• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]


    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________-Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 15:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Tuurlijk. Klinkt gezellig. Is er iets? Je bent nogal afwezig."
    "Hmm?" ik kijk Mary aan en zie haar bezorgde blik. Ik glimlach geruststellend en aai over haar haren. "Nee, er is niks," zeg ik zacht wanneer haar woorden tot me doordringen. Ik druk een klein kusje op haar lippen.
    "Ik denk dat Auryn je nog aardiger zou vinden mocht dat een Disneyfilm zijn," zeg ik subtiel. Nu ja, ik hoop dat het subtiel is.

    Charlotte

    "Je streelt mijn ego," lacht Michael voor hij zijn lippen op de mijne drukt. Ik voel zijn handen opnieuw op mijn heupen en dan laat hij zijn voorhoofd tegen het mijne rusten.
    "Ik houd van je," zegt hij. Als ik niet naar zijn lippen aan het kijken was, dan had ik niet begrepen wat hij zei.
    "Ik moet toch ergens goed in zijn," herhaal ik lachend zijn woorden. Dan kijk ik hem met fonkelende ogen aan.

    Irial

    "Ja zat te denken hoe je me veranderd hebt," zegt Kyle met een schuin lachje. Ik zie zijn ogen wijder open gaan wanneer ik het condoom openscheur en grinnik even.
    "Oh?" vraag ik om verdere uitleg terwijl ik plagerig een vinger over zijn bovenlijf laat gaan. Ik kijk hem grijzend in de ogen en ga op mijn knieën zitten. Zonder zijn blik los te laten doe ik mezelf het condoom om.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle

    "Wauw, mooi. Laat eens iets horen?" Vraagt hij lief.
    "Eh, ik- Je bedoeld, zingen?" Ik kijk hem met een vragende blik aan.
    Moet dat? Net nu mijn stem een beetje raar doet?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Hmm? Nee, er is niks."
    Ik krijg een kleine kus op mijn lippen, terwijl hij over mijn haren aait.
    "Ik denk dat Auryn je nog aardiger zou vinden mocht dat een Disneyfilm zijn." Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Ah, Disneyfilms. Wie houdt daar nu niet van?" zucht ik glimlachend.
    "Maak je je daar zorgen om? Dat je zusje me niet leuk vindt?" Vertederd kijk ik hem aan.
    "Laat haar de film dan maar kiezen. Ik zal mijn best doen zo goed mogelijk bij haar in de smaak te vallen."


    Jeremy

    "Eh, ik- je bedoelt zingen?"
    Ik knik en lach.
    "Kom op. Het is vast heel mooi. En als je het niet leuk vindt, dan zal ik mijn uiterste best doen en ook eens iets laten horen. Maar dat is op eigen risico."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Ik moet toch ergens goed in zijn," herhaalt ze mijn woorden met fonkelende ogen.
    "Hier ben je het beste in," zeg ik zachtjes terwijl ik mijn lippen weer even op de hare druk. Met mijn hand stop ik een lok achter haar oor.
    "Moet ik ook mijn waslijst opnoemen of neem je met een kusje genoegen," lach ik zachtjes terwijl ik met mijn vinger in haar zij prik.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 20:23 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Oh?" Blijkbaar wil hij verdere uitleg. Plagerig gaat hij met zijn vinger over mijn bovenlijf. "N-Nou, hoe een heilig boontje ik was, enzo." Breng ik moeilijk uit. Grijnzend kijkt Irial me in de ogen en gaat op zijn knieën zitten. Zonder een blik los te laten doet hij het condoom om bij zichzelf.
    Een rilling trekt even door mijn lijf, en ik weet niks anders dan glimlachen.

    Isabelle

    "Kom op. Het is vast heel mooi. En als je het niet leuk vindt, dan zal ik mijn uiterste best doen en ook eens iets laten horen. Maar dat is op eigen risico." Zegt hij lachend.
    "Nee ik doe wel wat." Zeg ik en grinnik.
    Ik pak een acoustische gitaar en begin erop de spelen.
    Perfect van Pink.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yulia Nena Katineh
    Ergens zie ik een verontrustende blik in haar ogen, dus ik vraag er verder niet op in. We zwijgen.
    'Zit je al lang hier op school?' vraag ik dus maar om de stilte te verbreken.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Donna

