• Oké, ik weetniet of er hier al een topic over is, but I don't think so. Read this:


    Oke, dit vind ik dus ECHTE bullshit. Niall is echt niet zo'n jongen die dat zou doen en dat meisje weet niet hoeveel ze Niall hiermee pijn doet. Verder heb ik gehoord dat ze nu claimt zwanger te zijn van Zayn en dat hij het eigenlijk heeft gedaan. WTF?
    Wat denken jullie?

    Tourist schreef:
    Enig idee hoeveel meisjes dat doen? Als je hierover een topic zou maken elke keer als er zoiets op het internet komt, dan zouden het er 100den zijn ;-)

    Maar niemand is zo zielig om het op twitter te zetten en van die anderen is het niet eens bekend ofso dat ze het doen. Dit las ik gewoon toevalig (;

    Rivendell schreef:
    lol, kijk naar de Tumblr-Url en weet dat 't bullshit is en ook zo bedoeld.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    *lacht*

    Sorry ik moest even lachen, Maar nee het is niet waar ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja, en ik heb een geheime relatie met Harry.

    Vreselijk dat er zulke dingen over mensen worden verzonnen.
    Daarbij vind ik de quote van justin Bieber, bij dat verhaal van die Mariah, heel mooi. 'Ik ben een makkelijk doelwit, maar ik zal nooit het slachtoffer zijn.'


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Dit doet me denken aan de Tokio Hotel-tijd. :W


    Life is hard and then we die

    echt zo sneu als je zoiets doet hahah. ik moest wel keihard lachen om de reactie van andy, zo'n vriend van liam

    "Apparently there's a stupid rumor that @NiallOfficial raped someone! It wasnt even rape cause I let him. I loved it like fat kids love cake."


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Nope, he didn't.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the




    26 - 02 - '16

    Ik ben geen 1D fan, alles behalve. Maar ik denk niet dat hij zoiets zou doen, is slecht voor zijn naam, zijn band en dus zijn inkomsten.
    Zo dom kan hij gewoon niet zijn :W

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 8:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En lololol ze claimt zwanger te zijn doordat ze anaal is genomen?
    -lacht hard-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mariah Yeater all over again... (no_chears)


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Oké, dit vind ik echt een zielig persoon. Niall is wel de laatste die zoiets zou doen.

    1. Dit is iemand die aandacht wil
    2. Niall vind ik daar persoonlijk te onschuldig voor
    3. Als dit echt gebeurt was zou ik naar de politie gaan,
    en het niet op internet zetten.

    Conclusie: fake.

    Voilá, tante Thalita heeft het probleem opgelost.
    Nu kan iedereen weer met een gerust hart slapen vanacht (;

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 11:21 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    DarkSavior schreef:
    En lololol ze claimt zwanger te zijn doordat ze anaal is genomen?
    -lacht hard-



    26 - 02 - '16

    Geniaal dat sommigen van jullie ook echt argumenten gaan verkondigen waarom dit fake is.


    ars moriendi