• Omdat de organisator (SUMMERx) van deze RPG maar geen nieuw topic opende, heb ik besloten dit zelf te doen. Voor vragen e.d. kan je wel nog steeds bij SUMMERx zelf terecht.



    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free



    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [klopt :p moet je btw niet weer een keer met Mickey reageren a.? Want hij moet natuurlijk wel zien hoe Luke het doet :p ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ja, dacht ik ook aan, maar dan verpest ik het natuurlijk... Want jullie moeten nog zoenen.]

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 8:24 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [haha ;p hij kan natuurlijk ook stilletjes binnenkomen :)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oehh, ja, leuk! Dan ben ik net een paparazzo. ;D]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Mickey
    Als Luke geïrriteerd wegloopt, laat ik me op de grond zakken. Mijn hoofd leg ik tegen de muur achter me en ik sluit mijn ogen, zodat ik beter kan nadenken.
    Na enkele minuten open ik mijn ogen weer. Het felle licht verblindt me even, maar al snel heb ik weer perfect zicht. Ik sta op en loop naar een andere kamer, waar ik Yulia op een oude matras zie liggen. Omdat ik haar niet wil storen, ga ik op tenen voorbij de deur en naar de aankomstkamer, waar ik Cassie en Luke zie dansen. Ik houd me gedeisd, aangezien het Luke blijkbaar goed lukt om Cassie te veroveren.
    Ergens vind ik ze wel schattig samen, ze passen best wel goed bij elkaar. Nu maar hopen dat Luke binnenkort niet afhaakt omdat hij verliefd is geworden op Cassie...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    luke harrison
    "Ik weet dat het faalt, maar ik kon altijd proberen?" Grijns ik, ik leg mijn voorhoofd tegen het hare, "weet je dat je echt een heel mooie lach hebt?" Ik vraag me af of ze die complimentjes nog niet beu is, maar eerlijk gezegd kon ik er nog miljoenen geven.

    [Aaawww... Ik kan het echt niet helpen. Maar luke en cassie zijn zo schattig samen!!]


    Love is louder.

    Cassie

    Ik glimlach als hij zijn voorhoofd tegen de van mij legt. 'Dat valt heus wel mee hoor,' zeg ik op een zachte toon terwijl ik in zijn ogen blijf kijken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mag ik jullie storen? Ik verveel me dood ;D]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [Ik vind het best :p reageer wel sloom want zit op school]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mickey
    Cassie en Luke staan tegen elkaar gedrukt en kijken elkaar in de ogen. 'Weet je dat je echt een hele mooie lach hebt?' hoor ik Luke zeggen. 'Dat valt wel mee hoor,' is Cassies antwoord.
    'Awh,' onderbreek ik hun intieme momentje, 'Jullie zijn echt vet schattig.'
    Ik loop naar hen toe en kijk ze aan.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Luke Harrison
    Het beeld van Mickey stoort me op dit moment mateloos, ik weet dat we afspraken hadden gemaakt, maar laat me die toch nog even vergeten terwijl ik hier met Cassie sta. Geniepig druk ik mijn lippen voor enkele luttele seconden op de hare.
    "Ik weet wel dat we schattig zijn, wil je ook mee dansen, Micks?"


    Love is louder.

    Cassie
    Ik kijk Luke even verbaasd aan als hij voor een paar seconden zijn lippen op die van mij drukt. Dan vraagt hij of Mickey mee wilt dansen. Mijn gezicht betrekt even maar ik trek hem snel weer in de plooi en tover een glimlach te voor schijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    Ik neem Cassie's handen in de mijne en zet een steviger liedje op om op te dansen, mijn ogen blijven naar Mickey staren. Dit zou hilarisch kunnen worden.


    [Zie je Mickey al helemaal awkward en alleen dansen, hahaha. :'D]


    Love is louder.

    Cassie
    Ik glimlach even naar Luke als hij mijn handen vastpakt. Als hij vervolgens een liedje op zet waar je meer op kan dansen kijk ik nog even naar Mickey en richt mijn aandacht dan weer Luke. Met mijn heupen begin mee te bewegen om de maat van het liedje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mickey danst niet in publiek. (puh)]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein