• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]


    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________-Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 15:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Yulia Nena Katineh
    Donna drukt haar ogen dicht. Ik weet niet precies wat er aan de hand was, misschien had ze hoofdpijn. Dus krabbel ik verder in mijn schrift en schrijf wat aantekeningen over van het bord.
    Maar als ik Donna weer aankijk en zie dat ze haar ogen nog steeds dicht heeft, vraag ik het toch maar. 'Is er soms iets?' vraag ik voorzichtig.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jeremy

    "Echt? Ik dacht dat ik bij het refrein een beetje vals ging."
    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "He, ik lieg niet. Nooit. Jamais."
    Ik grinnik even.
    "Speel je al lang gitaar?" zeg ik met een knik naar het instrument.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna
    "Is er soms iets?" hoor ik Yulia vragen.
    "Het is Iran," zeg ik zachtjes met gesloten ogen. De geweren, gemaskerde mannen, bedreigingen, dode lichamen en vochtige plekken passeren mijn netvlies. Ik kan de angst zweet en de urine geur weer ruiken. Met mijn hoofd leun ik op mijn handen. Gecontroleerd haal ik adem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    "He, ik lieg niet. Nooit. Jamais. Speel je al lang gitaar?"
    Zegt hij met en knik naar het instrument.
    Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, ik heb wat geleerd van mijn vrie- Florence." Herstel ik me.
    Ik speel een paar acoorden, en kijk hem glimlachend aan.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 20:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    "Nee, ik heb wat geleerd van mijn vrie- Florance."
    "Heb je een vriend?"
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen, en kijk haar lachend aan.
    "Ik heb altijd al gitaar willen kunnen spelen, maar ik ben nogal... ongeduldig, en verschrikkelijk."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga srry. Xx]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    Ze kan er gelukkig om lachen.
    "Ik zal enkele laagjes sweaters aandoen, zodat ik het niet voel. Of ik kan een cadeautje meebrengen voor haar. Daar houden de meeste kinderen wel van. Of is ze echt zo speciaal?"
    Ik grinnik.
    "Teveel kleren zijn nergens goed voor. En die kleine is zo al verwend, dus laat dat cadeautje maar zitten."
    Ik wil niet dat ze geld aan Auryn uit gaat geven, dat doe ik al genoeg en haar omkopen is ook de oplossing niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Teveel kleren zijn nergens goed voor. En die kleine is zo al verwend, dus laat dat cadeautje maar zitten."
    "Echt nergens? Waarom? Slaat ze zo hard?"
    Ik grinnik even.
    "Oke dan, maar dan moet jij me wel vertellen wat ik wel en niet mag doen in haar bijzijn. Het lijkt me een speciale meid."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Echt nergens? Waarom? Slaat ze zo hard? Oke dan, maar dan moet jij me wel vertellen wat ik wel en niet mag doen in haar bijzijn. Het lijkt me een speciale meid."
    Ik barst in lachen uit en kijk Mary aan. Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, dat bedoelde ik niet," zeg ik terwijl ik dichter bij haar ga staan. "Teveel kleren zijn nergens goed voor," herhaal ik nog een keer. Ik maak een knopje van haar -mijn- vest los en kijk haar in de ogen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Nee, dat bedoelde ik niet. Teveel kleren zijn nergens goed voor."
    Hij komt dichter bij me staan, en maakt een knopje van de vest los. Ik slik een beetje nerveus en kijk hem aan. Alsof ik versteend ben, blijf ik stil staan, terwijl ik zijn blik vasthoud. Ik weet niet goed hoe ik moet reageren, en al helemaal niet hoe ik kan laten blijken dat ik niet eens erg vind wat hij doet, dus laat ik hem gewoon doen. Ik bijt op mijn lip en kijk even naar zijn handen.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 22:03 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ik voel Mary verstijven en hoor haar duidelijk slikken. Toch wend ze haar blik niet af. Ze houdt me niet tegen, maar ik ben verder niks van plan. Ze bijt op haar lip en kijkt naar mijn handen. Ik breng mijn lippen naar haar oor.
    "Rustig maar, ik zei toch al dat we kalm aan zouden doen. Ik... verlang, nog niks van je. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet graag een beetje blote huid zie," fluister ik geruststellend terwijl er een grijns op mijn gezicht verschijnt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Rustig maar, ik zei toch al dat we kalm aan zouden doen. Ik... verlang, nog niks van je. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet graag een beetje blote huid zie."
    Ik glimlach met een zucht en kijk hem aan.
    "Ik zei toch niet dat ik het niet leuk vond?" zeg ik zacht.
    "En je mag voor mijn part wel wat blote huid zien, maar niet in deze kou."
    Ik grinnik even en twijfel even of ik het knopje zou openlaten. Momenteel heb ik het niet zo heel koud, dus het kan geen kwaad.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik blijf alleen achter... Gelukkig want dan hoef ik niet toneel te spelen. Dit zou echt een ramp worden. Ik liep naar het bankje en deed mijn jas uit. Ik had het veelste warm. Daarna liep ik naar Glee lokaal. en zag ik Jeremy en Isa staan. "Is het goed als ik even?" ik wijs naar de gitaar.
    [is het het of de gitaar]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 10:58 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [de]

    Jeremy

    "Is het goed als ik even?"
    Lilly is er bij komen staan en wijst naar de gitaar.
    "Van mij mag je. Ik ben er niets mee van plan," zeg ik glimlachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [oke]
    Lilly
    "Oké" ik loop naar de gitaar en begin te spelen. Ik sluit mijn ogen en begin te zingen. Ik hoop dat Isa begrijp wat ik bedoel met I won't give up


    Change is for weirdos ~ Niall Horan