    "Zit je al lang hier op school?" hoor ik naast me. Yulia schud me uit mijn gedachte.
    "Euh," zucht ik. "Sinds mijn vijftiende. Ik ben in de VS komen wonen op mijn twaalfde. Eerst heb ik in nog wat andere steden gewoond,"
    Ik haal mijn hand door mijn chocoladebruine haren.
    "Jij?" vraag ik met een lachje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Ah, Disneyfilms. Wie houdt daar nu niet van? Maak je je daar zorgen om? Dat je zusje me niet leuk vindt? Laat haar de film dan maar kiezen. Ik zal mijn best doen zo goed mogelijk bij haar in de smaak te vallen."
    Ik lach vertederd. Ze moet wel erg veel om me geven als ze indruk wil maken op een achtjarige.
    "Ik waarschuw je, je hebt te maken met een moeilijke klant. Laatst gaf ze de hond een schop omdat hij eerder bij mij was dan zij."
    Ik druk lachend een kusje op Mary's voorhoofd. Arme Fito, het dier ontwijkt haar nog steeds.

    Charlotte

    "Hier ben je het beste in," zegt hij om vervolgens zijn lippen op die van mij te drukken. Hij stopt liefdevol een lok haar achter mijn oor.
    "Moet ik ook mijn waslijst opnoemen of neem je met een kusje genoegen," lacht hij terwijl hij me port. Ik giechel omdat het kietelt.
    "Je hebt geluk, Romeo, vandaag kom je er met een kusje vanaf."
    Bestaat er een prijs voor het klefste koppel van de school? Want die winnen we op ons sokken.

    Irial

    "N-Nou, hoe een heilig boontje ik was, enzo," brengt hij moeilijk uit.
    Ik zie hem rillen terwijl ik het condoom om doe en lik opgewonden over mijn piercing. Ik ga opnieuw op hem liggen en bijt even in zijn oorlel voor ik fluister.
    "Hoe wil je het? Nee laat maar, ik verras je wel."
    Dit keer heb ik de controle weer helemaal.
    Ik breng mijn lippen naar de zijne en kus hem hartstochtelijk.
    -censuur-


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yulia Nena Katineh
    Ik glimlach wazig. 'Sinds vandaag op school gekomen,' zeg ik wat ongemakkelijk. Het nieuwe meisje zijn was altijd een enorme uitdaging, vooral nietwetend hoe de omgeving erop zou reageren. Maar meestal ging het goed.
    'En ik woon sinds mijn 10e in de VS,' zeg ik vervolgens terwijl ik wat teken in mijn schrift.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [xD Censuur. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    "Nee, ik doe wel wat."
    Ik luister naar het liedje, en glimlach wanneer ik het herken. Wanneer ze klaar is met spelen, applaudiseer ik even.
    "Wauw, je stem is echt mooi."


    Mary

    "Ik waarschuw je, je hebt te maken met een moeilijke klant. Laatst gaf ze de hond een schop omdat hij eerder bij mij was dan zij."
    Ik kan het niet laten even te lachen.
    "Ik zal enkele laagjes sweaters aandoen, zodat ik het niet voel," zeg ik grinnikend.
    "Of ik kan een cadeautje meebrengen voor haar. Daar houden de meeste kinderen wel van. Of is ze echt zo speciaal?"
    Ik kijk hem geamuseerd aan en leg mijn armen weer om zijn middel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna
    "En ik woon sinds mijn tiende in de VS," voegt ze aan haar zin.
    Ik glimlach naar haar terwijl ik verschikkelijke beelden zich voor mijn ogen herhalen. Ik heb ze verband uit mijn hoofd maar als iemand begint over mijn achtergrond springen ze weer naar boven. Met een diepe zucht sluit ik mijn ogen. Als ik ze dan toch moet herbeleven, dan maar volledig in concentratie.


    Michael


    "Je hebt geluk, Romeo, vandaag kom je er met een kusje vanaf," lacht ze.
    Ik knik gehoorzaam en houd me aan mijn belofte. Ik druk mijn lippen op haar zachtjes lippen. Één hand verdwijnt onder haar shirtje. Ik laat hem rustig op haar blote rug. Lekker klef.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    "Wauw, je stem is echt mooi."
    Zegt Jeremy als hij even applaudiseert.
    "Echt? Ik dacht dat ik bij het refrein een beetje vals ging." Zeg ik een beetje onzeker.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 20:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Refrein ;D]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ow oké, thnx. =)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.