• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:16 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik moet ff met mijn hond lopen en daarna eten, tot laterz]


    I only miss you when I'm breathing

    Clemence Jane' Hole
    "Eh, bedankt." Ik glimlach lichtelijk, bedankt hem kort, en loop dan snel terug. Ik wilde niet laat zijn, helemaal niet nu.
    Met een verontschuldigend glimlachje loop ik naar de leraar, die meteen zijn klas tot stilte maalt. "Jongens, er is een nieuwe leerlinge." Sneerd hij, gebarend naar mij. Ik glimlach ongemakkelijk de klas in, en bijt op mijn onderlip als ik mijn naam moet noemen.
    "Clemence Hole." Zeg ik met een lichte glimlach, waarna ik mijn lichtgroene ogen naar een nog lege tafel laat glijden. "Welkom, miss Hole. Welkom in mijn geschiedenisles, neemt u plaats." De man wees naar een plek naast een jongen, iets waarop ik met een lichte glimlach knikte en plaatsnam.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Drew Pryst

    Ze bedankt me en ik haast me snel naar mijn eigen les. Wiskunde. Ik kon
    mijn gedachten er maar niet bij houden. Ik wist haar naam nog niet eens
    maar nu al wist ik wat er gebeurd moest zijn. Inprenten. Het was vaak aan
    me uitgelegt maar ik had het nog nooit zelf mee gemaakt.

    [Mag ik misschien een samenvattinkje ? ;$ Niet dat er veel gebeurd is denk ik..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Uhm.. Iedereen gaat naar school - Verona High - =)]

    Clemence Jane' Hole
    We hebben het over de opstand rond 1800, die hier plaatsvond.De jongen naast me stelt zich voor als James, iets waarop ik kort glimlach, en mezelf dan voorstel als Clemence.
    Als de les voorbij is stelt James voor me naar mijn volgende les te brengen, aardrijkskunde, omdat hij daar ook naartoe moet. Ik neem zijn aanbod aan, gezien ik niet weet waar ik heen zou moeten nu.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Eliza Josey Willows

    De bel ging en zoals verwacht stroomde de kantine direct leeg. Ik had al een paar bekende gezichten gezien maar door de drukte waren ze onbereikbaar. Zoals altijd was ik een van de laatste die aankwam in de klas en ik liet me achterin de klas aan een tafel zakken. Na mijn spullen tevoorschijn gehaald te hebben krabbelde ik wat afwezig met mijn pen op het papier.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam Drew Pryst

    Met tegenzin loop ik naar aardrijskkunde. Hierna had ik gym iets wat ik veel en veel leuker vond dan dit. Tot mijn vreugde zie ik haar lopen alleen is ze met James. Ik frons en loop naar hem toe. 'Hey.' Glimlach ik. Hij grijnst en begroet me. 'Dit is Clemence Jane Hole.' Ik glimlach naar haar en steek mijn hand uit. 'Liam Drew Pryst'

    Teske Velez

    Ik schoot wakker en keek hoe laat het was. 'Kut,' mompelde ik en ik begon me te haasten. Snel, maar voorzichtigjes trok ik mijn kleren aan en pakte ik mijn tas. Ik borstelde me haren gauw en pakte me jas. Zonder eten of drinken rende ik naar me fiets toe, om vervolgens naar school te fietsen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar Chesule

    Ik staar wat verveeld voor me uit tijddens geschiedenis, wat ik nooit echt een leuk vak heb gevonden vanaf de eerte keer dat ik in een geschiedenis had gezeten. Ik kijk even naar de leraar die het heeft over iets van een opstand in 1800 maar denk er niet echt aan.
    Een klein uurtje later sta ik weer op en loop door naar Aardrijkskunde, iets leuker maar als nog erg saai.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:18 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Clemence Jane' Hole
    Ik glimlach even kort naar de jongen van net, en schud zijn hand. Uit reflex laat ik snel los. Wat is hij warm! Ik glimlach verontschuldigend, en ga James dan achterna het lokaal in.
    Deze keer neem ik plaats helemaal achterin de klas, om vervolgens bij het raam te gaan zitten en mijn spullen op tafel te leggen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Eliza Josey Willows

    Gelukkig ging de les sneller dan verwacht en met een glimlach kwam ik overeind. Propte mijn boeken terug in de tas en gooide deze vervolgens over mijn schouder om door te gaan naar de volgende les. Aadrijkskunde, nog erger.. Bij het lokaal aangelopen liet ik me wederom achterin de klas aan een tafel zakken. Achterin zitten was veel fijner, dan viel het het minste op als je niet aan het opletten was.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam Drew Pryst

    'Ohh nee jullie zitten niet naast elkaar,' Miss Anderson kijk boos van mij naar James. Ik grinnik. 'Liam ga maar naast.. ' Ze kijkt rond. 'Naast onze nieuwe leerlinge zitten.' Ik lach en sta op om naast Jane te gaan zitten. 'James jou wil ik voorin hebben aangezien het vorig jaar niet zo goed ging.'

    Teske Velez

    Eindelijk op school aangekomen mieterde ik mijn fiets in de fietsenstalling. Ik keek even gauw op me rooster en zag dat ik aardrijkskunde had. 'Gatver,' mompelde ik en liep richting de klas. Bij het lokaal aangekomen, glipte ik ongemerkt naar binnen en ging ik op een stoeltje zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Clemence Jane' Hole
    Ik glimlachte kort naar Liam, om vervolgens met een half oor naar de les te luisteren. Ik had de stof al gehad, en tekende daarom gedachteloos figuurtjes in mijn schrift. Ik sloot me vaker af. Gewoon om geen pijn of zorgen te hoeven voelen die ik had zodra ik de realiteit onder ogen moest komen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Drew Pryst

    Ik luister naar de docent maar werp af en toe vanuit mijn ooghoek een blik op Jane. Dan word er verteld dat we aan het werk mogen. 'En..' Ik kijk naar haar. 'Waarom ben je hier komen wonen?' Ik draai me naar haar toe. Ik wilde gewoon haar stem horen.