• Oké, ik weetniet of er hier al een topic over is, but I don't think so. Read this:


    Oke, dit vind ik dus ECHTE bullshit. Niall is echt niet zo'n jongen die dat zou doen en dat meisje weet niet hoeveel ze Niall hiermee pijn doet. Verder heb ik gehoord dat ze nu claimt zwanger te zijn van Zayn en dat hij het eigenlijk heeft gedaan. WTF?
    Wat denken jullie?

    Ik geloof dat er over iedere mannelijke beroemdheid wel zo'n verhaal ooit is gemaakt door een wanhopige fan opzoek naar aandacht :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh zucht, dit zijn dirty confessions. Dat zijn gewoon tumblr blogs, waar ze dit soort dingen maken en dan posten. Dit heb je ook van Justin Bieber enz. Dus wanneer je denkt dat dit echt is, is er echt iets mis met je. (':


    To infinity and beyond •

    iheartstalik schreef:
    Mensen zijn echt zielig als ze dat gaan verzinnen. Als je verkracht zou worden, dan zou je dat niet zomaar op internet zetten hoor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Net zoiets als die vrouw die claimt dat ze een kind heeft waarvan de vader Justin Bieber is en Niall is heel verlegen tegen over meisjes dus het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij ooit zoiets zou doen. Gewoon weer iemand die graag aandacht wil


    Physics is awesome

    Benson schreef:
    Oh zucht, dit zijn dirty confessions. Dat zijn gewoon tumblr blogs, waar ze dit soort dingen maken en dan posten. Dit heb je ook van Justin Bieber enz. Dus wanneer je denkt dat dit echt is, is er echt iets mis met je. (':


    Tell me about it, stud.

    Niall mag mij wel rapen hoor (krul)

    But for serious, dat soort mensen zijn gewoon aandachtsgeil.


    Alleen maar tranen van geluk

    niall is zo iemand die niet eens een vlieg kwaad zou doen, dus dat meisje moet eerst onderzoek doen voordat ze zo'n lulverhaal op gaat hangen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    foreverhoran schreef:
    Ik geloof er echt helemaal niks van.
    Sowieso vind ik Niall de persoon er niet voor, hij is veel te lief en alles hihi. Dus ik denk gewoon dat het iemand is die denkt grappig te zijn door dit zulk dingen te verzinnen.


    Ivar Oosterloo.

    Rivendell schreef:
    lol, kijk naar de Tumblr-Url en weet dat 't bullshit is en ook zo bedoeld.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Maar t zijn confessions en confessions zijn dat je iets toegeeft.. ;p

    Ik geloof dit echt niet.
    Op facebook heb ik, de echte Harry Styles (hij voegt al zijn fans toe), en hij postte er zelf op dat de dingen die mensen over Niall zegt helemaal niet waar zijn. Dat Niall zoiets nooit zou doen.
    Dit is waarschijnlijk een meisje met aandacht te kort.

    Lol, bullshit.


    Olive

    Er is een printscreen dat het door een meisje op twitter was gezet. (:
    Maarja, hoe kan je dit sws geloven .. Niall die zoiets doet.. NEE.


    Danmarks Dynamite.

    Enig idee hoeveel meisjes dat doen? Als je hierover een topic zou maken elke keer als er zoiets op het internet komt, dan zouden het er 100den zijn ;-)


    All I have in life, is my imagniation.

    Zielig wijf(no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.