• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave
    Dit is wel de goededie van LovingLoser is fout

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 19:33 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivar

    Ik knik, 'Wat zullen we in datbhalf uurtje doen? Gewoon televisie kijken?' vraag ik daarna nog. Dat was wel eht echte plan, mar misschien had ze zich bedacht.


    I only miss you when I'm breathing

    Yvo Leroux

    'Sorry voor mijn..ehm..nogal drukke gedrag van net. Normaal ben ik niet zo opdringerig,' zei ze. Haar lichaam voelde warm aan en niet zo'n beetje ook. Toch bleef mijn arm liggen waar die lag. 'Het is oké,' zei ik. Ik bleef naar het water kijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    Ik knik en ga weer op de bank zitten. Als ik de afstandsbediening heb gepakt klik ik door totdat ik bij MTV ben , 'is MTV goed?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Ja, ik vind alles best.' als ik maar bij jou kan zijn, denk ik achter mijn zin aan maar zeg ik niet hardop.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    Ik glimlach even naar Ivar en ga dan weer iets dichterbij hem zitten en leun met mijn hoofd weer tegen zijn warme schouder.

    [Ik val bijna in slaap, dus ik ga zo slapen a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga nu echt xd laterzzz]


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    'Het is oké,' reageerde hij en ik voelde een kleine golf van opluchting door me heen gaan. Ik moest er niet aan denken dat hij het misschien te veel vond en me niet meer zou willen zien. Ik rilde even bij de gedachten alleen al. 'Gelukkig,' mompelde ik en voelde een frisse bries langs me heen gaan terwijl ik genoot van zijn arm om me heen. 'Als ik weer zo druk wordt, zou je me dan willen waarschuwen?' vroeg ik voorzichtig, het zou waarschijnlijk niet meer voorkomen omdat ik me bij hem net zo rustig kon opstellen als ik altijd al deed maar je wist maar nooit met het gevoel wat hij bij me had los gemaakt.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 23:40 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Gelukkig,' mompelde ze. Er was een zacht briesje. Een heerlijke briesje. Ik glimlachte. 'Als ik weer zo druk wordt, zou je me dan willen waarschuwen?' vroeg ze. Het klonk voorzichtigjes. Ik keek haar aan en knikte. 'Is goed,' zei ik tegen haar of ik het lef heb op dat moment is een andere vraag. Ze hoefde dat niet te weten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Is goed,' reageerde hij waarop ik even kleintjes glimlachte en weer naar het water voor me keek. 'Ik zou hier uren kunnen blijven zitten en genieten van de zachte geluiden om me heen, jij niet?' vroeg ik zachtjes en leunde met mijn kin op mijn knieën terwijl ik even genietend mijn ogen sloot.
    Dit kon ik werkelijk uren volhouden, vooral met hem zo langs me. Dat was het enige wat nog telde.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Ik zou hier uren kunnen blijven zitten en genieten van de zachte geluiden om me heen, jij niet?' vroeg ze zachtjes. Onbewust leunde ik een beetje tegen haar aan. 'Ja, zo lang totdat ik in slaap val,' zei ik met een lachje. Ik ging me alleen dood schamen als het echt gebeurde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Ja, zo lang totdat ik in slaap val,' zei hij en lachte zachtjes met hem mee terwijl ik voelde dat hij iets tegen me aanleunde. Dat deed me goed en gaf me een vertrouwd gevoel.'In dat geval zal ik je optijd wekken,' glimlachte ik en ging onbewust even lichtjes met de toppen van mijn vingers over zijn hand die om mijn schouder lag.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ivar

    Ze gaat weer dicht tegen me aan zitten en mijn mondhoeken krullen wat omhoog, met mijn ene hand die nog achter haar lngs is geslagen kom ik iets lager en streel daarmee door haar haar.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    Ik glimlach even als ik merk dat Ivar met zijn hand door mijn haar gaat. Ook al ken ik hem nog niet zo lang, hij voelt erg vertrouwd aan. Voorzichtig schuif ik nog iets dichter tegen hem aan en geniet ik van zijn lichaamswarmte.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik voel haar dichterbij komen en laat mijn hand iets zakken tot haar schouder waar ik hem laat rusten terwijl ik naar het tv scherm staar.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    Hij laat zijn hand op mijn schouder rusten en ookal raakt hij mijn huid niet aan de plek daar begint wel tintelen. 'Ben jij de enige die in een wolf kan veranderen?' Vraag ik na een tijdje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered