• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave
    Dit is wel de goededie van LovingLoser is fout

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 19:33 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Faye
    'Dankjee,' antwoordt hij met een glimlach. 'Jij bent alleen nog schattiger,' zegt hij nog. Mijn wangen worden een beetje rood en ik schud mijn hoofd, 'dat valt heus wel mee hoor,' zeg ik waarna ik een hap van mijn pizza neem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irial

    Ze trekt haar hand weg en vanuit mijn ooghoeken zie ik dat ze bloost.
    "Sorry," zegt ze zacht. "Wat wil je straks doen?"
    Als ik je dat vertel dan schop je me geheid buiten.
    Ik wil één van haar handen vastnemen maar merk dat ze ze in de zakken van haar badjas gepropt heeft. Godver.
    "Ehm, we kunnen een ommetje maken en ergens stoppen om iets te eten?" stel ik voor. Om eerlijk te zijn kan ik wel wat frisse lucht gebruiken. Ik kruip wat dichter tegen haar aan en alweer moet ik niezen. "Welke shampoo gebruik jij?" vraag ik lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivar

    Ik kijk haar eeer aan, 'Nee, zo veel valt dat niet mee hoor.' antwoord ik waarna ik weer een hap van mijn pizza stuk neem.


    I only miss you when I'm breathing

    Teske Velez

    'Ehm, we kunnen een ommetje maken en ergens stoppen om iets te eten?' stelde hij voor ik. Eigenlijk was dat best een goed idee. Ik voelde gewoon dat hij dichter bij me kwam. Ik vond dat niet erg, helemaal niet. Ik hoorde hem niezen en begon toen weer te lachen. 'Welke shampoo gebruik jij?' vroeg hij lachend. Ik haalde mijn schouders op. 'Volgens mij had ik dit keer Perzik, normaal heb ik kokos,' zei ik tegen hem. 'En een ommetje maken klinkt goed. Zal ik zo gaan of zal ik eerst me kleren weer aan doen?' vroeg ik lachend. Mij maakte het niets uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    'Nee, zo veel valt dat niet mee hoor.' zegt Ivar. 'Dankje,' zeg ik met een glimlach waarna ik mijn aandacht weer even op de tv richt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irial

    "Volgens mij had ik dit keer Perzik, normaal heb ik kokos. En een ommetje maken klinkt goed. Zal ik zo gaan of zal ik eerst me kleren weer aan doen?"
    Ik moet lachen om haar laatste zin.
    "Doe maar kleren aan, ik wacht hier wel. En volgens mij moet ik niezen door je shampoo, ookal ruikt hij heerlijk."
    Natuurlijk moet ze kleren aan. Ik weet niet wat ik zou doen als ik een ander naar haar zou zien kijken, in haar badjas zou zien proberen kijken. Volgens mij zou mijn geheim niet veel langer geheim zijn in dat geval. Hoewel, ik let altijd op waar en wanneer ik verander.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivar

    Ik glimlach terug en eet verder starend naar de tv waar MTV nog steeds op aan staat.


    I only miss you when I'm breathing

    Teske Velez

    'Doe maar kleren aan, ik wacht hier wel. En volgens mij moet ik niezen door je shampoo, ookal ruikt hij heerlijk,' zei hij. Ik lachte zachtjes. 'Dan gebruik ik hem vaker. Je genies is schattig,' zei ik en liep toen naar boven. Ik was nog niet echt in me kamer, maar ik deed me badjas alvast uit. In me kamer gooide ik hem op me bed en pakte ik me bh. Ik deed hem aan en deed daarna me truitje aan. Ik glimlachte en draaide een rondje. Ik liep weer naar beneden en ging weer naast Irial zitten. 'Waar wil je allemaal langs lopen?' vroeg ik aan hem terwijl ik me schoenen weer aan deed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Ik zit ongeduldig met mijn voet te tikken en laat mijn tong over mijn piercing gaan. Verdraaide zenuwtik.
    Wanneer ze aangekleed terug naast me komt zitten kijk ik haar glimlachend aan.
    "Waar wil je allemaal langs lopen?" vraagt ze terwijl ze haar schoenen aandoet. Zelfs haar voeten vind ik perfect. Ze zijn klein en vrouwelijk. Ik schud mijn hoofd en concentreer me op haar vraag.
    "Ken je dat bosje achter school? Ik ken de weg er goed..." zeg ik glimlachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Ken je dat bosje achter school? Ik ken de weg er goed...' zei hij. Ik ging weer recht op zitten en keek hem aan. 'Klinkt goed,' zei ik met een glimlach. Ik pakte me glas en dronk et laatste beetje op. Ik bleef glimlachen. Waarom bleef ik glimlachen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Klinkt goed," antwoordt ze met een glimlach. Ze neemt haar glas en drinkt het leeg. Ik merk dat ze blijft glimlachen.
    "Tes, er zit iets op je gezicht," plaag ik.
    Ik zit haar grijnzend aan te kijken en laat mijn tong nog een keer over mijn piercing gaan. Ik kan het niet helpen, dat gaat automatisch.
    Stiekem zit ik te verdrinken in haar ogen. Ik zou er uren in kunnen verdwalen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Tes, er zit iets op je gezicht,' zei hij. Ik keek hem vragend aan. Hij zat te grijnzen en liet zijn tong over zijn piercing gaan. Ik voelde mij mijn mond, maar ik voelde niks. 'Wat dan?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Ze voelt aan haar mond en kijkt me aan met een vragende blik.
    "Wat dan?" vraagt ze.
    Ik barst in lachen uit omdat ze niet doorheeft wat ik bedoel. Ik moet zo hard lachen dat er tranen over mijn wangen stromen. Wanneer ik gekalmeerd ben, veeg ik mijn tranen weg en kijk haar aan.
    "Een glimlach, hij leek er niet af te willen," lach ik.
    Voorzichtig schuif ik een beetje bij haar vandaan, niet wetend hoe ze zal reageren. Ik wilde haar niet uitlachen, maar haar gezicht was gewoon grappig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    Irial die barstte in lachen uit. Zo gek was die vraag toch helemaal niet? Ik bleef hem aankijken. Hij kalmeerde en veegde zijn tranen weg. 'Een glimlach, hij leek er niet af te willen,' lachte hij. Hij schoof een beetje van me vandaan. 'Jij pestkop!' riep ik lachend. Ik ging met mijn hand door zijn haren. Ik dacht eventjes na en ging toen met één hand onder zijn shirt. Voorzichtigjes zocht ik naar het plekje, om hem daar vervolgens te kietelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    ‘Hoe laat wou je eigenlijk naar huis?’ vroeg hij na een tijdje waarop ik lichtjes mijn schouders ophaalde. ‘Ik heb geen specifieke tijd om thuis te zijn en momenteel nog niet echt de behoefte om naar huis te gaan. En jij?’ reageerde ik en keek even schuin naar hem op. Mijn vingers stopten met het licht aanraken van zijn hand en onbewust leunde ik ietsje terug op hem.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'