• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]


    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________-Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 15:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "We kunnen eendjes vissen. Grapje. Ehm... Schietkraam, of botsauto's? Zeg jij het maar, mij maakt het niet uit."
    Ik schiet in de lach.
    "Eendjes vissen? Ik ken iemand die jou heel aardig gaat vinden."
    Mijn gedachten dwalen af naar Auryn, mijn zusje. Eerlijk gezegd weet ik helemaal niet of ze Mary wel zo aardig zal vinden eens ze doorheeft dat ze me voortaan met Mary zal moeten delen. En gezien het een pientere dwerg is zal dat niet zo lang duren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Eendjes vissen? Ik ken iemand die jou heel aardig gaat vinden."
    Ik zie hem een beetje afwezig kijken, en ik kijk hem niet-begrijpend aan.
    "Oh ja, je zusje. Hoe oud is ze ook alweer?"
    Ik blijf stilstaan aangezien ik nog altijd niet weet naar waar we gaan. Even ril ik, en ik steek mijn handen in de zakken van de vest die hij me gegeven heeft. De vest ruikt lekker naar hem, en ik kijk hem even aan.
    "Jij mag trouwens nog steeds kiezen wat we nu gaan doen," zeg ik met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 0:14 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [post aangepast]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ( mijn topics)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Delightee schreef:
    [ik ga sorry]
    Lilly
    Ik knik. "Ja, maar nog niet zo lang." ik voel dat ik begin te huilen.


    ( mijn laatste post)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    Irial tikt een keer tegen het raam.
    "Getint." Zegt hij en grinnikt.
    Ik merk dat hij moeilijk zinnen kan maken.
    Hij gaat recht zitten en pakt een condoom uit het handschoenkastje en komt weer boven om me liggen en drukt zijn lippen weer op de mijne.
    Ik voel me warmer worden dan dat ik net was als ik naar het condoom kijk en glimlach breed.
    Zo een 'heilig boontje', dat ik was. Zo veranderd ben ik nu.
    Ik lach zacht om mijn gedachte en kijk Irial dan recht in zijn ogen aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Waar is iedereen ongeveer? Ik denk eraan een nieuw personage te maken (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [lilly en isa zijn bij de wc's en lilly heeft net gezongen dat ze op isa is]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik kijk Lilly even geshockt aan en sta op.
    "N-Niet dat ik je wil ontlopen, maar... Maar ik ga even weg." Zeg ik moeilijk en leg even mijn hand op haar schouder.
    "Sorry." Zeg ik en zacht en laat mijn hand van haar schouder glijden en loop het lokaal uit richting de wcs.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Echt niet, Lilly en ISa waren in Lokaal... xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Lilly verandert wel heel erg snel van gedachten :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [aha geintje welk lokaal]
    Lilly
    Ik zak in mekaar op de grond en begin te huilen. Beter had ik niks gezegd.
    Ik pakte mijn flesje water en probeerde rustig te worden. Mijn gezicht zat vast vol vlekken van het huilen. Boeiend dacht ik bij me zelf. Ik werd nerveus van binnen. Ik stond op en zwierf wat rond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [haha. Maar dat komt omdat Heavymetall daar gaat het neit zo lekker mee dusja. maar ze houd een beetje van beide maar ze realiseerd toch dat ze meer voelt voor isa]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik bekijk mezelf in de spiegel.
    Wat vind ze zo leuk aan me? Ze weet toch dat ik al iemand heb? Wat heb ik gedaan waardoor ze me leuk vind? Waarom vind ze Heidi niet leuk meer?
    Al die vragen maken me duizelig. Ik doe de kraan aan en plens wat water in mijn gezicht. Ik kijk naar mijn handen die trillen.
    Rustig Isa, rustig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Zij verdient ook gewoon de waarheid te weten. Het wordt haar beslissing. Me negeren of me te vriend houden.Ik was bang. Doodsbang ze was mijn beste vriendin geweest. Langzaam liep ik naar het lokaal terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan