• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:16 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Clemence Jane' Hole
    Ik kijk op als iemand iets tegen me zegt, en glimlach dan verontschuldigend.
    "Mijn moeder is een tijdje geleden overleden, dus ben ik hier bij mijn vader in Verona gaan wonen." Ik glimlach, maar mijn ogen lachen niet mee.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Drew Pryst

    "Mijn moeder is een tijdje geleden overleden, dus ben ik hier bij mijn vader in Verona gaan wonen." Mijn gezicht vertrekt. 'Het spijt me...' Fluister ik. 'Ik wilde gewoon met je praten,' Prevel ik en open mijn boek. 'Vind je het hier wel leuk of?'

    [Trouwens als iemand zich verveelt mag die wel tegen Teske beginnen ;d Ik weet nog niet echt wat ik nu kan doen met dr xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Clemence June' Hole
    "Het is hier geweldig. De natuur is prachtig, en het is fijn om bij mijn vader te kunnen zijn." Prevel ik met een glimlachje, waarna ik mijn boek bestudeer.
    Zonder steeds opnieuw te kijken, vul ik de vragen in.
    "En jij?" Mijn glasgroene ogen staren hem bedenkelijk aan, waarna ik een lok achter mijn oor strijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Mag ik met je praten? XD!]


    Weird is Wonderful.

    Liam Drew Pryst

    "En jij?" Ik knik. 'Ja het is hier wel leuk. Het is niet heel groot maar ik vind het prima. De natuur is inderdaad heel mooi. Als je het leuk vind kan ik je wel het bos laten zien?' ik keek haar vragend aan. 'Welke les heb je eigenlijk zo?' Ik hoopte dat ze net als ik Gym had.

    Eliza Josey Willows

    Terwijl de docent de lesstof uitlegde luisterde ik maar half en staarde wat voor me uit naar buiten. Het regende nog steeds en maakte het verlangen om er doorheen te rennen nog groter. Even snoof ik lichtjes en sloot mijn ogen tot ik de docent hoorde zeggen dat we aan de slag moesten. Ik duwde mezelf weer rechter op mijn stoel, sloeg het boek open en bladerde erdoor heen en deed een poging een paar vragen uit het werkboek te maken.

    [ik ben ook nog steeds in de loner-posts ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sorrow Cadance Grascole
    Ondertussen loop ik, als mens met kleren [xd], door de gangen van de school, op weg naar geschiedenis. Ik ben allang te laat. Ik besluit om om te keren en naar mijn kluisje te gaan. Daar haal ik mijn boeken uit. Mijn tas zet ik daar in, en ik doe mijn kluisje weer op slot. Ik draai om, laat mijn boeken die veel te zwaar zijn vallen en zucht. Ik kniel neer. De bel gaat, en ik kijk dan snel op mijn rooster. Gelijk naar gym dan maar. Bah. Maarja. Het moest. Ik loop naar de gymzaal, kleed me snel om en loop de zaal in. Natuurlijk ben ik de eerste. Sorrow, je bent slim, want we hebben buiten gym. Ik haast me naar buiten en ga op een bankje daar zitten, wachtend op de anderen.

    [Kans om tegen iemand te praten XD]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:48 ]


    Weird is Wonderful.

    Praat met iemand! Ik weet zeker dat niemand bijt ;].

    Clemence Jane' Hole
    "Klinkt geweldig." Stemde ik in, waarna ik mijn boek sloot, en kort op mijn rooster blikte. "Economie." Prevelde ik met een zucht. Mijn vakkenpakket was behoorlijk theatraal. Vol met vakken die ik later toch niet nodig zou hebben.
    Ik schenk Liam een kort glimlachje, voor ik opsta door de schelle bel die weerklinkt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Drew Pryst

    Ik schrijf nog snel mijn nummer op een papiertje en geef het aan haar. 'Sms maar.' Glimlach ik. 'Jammer ik heb gym maar misschien zie je me nog vanuit het raam.' Ik zwaai en loop dan richting de trap naar buiten. Fijn buiten gym..

    [Hoe the fck zitten die lessen in elkaar? ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik ben even weg to nomnomnom]

    Zoals je zelf wil. Je hoeft niet te volgen oid x']

    Clemence 'Jane Hole
    Ik knikte, en liep toen door de gang. Ik was laat, gezien ik het lokaal niet kon vinden. Pas toen een meisje me tegen de balustrade van de trap duwde, keek ik op. "Zo, nieuw hier? Denkt even alle jongens te bedwelmen?" Spot een blondharig meisje sarcastisch.
    Ik voel de siddering die door mijn rug schiet, en de plof die mijn tas op de grond maakt. "Hoe bedoel je?" Prevelde ik niet-begrijpend.
    Het meisje snauwde chagrijnig naar haar vriendinnen, voor ze me nog harder tegen de balustrade duwde. "Ik hoop voor je dat je goed kunt vallen." Ze lachte, en duwde hard tegen mijn borst. De traptreden voelden hard.
    Hamerden in elk ledemaat en zorgde ervoor dat mijn beeld op de realiteit zwart werd.

    - me loves drama :9~ -


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Volgens mij zijn die lessen een beetje rando xd]

    Ivar Chesule

    Ik kijk op van mijn Aardrijkskunde boeken en loop naar mijn kluisje, ik pak mijn gym tas en wat eten zodat ik na de pauze die we nu hadden door kon gaan naar gym.
    Ik loop net naar de kantine maar dan valt er iemand voor mijn voeten van de trap, ik zie dat haar ogen dicht zijn en niet snel na haar val open gaan. Bewusteloos dus, ik buig me snel neer en wapper wat met een schrift dat uit haar tas was gevallen.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:54 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Teske Velez

    De les ging vlot voorbij. Ik had geen zin om weer op me rooster te kijken en volgde de groep gewoon. Ik merkte halverwege achter dat we richting gym liepen. 'Haha, kut,' mompelde ik. Dat was ik dus nog vergeten, gymkleren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you