• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave
    Dit is wel de goededie van LovingLoser is fout

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 19:33 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivar

    'Eh, ja er zijn er meer. Zo'n tien anderen,' zeg ik aarzellend. Ik wistbniet zeker og ik dit wel moest vertellen, maar ik kon haar gewoon niet negeren.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    Ik knik langzaam, 'zijn het alleen maar jongens of ook meisjes?' Vraag ik waarna ik hem aankijk. Ik laat mijn ogen even over zijn knappe gezicht glijden dat wel erg dichtbij is. Mijn ogen blijven even hangen op zijn lippen waarna ik snel wegkijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik let niet erg op en merk niet dat ze mijn gezicht bestudeerd, 'Ehm, ook een aantal meisjes.' zeg ik met een droge keel als ik in haar ogen kijk. Zo betoverend.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    We kijken elkaar even in de ogen. Ik twijfel even maar buig me dan langzaam naar hem toe en wil net mijn lippen op die van hem drukken als de bel gaat. Snel ga ik weer iets naar achteren, 'ehm, ik denk dat dat de pizza is,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik kijk jaar in haar ogen als ze haar lippen richting die van mij drukt en ik glimlach, alleen net voor onze lippen elkaar raken gaat de bel. 'Ehm ja, is goed,' zeg ik en ga iets van haar weg waarna zij opstaat.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 13:41 ]


    I only miss you when I'm breathing

    [Lol, net toen ze het wilde doen ging de bel dus ze deed het niet a.]
    Faye
    'Ik ehm ga even de pizza halen,' zeg ik waarna ik opsta en naaar beneden loop. Ik pak wat geld uit een keukenlaatje en ga daarna naar de voordeur waar ik de bezorger betaal. Als ik nog wat servetjes en bestek heb gepakt loop ik met de pizzadozen in mijn hand naar boven, 'hier is de pizza,' zeg ik terwijl ik een van de dozen aan Ivar geef en weer op de bank ga zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Verkeerd gelezen -_-]


    I only miss you when I'm breathing

    Ivar

    Ik kijk somber voor me uit als ze weer weg gaat, ik voelde me alsof ik werd verscheurd van binnen. Ik kijk weer blij op als ze terug komt, 'Dankje,' zeg ik als ik een pizza doos krijg en deze open. 'Ehm, alleen dit is de salami,' glimlach ik als ik zie dat het niet de pizza Hawaii is.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Oeps, grapje. Wist ik wel hoor,' zeg ik lachend waarna ik hem de goede doos geef. 'Eet smakelijk,' zeg ik met een glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik moet gaan]

    Ivar

    'Eet smakkelijk,' zeg ik glimlachend. Ik pak een mes en een vork van tafel en open darna de doos waar de walmende pizza op me wacht.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    Ik snij de pizza in puntjes waarna ik er een pak en er een paar hapjes van neem. 'Wil je ook wat te drinken?' Vraag ik als ik de pizzadoos even naast me neerzet en wat cola in de glazen schenk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Ja graag,' zeg ik en snij ook mijn pizza in een aantal punten. Ik pak er een en neem een grote hap, want de eerste hap van een pizza was altijd veel lekkerder dan de laatste paar happen.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    In het andere glas schenk ik ook cola. Ik lach zachtjes als ik zie dat Ivar van zijn pizza geniet, 'jij bent vast zo'n typetje van de liefde van de man gaat door de mag,' gzeg ik grinnikend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik kijk haar even aan, 'Nee mijn liefde is meer voor jou,' mompel ik zacht waarna ik met een ietwat rood hoofs snel mijn glas cola. Ik had het tenminste nu gezegd.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Nee mijn liefde is meer voor jou,' mompelt Ivar waarna hij met een beetje een rood hoofd zijn cola pakt. Ik kijk hem verbaasd aan, 'W-wat? Hoe...' ik zwijg eventjes, 'Je kent me nog maar net, hoe kan je dan ooit...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered