• BINNENLAND Prins Johan Friso is vanmiddag in Oostenrijk bedolven onder een lawine. Hij kon daar na ongeveer twintig minuten weggehaald worden en is opgenomen in het academisch ziekenhuis van Innsbrück. Friso is in levensgevaar.
    Het ongeluk gebeurde rond 12.15. Friso was in gezelschap van drie anderen off-piste aan het skiën, ondanks een lawinegevaar van 4 op de schaal van 5. Zijn vrouw, Mabel Wisse Smit, en zijn twee dochters waren er niet bij. De drie die bij hem waren werden niet bedolven.

    Friso is nadat hij met een detector werd opgespoord naar het academisch ziekenhuis van Innsbrück gebracht. Daar ligt hij momenteel. Volgens de laatste berichten is zijn toestand ‘stabiel, maar niet buiten levensgevaar’. Onbevestigde berichten van Oostenrijkse media spreken van meervoudig trauma en een schedelbasisfractuur.

    Om 17:00 is er een persconferentie vanuit Lech.

    Volg hier ons liveblog waarin we de berichten die over de toestand van Friso binnenkomen van minuut tot minuut bijhouden.

    Bron: NRC.nl


    Oostenrijkse media meldden iets voor 17.00 uur op basis van onbevestigde bronnen dat Friso hersendood is als gevolg van zuurstoftekort.

    (Niet officieel bevestigd)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 17:42 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    DuskShine schreef:
    (...)

    Niet iedereen is harteloos MAAR een uur lang over 1 persoon tja dat is wel erg overdreven vind je niet
    als een familie lid van jouw in zo een toestand zou zijn zouden ze niet eens het nieuws halen
    en het is wel zijn eigen schuld


    Maar dat is niet waar jij op reageert. Jij geeft die reactie van jou van 'vrijheid van meningsuiting' op iemand die zegt dat er veel mensen zeggen: 'I don't care'. Dat is iets heel anders dan hoe jij nu je mening verkondigt.

    En nee, het klopt dat mijn familielid het nieuws niet zou halen. Maar is dat een reden om allemaal harteloze reacties te plaatsen? In mijn ogen niet.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Absolem schreef:
    Wat zitten hier toch 'n aantal bekrompen, onverschillige en egocentrische* mensen op Q. Serieus :'D Als je iemand er al van beschuldigt dat 'ie jouw programma verpest, omdat 'ie in levensgevaar is. Waartf gaat 't heen met deze wereld :')

    * Harteloos niet te vergeten.

    Beetje jammer dat je gelijk zo wordt bestempeld als je even niet emotioneel gaat doen over iemand die je niet kent.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Beetje jammer dat je gelijk zo wordt bestempeld als je even niet emotioneel gaat doen over iemand die je niet kent.

    Wat ik dus helemaal niet bedoel ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Absolem schreef:
    (...)
    Wat ik dus helemaal niet bedoel ^^

    Zo komt het wel over. Als mensen reageren met dat het ze niet boeit zijn er gelijk reacties over dat dat harteloos is :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Zo komt het wel over. Als mensen reageren met dat het ze niet boeit zijn er gelijk reacties over dat dat harteloos is :')

    Ja, want 't gaat wel over 'ns mensenleven (: Is 't dan niet erg dat iemand in levensgevaar verkeert? Het lijkt net dat 't ineens niet meer boeit, juist omdat 't een bekend iemand is die veel aandacht krijgt in het nieuws. Wat pretty obvious is, aangezien 't iemand van 't Koningshuis is. Nog niet te spreken over de familie die dit moet meemaken, zijn vrouw, zijn kinderen. Onee, want 't is zijn eigen 'domme schuld', dus hij verdient dit. Zo komt dat van jullie over, ja.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Daar wordt hij hard van ^^


    Some angels have no wings.

    Absolem schreef:
    (...)
    Ja, want 't gaat wel over 'ns mensenleven (: Is 't dan niet erg dat iemand in levensgevaar verkeert? Het lijkt net dat 't ineens niet meer boeit, juist omdat 't een bekend iemand is die veel aandacht krijgt in het nieuws. Wat pretty obvious is, aangezien 't iemand van 't Koningshuis is. Nog niet te spreken over de familie die dit moet meemaken, zijn vrouw, zijn kinderen. Onee, want 't is zijn eigen 'domme schuld', dus hij verdient dit. Zo komt dat van jullie over, ja.

    Nee hij verdient het niet. Maar het is wel zijn eigen schuld :') En sws boeit het me niet als ik hem niet ken. Maarja zo ben ik (cat)


    -

    Humble schreef:
    Lekker mens onvriendelijk weer hier. :'D

    vind je het gek x] wie gaat er nou skiën met lawinegevaar? maar ik snap je punt, hij ligt in het ziekenhuis in levensgevaar. ondanks dat het dom was hoop ik dat hij ervan geleerd heeft en het overleefd


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Genius schreef:
    (...)
    Nee hij verdient het niet. Maar het is wel zijn eigen schuld :') En sws boeit het me niet als ik hem niet ken. Maarja zo ben ik (cat)

    Je hoeft er niet om te huilen, wat ik ook niet doe, maar 'n béétje medeleven. Het is ook z'n eigen schuld, onverstandig, maar ja. 't Is al gebeurd.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Louisaaa schreef:
    Daar wordt hij hard van ^^

    You must be kidding me, right? -.-


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Absolem schreef:
    (...)
    Je hoeft er niet om te huilen, wat ik ook niet doe, maar 'n béétje medeleven. Het is ook z'n eigen schuld, onverstandig, maar ja. 't Is al gebeurd.

    Medeleven hebben zit niet in me. :'D


    -

    zucht, laat mensen lekker zelf hun eigen mening over dit hebben. sommige boeit het niet en andere wel. so what? laat ze.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    xGuitarHerox schreef:
    zucht, laat mensen lekker zelf hun eigen mening over dit hebben. sommige boeit het niet en andere wel. so what? laat ze.

    Zolang 't maar respectvol is, dan mag 't, ja (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Louisaaa schreef:
    Daar wordt hij hard van ^^

    dood
    lol oké, dit vond ik lachen

    alleszins voor de mensen die hier zeggen dat we harteloos zijn;
    had meneer de prins maar niet in zo'n gevaarlijke zone moeten gaan skiën. Het is niet omdat hij een prins is dat hij opeens meer mag dan "het gewone volk"

    Eigen schuld.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.