• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave
    Dit is wel de goededie van LovingLoser is fout

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 19:33 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Faye
    ''Dat had ik ook niet van je verwacht,' zegt fluistert hij. Als ik merk dat ik nog steeds naar hem toe gebogen zit worden mijn wangen een beetje rood en schuif ik iets bij hem vandaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teske Velez

    We lieten elkaar los. 'Mooi zo,' zei hij toen met een glimlach. Ik glimlachte naar hem terug. Ik glimlachte wat meer toen hij mij een kusje gaf op mijn voorhoofd. 'Volgens mij is het veilig nu,' zei hij met een grijns. Ik lachte eventjes en ging weer goed zitten. Hij nam nog een slok van zijn water en deed zijn shirt weer aan. Jammer, dacht ik. Toen hij weer goed zat ging ik weer tegen hem aanliggen. Elke keer als ik weer bij hem ligt lijkt hij warmer aan te voelen. Hoe warm hij ook was. Het voelde heerlijk. Één nadeel. Het maakte mij suf, maar zo erg vond ik die nadeel niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Het gevoel gaat weer weg en ik kijk een beetje sip naar Faye als ze weer weg gaat van me. 'Het was niet erg hoor,' antwoord ik met nog steeds een sip gezicht.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    Ik lach zachtjes om zijn sippe gezicht. Dan schuif ik weer iets naar hem toe, 'is het zo beter?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irial

    Een beetje tegen mijn verwachting in komt ze terug tegen me aanliggen. Ik sla een arm rond haar heen en wrijf met mijn duim over haar onderrug. Het gaat allemaal vanzelf, ik heb er geen vat op.
    Ik haal diep adem en voor de tweede keer vandaag moet ik niezen door de geur van haar shampoo. Dit keer lach ik mezelf uit en schud mijn hoofd.
    Hopelijk gaat het er niet de hele tijd zo aan toe.
    Ondertussen zijn de hoofdpersonages in de film weer een koppel zoals het hoort. Ze zijn echt voor elkaar gemaakt.
    "Geloof jij daarin? Zielsverwanten?" vraag ik terwijl ik even naar de tv wijs. "Eeuwige liefde?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivar

    'Veel beter,' glimlach ik en leg mijn hand echt om haar nek heen. Ik kijk even weer op het tv scherm waar ik de halve film al heb gezien, ach het boeide me niet zo veel.


    I only miss you when I'm breathing

    Teske Velez

    Hij sloeg zijn arm om me heen en ik voelde hoe hij wreef onderin me rug. Hij niesde en lachte ook zelf. Ik lachte met hem mee. Het klonk dit keer weer schattig. In de film waren de twee mensen weer bij elkaar. 'Geloof jij daarin? Zielsverwanten? Eeuwige liefde?' vroeg hij terwijl hij naar de tv wees. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet het niet. Ik geloof alles waar het tegendeel nog niet van bewezen is,' zei ik zachtjes. In mijn oren klonk idioot.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    Ik glimlach even als hij zijn arm weer om mij heen slaat. 'we kunnen de film net zo goed uitzetten,' zeg ik dan, 'we hebben best wel veel stukjes niet gezien,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga slapen]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivar

    Ik haal mijn schouders op waarna ik knik, 'Maar wat wil je dan doen?' vraag ik. 'Gewoon tv kijken of iets anders?'


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'mij maakt het niet zoveel uit,' antwoord ik, 'kies jij maar iets. Moet je trouwens niet aan je ouders vragen of je hier mag blijven slapen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Midna schreef:
    Yvo Leroux

    We bleven een tijdje lopen. Het is omdat ik haar voetstappen hoorde, anders was ik Eliza al weer helemaal vergeten. Het was niet verkeerd bedoeld, maar zo rustig was het. Ik keek haar eventjes aan en zag dat ze glimlachte. 'Wou je nog iets doen? Of wou je naar huis?' vroeg ik aan haar. Ik begon te merken dat het al donker begon te worden.


    [ff laatste ding van Yvo gedingest ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    'Ach, mijn ouders maken zich nooit echt druk om me,' zeg ik en haal mijn schouders een beetje op, 'Mij maakt het ook niet uit wat we gaan doen,' voeg ik er nog aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    'Wou je nog iets doen? Of wou je naar huis?' vroeg Yvo plots naast me. Bedenkelijk keek ik even vooruit. Het begon inmiddels langzaam donker te worden, iets wat voor mij niet uitmaakte maar misschien voor hem wel. 'Mij maakt het niet uit, wil je nog iets doen?' vroeg ik hem. Alles wat hij wilde, zelfs als het betekende dat hij nu besloot om alleen naar huis te gaan.

    [ Oh, je had wel gepost. Heb niet teruggelezen, sorry.. ^^ ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    Ik knik even, 'zullen we dan maar gewoon tv gaan kijken? En is het goed als we pizza als avondeten eten? Ik ben te lui om nu nog te gaan koken,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered