• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:16 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hayley Celine Grey
    Ik zucht even als ik zie dat ik gym heb. Als ik bij mijn kluis ben gooi ik mijn geschiedenis en aarderijkskunde boeken erin en haal mijn gymtas er uit. Wanneer ik op het bord kijk zie ik dat gym buiten is en ben ik blij dat ik een lange broek heb meegenomen. Er is nu eerst nog pauze dus ik had ook wat eten meegenomen. Ik loop richting de kantine maar zie een meisje op de grond liggen en een jongen wappert in haar gezicht met een schrift. Voorzichtig loop ik naar ze toe, 'Ehm wat is er gebeurd?'

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Clemence 'Jane Hole
    Ik voel een stroperig goedje langs mijn hoofd naar de grond glijden, enwazige dingen spelen zich voor mijn ogen af.
    De drang om mijn ogen te openen is groot, maar word gestremt door de helse pijn die door mijn ribben, hoofd en rug gaat.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ivar Chesule

    Er komt een meisje naar ons toe lopen en ik zie tegelijkertijd dat het meisje op de grond begint te bloeden. Ik blijf nog even wapperen en kijk het meisje wat naar me toe kwam aan. 'Wat is er gebeurd?' vraagt ze. Ik herken haar en zie dat het het meisje van vanochtend is, wat ik door mijn keukenraam zag. Ik haal mijn schouders op, 'Ze viel van de trap net toen ik hier naar toe liep.' antwoord ik.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza Josey Willows

    Nadat de bel weer ging stond ik weer snel op. Eerst pauze en dan gym! Iets waar ik wel zin in had. Zodra ik mijn gymspullen uit mijn kluisje had gehaald en richting de kantine wilde lopen voor de pauze zag ik Ivar gebukt staan bij een meisje. Met een gefronst gezicht liep ik er op af en net toen ik wilde vragen wat er was gebeurd was een ander meisje me voor. ‘Ik denk dat we er een leraar bij moeten halen,’ zei ik en hurkte naast haar neer toen ik zag dat ze bloedde.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ivar Chesule

    'Ik denk dat we er een leraar bij moeten halen,' hoor ik een bekende stem achter me zeggen en kijk even om. Ik zie dat het Eliza is en knik terwijl zij naast het meisje neer hurkt. 'Dat lijkt me wel het slimste ja,' antwoord ik.


    I only miss you when I'm breathing

    Clemence Jane' Hole
    Mijn hoofd bonst vreselijk, het lijkt wel alsof er messen in mijn romp worden gestoken en verder lukt het me niet eens om iets te zeggen.
    Ik heb altijd al pech gehad, maar dat iemand ooit zoiets deed..
    Mijn hoofd voelt leeg, maar daarmee zijn de zorgen nog lang niet weg.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hayley Celine Grey
    'Ze viel van de trap net toen ik hier naar toe liep,' antwoord de jongen. Dan komt een ander meisje naar ons toegelopen, ‘Ik denk dat we er een leraar bij moeten halen,’ zegt ze wanneer ze bij het bewusteloze meisje neerhurkt. 'Dat lijkt me wel het slimste ja,' zegt de jongen dan. Ik knik even en wenk dan een leraar die een eindje verderop staat.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 19:09 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza Josey Willows

    De leraar kwam direct op ons afgelopen toen hij het meisje op de grond zag liggen. ‘Wat is er gebeurd?’ vroeg deze waarop ik kort antwoorde dat ze van de trap was afgevallen. ‘We moeten haar naar een rustige plek brengen,’ zei de Leraar direct en seinde naar een andere leraar dat die hem moest komen helpen. 'Wie van jullie was bij haar toen ze van de trap af viel?' vroeg de leraar toen waarop ik mijn hoofdschudde en opkeek naar Ivar en het andere meisje.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ivar Chesule

    'Wie van jullie was bij haar toen ze van de trap af viel?' vrraagt de leraar. 'Eh ik,' antwoord ik de leraar die volgens gym gaf.


    I only miss you when I'm breathing

    [What did I missed?]

    [Clemence werd zo'n beetje van de trap geduwt =)]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ö Why??]

    [Lees anders even terug ;d]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Drew Pryst

    Ik voel me niet goed. Helemaal niet zelf. Ik heb het benauwd en ben blij als de bel gaat. Ik sprint weg en kleed me snel om. In de verte hoor ik een ambulance en ik weet dat dit iets met haar te maken heeft.

    Clemence Jane' Hole
    Ik voelde hoe ik voorzichtig werd opgetild, en vervolgens een zachte ondergrond. Er werd veel door elkaar gepraat, maar veel kon ik er niet van verstaan. Ik wilde gewoon slapen. "Blijf erbij, Clemence." Zei een volwassen man, die niets anders kon zijn dan arts aan zijn stem te horen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.