• Omdat de organisator (SUMMERx) van deze RPG maar geen nieuw topic opende, heb ik besloten dit zelf te doen. Voor vragen e.d. kan je wel nog steeds bij SUMMERx zelf terecht.



    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free



    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Luke Harrison
    Haar lippen drukken zachtjes tegen die van mij, snel zoen ik haar terug, als ons contact breekt, vraag ik: "Ik ben hier nog maar 3 of 4 uurtjes, en nu dit?" Een glimlach verspreid zich over mijn gezicht.


    Love is louder.

    Cassie
    Ik glimlach even naar hem, 'je lijkt me gewoon anders dan andere jongens, maar dan op een goede manier,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    "Ik hoop dat ik dat waar mag maken, ik hoop het écht." Ik neem haar hand en loop weer terug naar de muur, waar ik dan ook meteen weer tegen ga zitten.


    Love is louder.

    Cassie
    Luke pakt mijn vast en loopt naar de muur waar hij tegen aan gaat zitten. Ik ga naast hem zitten en leun een beetje met mijn hoofd tegen zijn schouder. 'Hoelaat is het eigenlijk?' vraag ik dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    Ik kijk op mijn gsm en zie dat het al half 7 is, iets dat me doet realiseren dat ik super veel honger heb. "Half zeven." zeg ik terwijl ik met mijn hoofd tegen het hare aan leun.


    Love is louder.

    Cassie
    'okee,' zeg ik, 'weet je, ik heb eigenlijk best wel honger?' vervolg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    "Oh , echt! Je leest mijn gedachten!" zeg ik enthousiast.


    Love is louder.

    Cassie

    'ik ben gewoon helderziend ,' grinnik ik ,'anders gaan we zo iets te eten halen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison

    "Helderziend he?" Ik haal mijn wenkbrauwen op bij die woorden. "Kun je dan ook even voorspellen wat we gaan eten?"


    Love is louder.

    Cassie

    'zo ver gaat mijn gave niet,' zeg ik lachend, 'maar wat wil je eten dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    "Spijtig, ik weet niet echt. Gewoon iets simpel? uhmm... Pizza ofzo?" ik bijt op mijn lip als ik er verder over na denk.


    Love is louder.

    Cassie
    'Spijtig, ik weet niet echt. Gewoon iets simpel? uhmm... Pizza ofzo?' Ik knik even, 'ik vind het best, maar die zullen we dan wel bij de pizzeria moeten halen aangezien hier geen oven is,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [dude ik heb echt mega honger, pizza *kwijl*]

    Luke Harrison
    "Laten we gaan dan?" ik sta op en steek mijn hand naar haar uit. "Waar is de dichtstbijzijnde?"


    Love is louder.

    Cassie
    'Laten we gaan dan?' zegt Luke. Hij staat op en steekt zijn hand naar me uit. 'Waar is de dichstbijzijnde?' Ik neem zijn hand aan en als ik rechtop sta kijk ik Luke even aan, 'volgens mij is dat niet zo heel ver hier vandaan...Zullen we anders vragen of Mickey en Yulia ook een pizza willen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke Harrison
    Ik overweeg het voorstel en knik:"We kunnen het wel eens gaan vragen als je wil."
    we lopen naar de kamer waar Mickey en Yulia zijn en kloppen beleefd aan.


    Love is louder.