• Omdat de organisator (SUMMERx) van deze RPG maar geen nieuw topic opende, heb ik besloten dit zelf te doen. Voor vragen e.d. kan je wel nog steeds bij SUMMERx zelf terecht.



    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free



    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    [@Cassie, is het goed dat we de pizza in een PB gaan halen? Dan hoort de rest ons gesprek niet (:]


    [lol, is goed hoor]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Jaja, er gebeuren... interessante dingen in de PB's ;D Toch spijtig dat Luke en Yulia van niks mogen weten *sarcasme* ;D]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Luke Harrison
    "Het kan dat'k het fout heb hoor, ik ben hier nog maar even. Het zijn gewoon signalen die ik op neem.." ratel ik, ik wil geen ruzie's schoppen over dingen waar ik zelf niet zeker van ben.

    [ps. Ik ben er deze avond misschien/Waarschijnlijk niet, wegens babysitdienst tot midden in de nacht.]


    Love is louder.

    [Ah maakt niet uit, ben er ook niet, ben stappen haha.]
    Yulia Nena Katineh
    Ik kijk even zwijgend voor me uit. 'Ik ben er ook maar een dag langer dan jou hoor, dus ik weet ook niet echt veel van hoe de situatie's hier soms gaan,' zeg ik met een prille glimlach.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Luke Harrison
    "Oh.. Sorry. Dat wist ik natuurlijk niet." Ik glimlach vriendelijk naar haar.


    Love is louder.

    [Zonder Mickey en Cassie zijn jullie zo saai ;D]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [We hebben dan ook nog nooit met elkaar gesproken, ik zou niet weten wat te bespreken. ik zei al: dit belooft awkward te worden.:Y)]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 13:59 ]


    Love is louder.

    We're back!

    Mickey
    Cassie loopt me geïrriteerd voorbij, maar ik slaag er weer in hààr terug in te halen.
    Eens in het pand aangekomen, gooi ik de deur open en ga ik naar de kamer waar Yulia en Luke nog zitten. 'Hey,' brom ik. Ik ga ook op de matras zitten en begin te smullen van mijn pizza.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Yulia Nena Katineh

    Ik hoor dat Mickey binnenkomt en bij ons plaats neemt. Zwijgend blijf ik zitten en staar voor me uit. Hoofdpijn.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Cassie
    Ik zucht geïrriteerd als Mickey me weer inhaalt. Als ik het pand binnenloop ga ik naar de anderen toe en geef Luke zijn pizza waarna ik zover mogelijk bij Mickey uit de buurt ga zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mickey
    Ik kijk Cassie kwaad aan als ze Luke zijn pizza geeft en dan heel ver van me af gaat zitten.
    'We wisten niet welke smaak je wilde, dus we hebben voor jou ook maar gewoon een Hawaï meegebracht,' leg ik uit aan Luke.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [Aangezien na dit bericht er nog maar plaats is voor drie berichten, zal ik al een nieuw topic aanmaken, oké? Zorg dat dit wel eerst vol is voor je begint te schrijven in het nieuwe topic.]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [Klik voor het nieuwe topic! (:]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Yulia Nena Katineh
    'Jullie waren lang weg.' Merk ik op terwijl ik voor me uitkijk.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mickey
    'Jullie waren lang weg,' stelt Yulia vast terwijl ze voor zich uit blijft staren.
    'Ja, we moesten... nog wat dingen regelen,' zeg ik. Ik kijk Cassie aan. Ik vond het niet leuk om ruzie met haar te hebben...


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein