• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]


    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________-Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 15:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [waar is mary]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Op de kermis bij Arion. laat haar daar maar.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [oke is goed. waq aaa ik hou van opruimen:$]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Door het water in mijn gezicht voel ik me iets kalmer worden.
    "Mijn reactie was niet erg goed." Zeg ik zacht tegen mezelf en kijk naar mijn handen.
    "Wat is er?" Ik schrik en kijk achter me.
    Ik herken haar van de cheers, alleen de naam weet ik niet meer.
    "Niks." Zeg ik en draai me terug.
    "Waarom ben je weg bij de cheers?" Vraagt ze en kijkt me via de spiegel aan.
    "Omdat ik er niet eerlijk bij was gekomen." Zeg ik eerlijk en kijk nog even in de spiegel.
    "Ik ga, als je het niet erg vind." Zeg ik en loop langs haar heen de wc's uit.
    Waar zal ik heen gaan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik voelde me klote. Zenuwachtig en bang. Ik was erg gespannen, haar reactie.. het zou vast niet meer goedkomen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ga effe me hondjes doen, tot zo. ;')]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [oké ik weet niet hoe ik met lilly moet reageren zonder isaxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik zal een nieuw personage aanmaken.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [oe nice.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [knappe personage. OMG het is al half 5 mijn hele dag is door de war]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik zal al beginnen, ik hoop dat hij goed is :3]

    Jeremy

    Weer veel te laat loop ik de school binnen. Ja, voor dit lesuur ben ik echt wel te laat. Ik loop buiten een beetje rond, leun tegen een boom en steek een sigaret op. Ik inhaleer diep en kijk rond. Iedereen zal nu al wel in de les zitten. Op de een of andere manier is vroeg opstaan en op tijd komen, nooit mijn sterkste kant geweest. Ik hoor wat lawaai vanuit het gebouw komen, maar toch blijf ik staan. Eerst mijn sigaret oproken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [denk wel hoor]
    Lilly
    In het lokaal wordt ik onrustig en gek van mezelf. Ik sta weer op en loop in mijn topje naar buiten. Het was er eigenlijk veel te koud voor. Mijn gedachtes vlogen heel de tijd naar Isa. Ik voelde de tranen in mijn ogen branden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    Ik blaas de rook uit en volg hem met mijn ogen. Plots hoor ik voetstappen en kijk naar een meisje dat naar buiten gelopen komt. Dat komt ervan, als je altijd te laat komt. Je kent gewoon niemand. Ik bekijk haar, van top tot teen. Dat kind is gewoon zot. Wie loopt er in het putje van de winter in een topje buiten?

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 16:36 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Met mijn blik naar beneden gericht vechtend tegen de tranen loop ik langzaam verder. Ik kijk even op en wend mijn blik weer snel weg van de starende jongen. Isa.... vast de hele school wist het al.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ja, daar kan ik niet op antwoorden :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.