• Omdat de organisator (SUMMERx) van deze RPG maar geen nieuw topic opende, heb ik besloten dit zelf te doen. Voor vragen e.d. kan je wel nog steeds bij SUMMERx zelf terecht.



    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free



    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Mickey
    'Wil je ook mee dansen, Micks?' vraagt Luke me als hij een nieuw liedje opzet.
    'Nee, bedankt,' weiger ik, 'ik dans niet in het openbaar.'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Luke Harrison
    "Je hebt geen idee wat je mist, Mickey." Ik kijk weer naar Cassie en dans op de gekste manier die je maar kunt bedenken.


    Love is louder.

    Mickey
    'Ik mis niets, want ik sta erbij.'
    Luke kijkt naar Cassie en begint dan heel raar te bewegen. Ik vermoed dat hij het 'dansen' noemt, maar... dat is het niet.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    Ik schiet in de lach als Luke gek begint te dansen. 'Gek die je bent,' grinnik ik waarna ik ook gek begin te dansen en af en toe even een blik op Mickey werp.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mickey
    Net zoals Luke, begint Cassie nu te 'dansen'. Ik zie dat ze af en toe naar me kijkt en glimlach daarom ook.
    'Ben ik zo interessant?' grinnik ik naar haar.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Luke Harrison
    Ik rol mijn ogen bij Mickey's commentaar en schud mijn hoofd. En moet nu ook lachen met Cassie's moves. "Je bent een geweldig danser!"


    Love is louder.

    Mickey
    'Je bent een geweldige danser!' zegt Luke tegen Cassie.
    Ik rol met mijn ogen. 'Als je dat dansen noemt...' fluister ik bijna onhoorbaar.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    'Hmmm misschien,' antwoord ik op Mickey's vraag waarna ik naar Luke kijk en even lach. 'Ik weet het,' grinnik ik, 'jij kunt ook erg goed dansen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mickey
    'Oewkeej, ik ga de tortelduifjes alleen laten. Yulia zit alleen in een kamer, dus ik ga haar even gezelschap houden. En dan kunnen jullie...' Ik schraap mijn keel even, 'doen wat jullie willen.'
    Ik knipoog nog naar Luke en ga dan terug op zoek naar Yulia.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Luke Harrison
    Na zijn knipoog rol ik met mijn ogen. "right, alles wat wel willen." grijns ik , daarna begin ik normaler te dansen. "Ik wist wel dat hij niet lang zou blijven staren naar onze moves."


    Love is louder.

    Mickey
    'Ik wist wel dat hij niet lang zou blijven staren naar onze moves,' hoor ik Luke nog zeggen. Ik rol nogmaals geïrriteerd met mijn ogen, maar besteed er verder geen aandacht aan.
    Eerst naar Yulia.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    'Dat is erg slim van je bedacht,' zeg ik tegen Luke waarna ik ook normaal begin te dansen, 'dus, waar waren we gebleven?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    Ik leg mijn voorhoofd weer tegen het hare en fluister:"Hier ongeveer?"
    Mijn blik vestigt zich even op haar lippen, terwijl ik op mijn eigen onderlip bijt.


    Love is louder.

    Yulia Nena Katineh
    Ik leun stilletjes tegen de oude wasbak die in de kamer gevestigd is. Mijn hoofd bonkt. Mijn mond is droog. Mijn keel brand.
    Ik schraap met mijn uit de tas gepakte make up remover de resten make up eraf en was mijn gezicht. Mijn lange, roodbruine haar haal ik voor het eerst sinds uren los en laat het over mijn schouders vallen. Ik kam het haar met mijn vingers. Vervolgens hang ik met mijn mond onder de kraan en spoel grondig mijn mond. Dan ga ik tegen de muur aanzitten en staar wat voor me uit.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Cassie
    Hij legt zijn voorhoofd weer op die van mij en bijt op zijn onderlip terwijl hij naar mijn lippen kijkt. Ik glimlach even en buig me dan naar voren waarna ik mijn lippen zachtjes op die van hem druk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered