• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:16 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hayley Celine Grey
    Ik begin het behoorlijk koud te krijgen maar trek me daar niks van aan. Mijn ogen laat ik door het glijden. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik een paar eekhoorntjes zie. Het jammer dat het regent anders had ik ze kunnen tekenen. Misschien een andere keer. Ik loop dieper het bos in en stop met lopen als ik een grote, oude boom zie. Met een beetje moeite klim ik de boom in en ga op een stevige tak zitten, die gelukkig droog is. Tussen het bladerdek door vang ik een glimp op van de zee.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 16:51 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Kan er misschien in die lijst ook neergezet wat ze zijn ? ;$ mens/shapeding/alfa]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik ben - still - bezig =)]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ok dan heb ik niks gezegd ;$]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Liam Drew Pryst - Wolf

    Het regend zoals het wel vaker doet. Ik hield van de regen. Het maakte me rustig en werkte verkoelend op mijn warme huid. Ik ren door het bos. Ik hield van hardlopen. Door te rennen maakte ik mijn hoofd prettig leeg.

    Maya McKay
    Ik had intussen ontbeten, mijn vader gedag gezegd, een dun maar warm shirt aangedaan en een cd opgezet. Ik had nog wel even tijd, dus waarom haasten? Ik zing vrolijk mee met Call back tomorrow en pak zingend mijn lunch. Ik was nooit zo actief, maar als ik ergens energiek van werd was het wel muziek. Als ik muziek luisterde kreeg ik een sterke drang om naar buiten te rennen en zingend te gaan dansen. Ik zette de cd weer af. Ik werd weer wat rustiger en keek even in de spiegel. Ik pakte mijn tas op en keek naar buiten. Het was niet zulk fijn weer, maar ik was niet van suiker. Bovendien had ik wel weer zin in school. Anderen zouden me raar aankijken, maar ik vond het leuk om dingen te leren. Om mijn hoofd te vullen met wijsheid.


    Cookies!

    Clemence Jane Hole
    De zon komt hoger, laat de tijd sneller gaan dan ik eigenlijk wil.
    Het voelt rot dat ik straks weer opgesloten zit in school, in plaats van te zijn waar ik het liefste ben.
    Ik ben inmiddels doorweekt, en besluit daarom maar naar huis te gaan voor een lange, warme douche. Het pad terug is niet moeilijk terug te vinden. Mijn voetsporen staan vers in de losse aarde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hayley Celine Grey
    Ik kijk even op mijn horloge en zucht als ik zie hoe laat het is. Het is tijd om weer naar huis te gaan. Voorzichtig klim ik weer de boom uit. Doordat ik het grootste deel van de tijd in de boom hem gezeten ben ik gelukking niet heel erg nat geworden. Ik trek mijn capuchon iets verder over mijn hoofd heen en loop dan weer richting mijn huis.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Drew Pryst

    Ik kom na een tijdje bij mijn huis uit. Ik open de deur en loop naar mijn slaapkamer. School zou zo weer beginnen maar goed, ik moest wel. Ik pak schone kleren en pak terwijl ik me aan kleed mijn boeken en andere school dingen. Zo snel als ik thuis was ben ik ook weer buiten en stap in mijn auto richting school.

    Ivar Chesule

    Ik staar wat door het raam en zie een meisje uit Verona, mijn lievelings plek om te zijn, lopen. Ze had een capuchon op en oortjes in haar oor. Ik blijf nog even staren maar kijk al snel weer naar het bos achter het meisje, dat meisje wat overigens niet lelijk is te noemen op het eerste gezicht.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza Josey Willows

    Na een heerlijke en warme douche te hebben genomen loop ik terug mijn slaapkamer in. Met de handdoek losjes op mijn hoofd, rommel ik in mijn kasten opzoek naar iets gepast om aan te trekken. Ik verlangde naar buiten, rennen door de bossen terwijl regen uit de hemel viel maar in plaats daarvan moest ik naar school. Net hetgeen waar ik totaal geen behoefte aan had. Nadat ik m'n kleren had aangetrokken, mijn haren zo goed als droog had gewreven en uitgeborsteld, liep ik de trap af naar beneden. Opzoek naar iets te eten.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 17:33 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Clemence Jane' Hole
    Ik neem een lange douche, doe mijn haren en trek een jurkje met bijpassend jack aan. Na een korte stop in de woonkamer, loop ik naar mijn oude mustang.
    Mijn eerste dag op een nieuwe school.. Ik slaak een zucht, en rijd mijn oude auto de weg naar Verona High in.
    Ik parkeer op een nog lege plaats, en stap dan uit. Enkele blikken zijn op mijn huid gebrand, toch loop ik stug door naar de ingang.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Drew Pryst

    Samen met nog wat vriendin zit ik in de kantine. We waren vroeg maar dat gaf niet. 'Er is weer een nieuwe he.' Ik kijk om. 'Hoe bedoel je?' James rolt met zijn ogen. 'Een nieuwe leerling.' Ik knik enkel en haar dan mijn schouders op. 'Ze is knap.' Grinnikt hij. Het intereseerde me niet echt.

    Hayley Celine Grey
    Ik kijk even om me heen als ik het gevoel krijg dat er iemand naar me kijkt maar ik zie niks. Na nog een blik op mijn horloge vloek ik zachtjes. Ik moet echt gaan opschieten. Gelukkig ben ik al bijna bij mijn huis. Bij mijn huis aangekomen sprint ik snel de trap op en spring onder de douche. Vijf minuten later spring ik er weer onder vandaan en trek wat droge kleren aan. Beneden pak ik snel mijn tas en een appel voordat ik in de auto ga zitten om naar school te rijden.

    [weten de shape-shifters al dat ze wolf zijn?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar Chesule

    Ik kijk nog eventjes naar buiten en bedenk me dat school zo begint, ik ga naar boven en neem snel een koude douche wat me even verkoelde. Ik kleed me daarna snel weer eenvoudig aan, ik loop hierna weer naar beneden en pak mijn sleutels van een kastje. Ik stap naar buiten en doe de deur achter me opslot, ik loop naar mijn auto en stap in. Ik kijk even in de spiegel en start de auto waarna in in een rustig tempo naar Verona High rijd.


    I only miss you when I'm breathing