• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:16 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [stop ermee voor vandaag]


    Remember to be ridiculous.

    Ivar

    Ik ijg even uit bij de hekken en houd me er goed aan vast. Ik haal mijn schouders daarna omhoog, 'Om eerlijk te zijn weet ik op allebei ook het antwoord niet.' antwoord ik met een grijns op mijn gezicht.


    I only miss you when I'm breathing

    [Ben er eindelijk. Wat heb ik gemist samenvatting? En waar kan ik invallen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [kan iemand samenvatting geven (:?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Gymveldding daar kan je op zich wel invallen ;d Je mag mijn poppetje wel bezighouden? ;D ik verveel me namelijk dood XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza Josey Willows

    Ook Ivar moest even op adem komen, iets wat me vertelde dat we beide bijna alles hadden gegeven in wat we hadden. ‘Dat wordt een re-match dan,’ grap ik en laat me in tegen het hek aan zakken nadat ik hem een zachte duw, speelse, duw gaf.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hayley Celine Grey
    Geamuseerd kijk in naar de wedstrijd tussen Ivar en een meisje. Ze rennen allebei écht heel snel. Dan kijk ik even om me heen, zou die gymleraar nou nog komen opdagen of niet?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar Chesule

    Ik zucht en laat me naast Eliza neer zakken waar ik haar zacht terug por met de woorden 'Ik vind het goed, na school in Verona goed?' stel ik met een grijns voor. 'Op vier poten?' voeg ik er nog aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza Josey Willows

    Ik grinnik zacht als hij me terug port en de uitdaging aanneemt voor als we terug zijn in Verona. ‘Daar hou ik je aan,’ glimlach ik en kijk even schuin naar hem op. ‘Op vier poten en de verliezer trakteert,’ voeg ik er aan toe en steek wijs mijn vinger naar hem uit. Ik lach zachtjes als ik zie hoever we gerend hebben en schud dan licht met mijn hoofd. ‘Ik ben benieuwd of we überhaupt nog les gaan krijgen , was die leraar niet bij dat meisje die van de trap was gevallen?' vroeg ik daarna. Het meisje was dan wel met de ambulance weggegaan maar ik had de leraar niet meer gezien.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jake
    Ik voelde de grond onder mijn poten. Mijn wolven vorm vond ik eigelijk vrij fantastisch. Het voelde zo vrij. Het zag er misschien onnatuurlijk uit, want een wolf hoorde te jagen puin een roedel te zitten, maar deze alfa wou soms ook alleen zijn. Ivar, De beta, keek voor me uit als ik even tijd nodig had. Ik voelde hoe ik mijn originele vorm terug kreeg en liep een veldje op. Ivar en Eliza waren er tot mijn verbazing op. Een vreemd meisje stond er ook. Ik trok me op aan een tak en plofte erop. Zo kon ik verder kijken over de wereld.

    Jade
    Ik liep vrolijk door de bossen. Mijn slippers slokte de aarde op en ik voelde het zand tussen mijn tenen schuren. Het voelde prettig. Ik was zelf verzot op veren. Ik had ook vaak oorringen met veertjes in en ook in mijn haren. Ik had exstantions en ik moest er gewoon een paar veren in prikken. Het maakte... Mij. Ik kon mezelf goed beschrijven door simpele dingen zoals een kleur of een item. Ik zuchte tot ik een meisje zag. (Teske). Ze had zwart haar en ik vond haar origineel. Ik vond niet veel mensen origineel. Heel veel mensen uitte zich hetzelfde. Ze zag er origineel uit. Dat kon je niet worden dat was je en zij was dat.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivar Chasule

    'Trakteer me dan nu vast maar, dan besparen we hoop tijd,' grinnik ik. Daarna knik ik, 'Ja volgens mij was hij bij dat meisje ja,' voeg ik er aan toe na even te hebben nagedacht. 'Eh zullen we dan maar terug gaan en kijken of de les uitvalt?' vraag ik daarna nog.


    I only miss you when I'm breathing

    Teske Velez

    Ik keek een beetje verveeld om me heen. Ik vroeg me eigenlijk af of gym nog wel door ging. Ik ging even met me handen door me haren en speelde met me piercing. Ik had hem al ruim een jaar en ik was er verzot op. Ik ging op een bankje zitten en voelde mijn shirt tegen me rug schuren. Straks me rug maar weer proberen in te smeren. Ik zuchtte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza Josey Willows

    ‘Jaja, eerst rennen en als je dan misschien met een kleine kans wint dan zal ik je trakteren,’ plaagde ik lachend en duwde mezelf weer overeind. ‘Laten we inderdaad maar eens kijken of de les uitvalt anders staan we hier een uur te niksen. Alhoewel… wij kunnen in iedergeval zeggen dat we iets aan sport hebben gedaan.’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hayley
    Ik kijk even op als ik zie dat een jongen het veld op loopt. Raar genoeg komt uit het bos. Hij werpt even een blik op Ivar en het meisje en trekt zich dan op aan een tak. Ik kan nog net zien dat hij er op gaat zitten. Als ik nog een tijdje die kant op heb gekeken kijk ik weer een beetje verveeld om me heen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [vervolg Hayley]
    Hayley
    Okee, volgens mij komt die leraar niet meer opdagen. Ik haal het elastiekje uit mijn haar en ga er vervolgens even met mijn hand doorheen zodat het weer goed zit. Na even twijfelen loop ik richting de boom waar de jongen in ging zitten. Als ik bij de boom kom trek ik me ook op aan een tak waar ik vervolgens op ga zitten. 'Geniet je van het uitzicht?' vraag ik aan de jongen.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 0:16 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered