• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave
    Dit is wel de goededie van LovingLoser is fout

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 19:33 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivar

    Ik slik mijn cola snel door en kijk haar recht in haar ogen aan, 'ik ben ingeprent, op jou. Ik dacht dat het een fabeltje was, maar toen ik jou zag wist ik zeker van niet.' zeg ik en word nog warmer en roder.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Iben ingeprent, op jou. Ik dacht dat het een fabeltje was, maar toen ik jou zag wist ik zeker van niet,' zegt Ivar terwijl hij nog een beetje roder wordt. Ik frons eventjes, 'wat is inprenten dan? Want dat weet ik nog steeds niet echt...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Je eh, kan het denk ik vergelijken met ehm verliefd zijn op iemand. Alleen inprenten is tien keer zo heftig, je kan aan niks anders meer denken dan aan die gene persoon. Het zit volgens mij in het wolven gen,' antwoord ik met mijn hoofd naar de grond gericht.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Je eh, kan het denk ik vergelijken met ehm verliefd zijn op iemand. Alleen inprenten is tien keer zo heftig, je kan aan niks anders meer denken dan aan die gene persoon. Het zit volgens mij in het wolven gen,' zegt Ivar met zijn hoofd naar de grond gericht. Ik pak met mijn handen zijn gezicht vast en dwing hem me aan te kijken. 'Dat is...schattig,' zeg ik met een glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar


    Mijn ogen worden groot, 'Eh meen je dat?' vraag ik nog vor de zekerheid, ik had gedacht dat ze me een creep had gevonden en me meteen weg het huis uit had gegooid. 'Maar jij bent dus niet verliefd op mij,' mompel ik als ik ons gesprek in het bos herinner.


    I only miss you when I'm breathing

    Irial

    "Ik weet het niet. Ik geloof alles waar het tegendeel nog niet van bewezen is," antwoordt ze.
    Een perfecter antwoord bestaat er in mijn ogen niet.
    "Je zou nog versteld staan," mompel ik onverstaanbaar. Ik zucht even en laat mijn ogen over haar glijden. Had ik haar ook zo perfect gevonden als ik niet op haar was ingeprent? Misschien wel.
    "Dat is een goede instelling," antwoord ik luidop met een glimlach.
    Ik staar terug naar de tv, alsof ze niet de wereld voor me betekent.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yvo Leroux

    'In dat geval zal ik je optijd wekken,' hoorde ik haar zeggen. Ik voelde haar warme vingers over mijn hand. Ik zei er maar niks van. Ik vond het wel fijn zo. Ergens voelde het wel vertrouwd. Gek, ik had al aantal vriendinnetjes gehad. Ik had alleen nog nooit zo'n gevoel gehad bij de eerste dag. Ik glimlachte naar haar. 'Hoe laat wou je eigenlijk naar huis?' vroeg ik aan haar.



    Teske Velez

    Ik hoorde hem iets mompelen en hoorde hem zuchten. Hij vond het vast ook dom klinken. 'Dat is een goede instelling,' zei hij toen. Ik keek hem verbaasd aan en zag dat hij glimlachte. Ik glimlachte terug. Hij vond het dus niet dom klinken. Hij keek weer naar de tv en ik keek even naar zijn buik. Voorzichtigjes ging ik met mijn hand onder zijn shirt en voelde met mijn vingers elk littekentje. Ik deed het zo zachtjes als maar kon. Zijn buik straalde net zo'n heerlijke warmte af als de rest van zijn lichaam. Ik liet mijn hand rusten en keek verder naar de film.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Ik schrik een beetje wanneer Teske's hand onder mijn t-shirt glijdt. Ik sluit mijn ogen en probeer aan iets anders te denken dan de steken wanneer ze over de littekens gaat. Wanneer ik haar even aankijk zit ze gewoon naar de film te kijken. Haar hand blijft nu gewoon liggen en het onaangename gevoel maakt plaats voor iets anders. Ik krijg rillingen en voel mijn hart sneller slaan, om meer bloed door mijn lichaam te kunnen pompen.
    Raak ik hiervan al opgewonden? Ze raakt me amper aan.
    "T-Teske," zeg ik hees.
    Hoewel ik het fijn -te fijn- vind dat haar hand op mijn lichaam ligt, is het nog veel te vroeg daarvoor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    'Eh meen je dat?' vraagt hij. Ik knik. 'Maar jij bent dus niet verliefd op mij,' mompelt hij dan. Ik bijt even op mijn lip. 'Nee,' zeg ik na een tijdje, 'ik heb het er meestal een beetje lastig mee om mensen te vertrouwen...Dus het is al een wonder dat ik je vannacht in mijn bed laat slapen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teske Velez

    'T-Teske,' hoorde ik hem hees zeggen. Ik trok me hand terug en keek hem blozend aan. 'Sorry,' zei ik zachtjes tegen hem. Goed gedaan Tes, dacht ik bij me eigen. Ik stopte mijn handen in de zakken van me badjas. Ik had het gevoel dat de film bijna was afgelopen. 'Wat wil je straks doen?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Ik glimlach een beetje met een schuin hoofd, 'Dus ik mag nog steeds bij je slapen vannacht?' vraag ik. Dat had ik niet verwacht na alles wat ik nu had verteld.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Dus ik mag nog steeds bij je slapen vannacht?' vraagt Ivar. Ik denk even na en knik dan. 'Ja, ik vertrouw je. Denk ik,' antwoord ik, 'En je ziet er ook niet echt uit als een creep ofso,' lach ik er achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik grinnik even, 'Ook al ben ik wel een soort van Creep, alleen op een andere manier jij bedoelde.' grinnik ik en neem weer een hap van mijn pizza punt.

    [Ik moet eten, tot zo.]


    I only miss you when I'm breathing

    Hayley
    Hij grinnikte even, 'Ook al ben ik wel een soort van Creep, alleen op een andere manier jij bedoelde.' 'Je bent dan wel een schattige creep,' zeg ik met een glimlach waarna ik ook een hap van mijn pizza punt neem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik glimlach, 'Dankjee,' antwoord ik met een glimlach. Ik neem een nieuwe pizza punt en neem daar ook een hap van. 'Jij bent alleen nog schattiger.' zeg ik er achteraan.


    I only miss you when I'm breathing