil écht niet playerig over komen ofzo,' hij schraapt zijn keel, 'Stiekem ben je helemaal wel mooi'. Ik voel dat mijn wangen een beetje warm beginnen te worden. 'Dank je,' zeg ik terwijl er weer een glimlach op mijn gezicht verschijnt, 'jij ziet er ook niet verkeerd uit,'


    [haha eigenlijk wel volgens mij :P Anders doen we gewoon alsof hij over is gegaan in een ander rustig liedje ofso]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered