• Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..



    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    Het Capitool heeft een extra dag verlenging bij het verblijf gedaan. Dus nog steeds in het Capitoolsgebouw.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Freya Aprilynne, district 11

    Iemand duwt mijn deur open en ik word over de grond geschoven tot ik op mijn buik in de positie van een deurmat lig.
    'En bedankt!' mompelde ik cynisch. Ik kruip rechtop, fatsoeneer mijn kleren en gooi mijn haar over mijn schouder.
    'Hallo Jonah, klop volgende keer, voor in het vreemde geval dat iemand depressief tegen haar deur aangeleund zat?' stelde ik met een schattige glimlach voor.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik knik. Niks doen heeft geen zin. Ik pak een houten-zilveren boog, en ga naar de schietbanen. Ik ga 10 meter van een pop staan, en begin pijlen te schieten. Eerste 2 pijlen mis ik, maar de rest gaat raak. Als alle pijlen op zijn, gooi ik de boog op de grond. Ik kijk naar de survivelbaan. Ik loop ernaartoe, en begin te springen, kruipen, etc. Als ik klaar ben, loop ik naar Dewi. "Dat zijn denk ik mijn sterkste punten. En die knuppel, een klein beetje." zeg ik.


    Tijd voor koffie.

    [goooeeedemiddag allemaal:D]

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik lag vlak toen onze mentor al struikelend en hakken uitschoppend onze kant uit kwam.
    'Is het erg als ik met helemaal niets kan vechten?' hoorde ik Fred zeggen. 'Alleen met veel geluk en een mes?' Opnieuw lachte ik.
    'Daar ben ik toch voor?' giechelde ik poeslief. 'Al zou een beetje hulp wel gewenst zijn.'
    Ik wendde me tot Celia. 'Wat wapens betreft: ik kan erg goed boogschieten en met een mes kan ik ook redelijk overweg. Een drietand, daar kan ik echt niks mee.'
    Ik dacht aan het onhandige wapen.

    Jonathan Walker || district 11
    'sorry freya, ik wist niet dat jij daar zat' verontschuldig ik me nog snel. Het lijkt net alsof ze gehuild heeft maar ik heb geen medelijden en barst meteen los, ' Freya, wat heb jij tegen Lisa gezegd'. begin ik gefrustreerd. ' ik heb het idee dat ze iets voor me achterhoud en ik wil weten wat'. Even word ik emotioneel en zeg liefdevol ' ik hou van jullie allebei, jij lijkt alleen zo gesloten'. ' ik ben niet van plan jou of Lisa iets te laten overkomen'.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    als ik uitgeschreeuwd ben, druk ik op een knopje en 5 seconden later staat er een avox voor de deur. "mag ik een blaadje, een pen en een kop thee" zeg ik. de avox knikt en loopt weg. ik ga weer op het bed zitten en wacht op de avox, als hij terugkomt, pak ik de spullen aan en begin te schrijven. Lieve Jonah, ik ben even naar mijn kamer om mezelf op te frissen, en mijn arenakleding uit te zoeken. tot straks, X Lisa


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [ik ga trainen byee xx]

    Freya Aprilynne, district 11

    'Jonah, je bent een schat van een jongen, echt waar, dat je je zo'n zorgen maakt om Lisa. En als je wilt dat er niets met mij gebeurd, wees je best voorzichtig met deuren,' het laatste mompelde ik stil. 'Maar ik heb niets verkeerds gedaan, ik heb mijn excuses aangeboden, ik heb haar verteld dat ik het wel aankan, dat ik jullie geluk gun, dat jullie kunnen doen wat jullie willen en je hebt met Nolan gesproken, je kent de techniek,' zei ik met een knipoog, hopelijk begreep hij de éxtra hint...
    'Maar er gaat sowieso iets met één van ons gebeuren, je weet we niet met drie uit die arena gaan komen, dus hoe moeilijk het ook is, zet het van je af, het vreet je op van binnenuit. Het is natuurlijk makkelijk gezegd, maar je bevriest je hart best daar binnen of je gaat er aan kapot, hopelijk krijg je het daarna weer in gang,' zei ik mistroostig.
    'Dat is wat je voor gesloten aanziet, het is een bescherming voor mijn zieltje,' glimlachte ik droefgeestig.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 19:54 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Frederick Smith, district 12

    'Mijn specialiteit is voor de voeten lopen, als ik wat train kan ik er misschien voor zorgen dat ik niet voor die van jou, maar die van hén loop,' grinnikte ik, onhandig als ik was, was ik misschien een goed afleidingsmaneuver.
    'Ik zorg wel dat je na het vechten wat te eten krijgt, oké?' vroeg ik hoofdschuddend, 'Fred de kok, hoeveel sponsors zouden daar potentiëel in zien?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik begon breed te grijzen. 'Met jouw kookkunsten weten we misschien gemakkelijk te overleven. En misschien levert dat sponsors op?' Ik trok mijn wenkbrauwen een paar keer op en neer en grinnikte.
    'En anders kan ik mijn dramatische levensverhaal altijd nog houden; je weet wel: jonge moeder die haar kind mist. Dan gebruik jij het verhaal van je zusjes.'
    IK zuchtte. 'Maar ik betwijfel of dat zal werken.'

    [trusten!]

    Spelmakersmededeling
    Tijd: 9:55


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Frederick Smith, district 12

    'Er is niets dat we kunnen doen,' zuchtte ik verslagen. 'Als we ons niet in grote gevechten mengen gaan we vast een stuk langer mee, dus moeten we wachten tot die elkaar uitroeien.'
    Wat een vreselijke techniek, maar heel effecties, zo bleek uit de vorige edities...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    xDesire schreef:
    Spelmakersmededeling
    Tijd: 9:55


    De tijd gaat langzaam! xD

    Noëmi Crowe || District 12

    'En toch lijkt me dat de meest inventieve oplossing, willen we zo lang mogelijk blijven leven.' Ik zuchtte al even verslagen als Fred, liet me op de grond zakken en sloeg de armen rond mijn knieën.
    'Ik wil naar huis,' mompelde ik. 'Ik háát het Capitool en die verdomde Spelen. Kunnen we niet ontsnappen?'

    Frederick Smith, district 12

    'Sssst!' beval ik haar paniekerig. 'Iedereen denkt hetzelfde No, maar we zijn hier jammer genoeg niet in district 12 meer, je kan hier niet vrij praten. Je mening wordt hier vast niet geapprecieerd en de muren hebben oren!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Hij had gelijk. Fred had voor meer dan 100% gelijk, maar ik was niet bang. Toch reduceerde ik het geluid van mijn stem tot een minimum, zodat alleen hij het zou horen.
    'We kunnen het toch proberen? Om te ontsnappen? Ik kan jagen en vechten, jij weet alles over eetbaar voedsel en kan goed koken... samen overleven we het wel in de wildernis. Dan gaan we terug naar District 12, halen onze families en gaan ergens in het bos wonen waar niemand ons ooit zal vinden.'
    Op dit moment klonk het als een droom. Een toekomstdroom. Of eigenlijk een onbereikbare droom. Ik zuchtte.





    [het 300ste bericht, op naar topic 5!]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 12:48 ]