• Oké, ik weetniet of er hier al een topic over is, but I don't think so. Read this:


    Oke, dit vind ik dus ECHTE bullshit. Niall is echt niet zo'n jongen die dat zou doen en dat meisje weet niet hoeveel ze Niall hiermee pijn doet. Verder heb ik gehoord dat ze nu claimt zwanger te zijn van Zayn en dat hij het eigenlijk heeft gedaan. WTF?
    Wat denken jullie?

    Britsanity schreef:
    1. Dit is iemand die aandacht wil
    2. Niall vind ik daar persoonlijk te onschuldig voor
    3. Als dit echt gebeurt was zou ik naar de politie gaan,
    en het niet op internet zetten.

    Conclusie: fake.

    Voilá, tante Thalita heeft het probleem opgelost.
    Nu kan iedereen weer met een gerust hart slapen vanacht (;

    Niet dat ik ook geloof dat Niall het gedaan heeft, 'cause I think it's bullshit maar als je naar de politie zou gaan, denk je serieus dat die het gaan geloven?

    Ik geloof er niks van..


    KEVIN!? IS THAT YOU!?

    Zulke mensen mogen wat mij betreft ook gewoon een vuist in hun gezicht krijgen. Talk about the gossip chick, not about the guy.


    No growth of the heart is ever a waste

    foreverhoran schreef:
    Ik geloof er echt helemaal niks van.
    Sowieso vind ik Niall de persoon er niet voor, hij is veel te lief en alles hihi. Dus ik denk gewoon dat het iemand is die denkt grappig te zijn door dit zulk dingen te verzinnen.


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    check die tumlr dan ook :P iedereen weeet dat dat niet echt is, dus ga er ook niet serieus op in(cool)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    check die tumlr dan ook :P iedereen weeet dat dat niet echt is, dus ga er ook niet serieus op in(cool)

    Maar er staat ook op dat als je een confession hebt, je die dan naar hun kan sturen..

    Rivendell schreef:
    lol, kijk naar de Tumblr-Url en weet dat 't bullshit is en ook zo bedoeld.

    Natuurlijke heeft hij iemand verkracht, en natuurlijk is er geen heisa er over!! Maar natuurlijk! -sarcasme-

    ik denk dat dit meisje gewoon echt geen leven heeft. that's it.


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Attention whore.

    'nough said.


    Take me to wonderland

    Echte bullshit. Niall is wel een van laatste die dat zou doen!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    BlueOrbs schreef:
    Attention whore.

    'nough said.

    Dat mens spoort niet.
    En ik vind het echt vet zielig voor Niall en de andere jongens, dat er dit soort dingen over ze verzonnen worden.
    Ziek in je hoofd, om zo aandacht te trekken.


    the greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.

    Haha je bent echt dom als je dat gaat verzinnen, gewoon echt dom.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hard verzonnen volgensmij


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.