• Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..



    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    Het Capitool heeft een extra dag verlenging bij het verblijf gedaan. Dus nog steeds in het Capitoolsgebouw.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [wooww theres a lot of love between Valor and Doylee :O]

    [Komt wel goed Lisanne, ik stuur wel gewoon PB's over sponsoren etc. :3]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Desire; ik ben trouwens écht benieuwd hoe je dat gaat doen met sponsoren etc :P]

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    ik loop weer terug naar Jonah's kamer en ga op het bed liggen. 'aaaaaaaaaarrrrrrrrrggggggggghhhhhhhhhhh' schreeuw ik in mijn kussen. alles gaat verkeerd, nu kan het niet 'goed' gaan als je weet dat je waarschijnlijk dood gaat, maar ik had nooit gedacht dat het zo slecht kon gaan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Frederick Smith, district 12

    De tuin is mooi, maar net als alles hier is het niet gewoon de natuur die z'n gang gaat, alles is perfect: het gras kort, de bloemen in nette rijen, de kleuren bij elkaar, niets staat random. Niet alleen de mensen, maar zelfs de natuur wordt gecontroleerd in het Capitool. Had ik iets anders verwacht? Nee, vond ik het mooi? Best wel, vond ik het jammer? Niet noemenswaardig, ik was afgeleid door mijn mijn gezelfschap, ik wou deze momenten in me opnemen, zodat ik ze nooit meer kwijt zou raken. Ik had nooit echt vrienden gehad, nu had ik er eentje, of het nu in het Capitool was of niet, ik was heel even tevreden.
    'Wow,' zei ik, ik plofte neer op het zachte, felgroene gras.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Lida, wie van ons gaat de sponsoring regelen terwijl Equestria weg is??
    Of doe jij dat xDesire?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nieuw topic, wordt pas in gepost als dit topic vol is.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    CrumbCake schreef:
    [Lida, wie van ons gaat de sponsoring regelen terwijl Equestria weg is??
    Of doe jij dat xDesire?]


    [Jup =)]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [als je geen mentor hebt, krijg je dan ook geen sponsors?]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Noëmi Crowe || District 12

    Fred, die mijn vraag waarschijnlijk niet verstaan had toen hij zijn verwonderde 'wow' mompelde, ging lekker in het gras zitten.
    Ik schommelde iets hoger, met mijn voeten richting de kleurrijke hemel en vroeg hem opnieuw: 'Heb jij je Arena kleding al bekeken? De mijne ziet er best cool uit.'

    [even mn broertje ophalen -.-']
    [edit; whaha hij kwam er net zelf aan dus dat hoeft niet meer]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 20:00 ]

    Frederick Smith, district 11

    'Ja, ze zijn wel cool, zwart en strak. Zit er bij jou ook een soort bloemensymbooltje op? Of is die verschillend?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik schommelde vrolijk nog iets hoger.
    'Ja, ze zijn wel cool, zwart en strak. Zit er bij jou ook een soort bloemensymbooltje op? Of is die verschillend?'
    Ik schudde mijn hoofd. 'Ik heb iets anders; een goudkleurig zonnetje. Een heel mooi zonnetje. Hij is niet heel standaard.'
    Toen ik iets te hoog ging, knikte de 'touwen' van de schommel een beetje. Ik schrok en viel bijna achterover, maar kon mezelf nog vastgrijpen om goed te blijven zitten en sprong er met een sierlijke boog vanaf. Ik kon nog maar nauwelijks mijn evenwicht bewaren toen ik op de grond landde.
    'Tadaa!' grinnikte ik.

    Frederick Smith, district 12

    Ik klapte even voor haar: 'Pobeer niets te breken voor je die arena in gaat. Bij mijn is het een witte tulp, de omranding ervan toch, ik had het ook nog nooit gezien' probeerde ik te omschrijven.
    [ongeveer dit:

    , maar met dikkere randen en de kleuren natuurlijk omgedraaid.]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik grinnikte. 'Dat ben ik ook niet van plan. Met een gebroken been ben ik een ongelofelijk makkelijk doelwit in de Arena en dat is nou niet de bedoeling.'
    Toen hij probeerde het symbooltje uit te leggen, kwam er een beeld bij me boven drijven die zo ongeveer gelijk stond aan zijn omschrijving.
    'Leuk!' zei ik tegen hem. 'Dat is wel gaaf, dat we allebei een ander symbool op ons kostuum hebben. Staat er bij jou op de achtergrond ook een grote '12'? Wat mij betreft had die wel een stukje kleiner mogen zijn, maar ach.'

    Frederick Smith, district 12

    'Het is misschien niet prachtig, maar is een beetje vaderlandsliefde te veel gevraagd?' vroeg ik grinnikend, van mij mocht het er ook best af, het kleur van de kleren straalde al genoeg steenkool uit, maar het was zo en ik was al blij dat het geen kleur was dat vreselijk vloekte met mijn rode haar! Ik grinnikte bij die gedachten, ja, zo had de stylist vast gedacht toen hij aan mijn kleding begon, Capitoolsmensen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...