• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave
    Dit is wel de goededie van LovingLoser is fout

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 19:33 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Geeft niet;P]

    Yvo Leroux

    'Mij maakt het niet uit, wil je nog iets doen?' vroeg ze aan mij. Ik begon te lachen en keek haar aan. 'Ik vroeg het eerst Eliza,' zei ik lachend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik ga, laterz]


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    'Ik vroeg het eerst Eliza,' lachte hij en ik kon het niet helpen om ook zachtjes te lachen. 'Ik hoef niet naar huis dus als jij het ook wil, lijkt het me leuk om nog iets te doen,' glimlachte ik vervolgens.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Ik hoef niet naar huis dus als jij het ook wil, lijkt het me leuk om nog iets te doen,' zei ze. Ik keek haar aan en zag dat ze glimlachte. 'We gaan dus iets doen,' zei ik en glimlachte. Ik pakte haar hand beet en draaide om. 'Kom, we gaan naar het strand,' zei ik toen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    'Ehm op allebei de vragen is het antwoord ja,' zeg ik. 'Hoe laat is het eigenlijk?' vraag ik er nog achteraan.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 22:54 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    'We gaan dus iets doen,' zei hij glimlachend en pakte vervolgens mijn hand vast. 'Kom, we gaan naar het strand.' De aanraking van zijn hand die de mijne pakte zorgde voor een warm gevoel door mijn hele lichaam heen en ik volgde hem gewillig. 'Is goed,' reageerde ik glimlachend en van binnen voelde ik me erg gelukkig bij het zien van de zijne. 'Kom je vaak op het strand?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Is goed. Kom je vaak op het strand?' vroeg ze. Ik haalde me schouders op. 'Zelfde als met joggen,' zei ik alleen maar.
    Bij het strand aangekomen begon ik te glimlachen. Mooi en rustig. Ik ging op het strand zitten en keek naar het water. 's'Avonds is het hier het mooist,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Zelfde als met joggen,' reageerde hij en bij het strand aangekomen ging hij zitten met zijn blik op het water gericht. 's'Avonds is het hier het mooiste.'
    Ik knikte terwijl ik langs hem ging zitten en mijn blik ook op het water richte.'Vooral als de zon half onder is, het geeft de lucht en het water op een bepaalde manier een mooie en rustgevende uitstraling,' reageerde ik zacht en sloeg mijn armen even om mijn opgetrokken knieën.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    'het is bijna half 8,' antwoord ik. Dan pak ik mijn laptop om het nummer van de pizzeria te zoeken. 'wat voor een pizza wil je?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yvo Leroux

    'Vooral als de zon half onder is, het geeft de lucht en het water op een bepaalde manier een mooie en rustgevende uitstraling,' zei ze. Ik keek haar aan en zag dat ze haar armen om haar opgetrokken knieën had geslagen. Ik deed mijn arm om haar heen en trok der tegen me aan. Ze was eigenlijk best geweldig als ze rustig was. 'Je hebt gelijk,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Ik denk even na en scroll snel door de lijst met piza's, 'Doe maar pizza Hawaii,' zeg ik. 'Ehm ik betaal wel,' zeg daarna en pak mijn portomonnee. 'Welke neem jij?' vraag ik daarna.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    Ik schud mijn hoofd, 'je bent te gast bij mij dus ik betaal. En ehm doe maar Salami,' antwoord ik waarna ik even naar hen glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik haal mijn schouders op, 'Ik wil het ook wel doen hoor, maar oké als jij erop staat,' grinnik ik. 'Maar oké, zullen we bellen?'


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Is goed,' antwoord in waarna ik mijn mobiel pak en de pizzeria bel. Als ik de bestelling heb gedaan kijk ik weer naar Ivar, 'ze zijn erover een halfuurtje,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    Ik voelde hoe hij zijn arm om me heen deed en me tegen hem aan trok, iets wat me enorm goed deed laten voelen. 'Je hebt gelijk,' zei hij zacht en ik glimlachte even. 'Sorry voor mijn..ehm..nogal drukke gedrag van net. Normaal ben ik niet zo opdringerig,' mompelde ik zacht en keek hem even schuin aan. Mijn lichaam was al warm maar doordat ik nu zo dicht tegen hem aanzat had ik het idee nog warmer te krijgen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'