• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:16 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Clemence Jane' Hole
    "Kan ik je helpen, liefje?" Glimlacht de vrouw achter de administratie vriendelijk. Ik dwing mijn mondhoeken omhoog in een begroetende glimlach.
    "Ik ben Jane Hole." Prevel ik zachtjes. De vrouw kijkt naar de lijst.
    "Clemence Jane?" Ik knik langzaam, en zie hoe ze naar de kantine wijst.
    "Je kunt daar wachten tot de les begint, hier heb je alvast een rooster.
    Later kun je, je boeken ophalen."
    Ik blik op het rooster. Geschiedenis eerst, klinkt niet slecht.
    Met diezelfde broze glimlach loop ik de kantine binnen.
    Langzaam laat ik mezelf aan een nog lege tafel in de hoek zakken, om mijn marijngroene ogen vervolgens langzaam door de kantine te laten gaan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Jaa, dat weten ze =)]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Eliza Josey Willows

    Met een boterham in mijn mond trok ik snel mijn jas aan en graaide onderweg naar buiten mijn sleutels van het dressoir af. Tijd om te gaan. Met een verveelde blik stapte ik in mijn auto en reed snel richting school. Daar parkeer ik mijn auto op het terrein en stap vervolgens uit om naar binnen te gaan. Binnen twee tellen waren mijn haren weer net zo nat als toen ik uit de douche stapte. Het krioelde van de leerlingen, nieuwe, bekende, onbekende, ze waren er allemaal. Snel zocht ik mijn weg naar de kantine om me daar met een zucht op de dichtstbijzijnde lege stoel te laten zakken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Iedereen in de 'roedel' kent elkaar trouwens ook, lijkt me wel logisch =')]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Drew Pryst

    We praten nog wat maar ik let niet echt op. Ik prop mijn veters in mijn schoenen en kijk dan op mijn horloge. Mijn eerste les zou over 10 minuten beginnen. James stoot me opnieuw aan. 'Wat?' Ik kijk schuin op. 'Daar is ze.' Hij wijst naar een meisje dat alleen aan een tafel zit. Ik hou mijn adem even in. Ze was knap dat zeker maar ze deed iets met me. Mijnn omgeving leek te vervagen en alles wat ik zie is haar. Mijn hart lijkt sneller te slaan en ik voel me zweverig alsof ik net bijna gevallen ben. 'Liam?' Opnieuw krijg ik een stomp en noodgedwongen moet ik op kijken.

    [@Proprrius Eliza zit toch in de roedel, dus Liam kent haar toch al?]


    I only miss you when I'm breathing

    Hayley Celine Grey
    Als ik bij school kom regent nog steeds. Ik pak mijn tas en stap de auto uit waarna ik snel de deur op slot doe en de school binnenloop. Terwijl ik naar mijn kluisje loop de ik de oortjes van mijn iPod weer in. Ik stop de boeken voor de eerste uren in mijn tas en loop richting de kantine. Daar ga ik aan een lege tafel zitten en kijk om mee heen. Ik haal mijn tekenblok uit mijn klas en begin voorzichtig wat mensen na te tekenen.

    JJ Jones
    Vrolijk fluitend loop ik de school in. Ik snap niet dat mensen altijd zo zeuren over regen, ik hou er juist van. Alleen irritant dat mijn pet dan nat wordt. In de kantine zie ik Liam zitten en ik loop naar hem toe. 'Hee Liam, alles goed?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ja denk het?]

    [Oh nee laat maar ik was even in de war. Domme ik...]f


    I only miss you when I'm breathing

    Clemence Jane' Hole
    Een schelle piep kan niets minder betekenen dan de bel. Ik adem diep in, om vervolgens mijn tas op te pakken, en mijn rooster zorgvuldig in me op te nemen. "Honderddrie." Prevel ik zachtjes, waarna ik mijn ogen lichtelijk verloren rond laat gaan.
    Ietwat onzeker loop ik vervolgens de gang in, richting de trappen. De eerste etage zou het moeten zijn. Maar toen ik daar aankwam leek het wel alsof honderddrie overgeslagen was. "Hopeloos." Glimlach ik hoofdschuddend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Drew Pryst

    Ik zie haar weg lopen. Zonder erbij na te denken volg ik haar ookal roept James me terug. Ze blijft wat verloren staan. 'Verdwaalt?' Raad ik en kijk over haar schouder heen naar haar rooster. 'Honderddrie, geschiedenis dus.' Ik wijs naar de trap. 'We moeten een heel stuk terug, maar je hebt geluk ik zit bij je in de klas.'

    Ivar Chesule

    Ik parkeer mijn auto snel op de parkeer plaats van de school en kijk even naar de ingang waar ik snel naar toe loop. Ik loop door naar mijn kluisje en gooi er wat boeken in die ik nog niet nodig heb. Ik kijk op mijn mobiel hoe laat het is en loop daarna door naar geschiedenis waar de les over een minuut of twee zou gaan beginnen.


    I only miss you when I'm breathing

    [@proprius. JJ zei wat tegen Liam a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hayley Celine Grey
    Als de bel gaat sta ik op en stop mijn tekenblok ik mijn tas. Snel loop ik richting het geschiedenis lokaal. Het is niet erg handig om weer te laat te komen. Het lokaal is al open als ik aankom en ik ga snel naar binnen. Ik loop naar een plekje achterin bij het raam en ga daar op een stoel zitten waarna ik naar buiten kijk.

    [ik ben zo eten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Liam heeft alleen maar oog voor Jane ;) ]