• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]


    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________-Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 15:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [nooooooo hehgehehe]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nvm ik weet even neit wat te typen :S]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Niet zo snel plz...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ehm lilly is er net bij komen staan en kijkt telkens naa je mooie afwisseling btw.;)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ISabelle

    "Isa en ik waren net bezig over Glee. Zit jij er ook bij? Ik denk dat ik gewoon eens ga kijken, maar meer ook niet. Zingen is niet echt mijn ding."
    Ik lach eventjes om hem.
    "Ja ik zit er ook bij. Je bent welkom hoor." Zegt Lilly.
    "Ja, iedereen is welkom." Zeg ik snel eventjes en knik even naar Lilly.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik kijk even naar Isa. Damn die ogen waren mooi.Ik bijt even op mijn lip. Het was mijn taak om te zorgen dat niemand anders er achter kwam want dan zou zij het alleen maar zwaarder krijgen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik voel Lilly's ogen op mijn huid prikken.
    Stop Lilly, niet doen.
    Ik bijt op mijn tong, wat best zeer deed.
    "Aw- Ik bedoel. Uch uch." Zeg ik snel en word rood.
    Slim...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Goedzo Lillydacht ik sarcastisch. Snel keek ik naar de grond terwijl mijn ogen vochtig werden. Ik beet nog wat harder op mijn lip tot ik bloed roefde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Zullen we even wachten op Carebear? Weet even echte naam niet meer. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Eefje.:S ik moet over een 3 kwartier wel weg. Ik vindt het niet erg maar als het dan maar neit té lang duurt if you know what i mean]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ben nieuw.. Kan ik ergens inspringen?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    [Ik ben nieuw.. Kan ik ergens inspringen?]

    [Je kan met Donna gaan praten. Ze loopt rond op school.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Uh, je kan doen dat je al op de school zit en dat je gewoon in een lokaal zit of uitloopt. of zoiets. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Wat voor les hebben ze momenteel? :] en waar is Donna?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Les weet ik niet maar Donna zwerft rond in de school'.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."