• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave
    Dit is wel de goededie van LovingLoser is fout

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 19:33 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Faye
    Als ik een blik op de klok heb geworpen kijk ik even naar Ivar. 'Ehm, zullen we zo maar eens gaan slapen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yvo Leroux

    ‘Ik heb geen specifieke tijd om thuis te zijn en momenteel nog niet echt de behoefte om naar huis te gaan. En jij?’ zei ze. Ik haalde mijn schouders op. Haar vingers stopte en ze leunde ietsjes terug. Ik glimlachte naar haar. 'Ik heb helemaal geen tijd om thuis te zijn en de strand vind ik nog niet saai worden en jij bent ook niet saai,' zei ik en lachte eventjes. 'Ik blijf nog'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Ik volg haar blik en zie da het al best laat is, 'Ehm ja is goed, he is al best laat ja.' zeg ik en leg mijn inmiddels lege pizza doos voor me op het tafeltje neer. Ik druk op de knop van de afstandsbediening zodat de tv ook uitgaat waarna ik Faye even aankijk.


    I only miss you when I'm breathing

    Irial

    "Jij pestkop," roept ze lachend.
    Ik zit nog net niet met mijn tong uit mijn mond te hijgen wanneer ze door mijn haren gaat. Haar hand glijdt opnieuw onder mijn t-shirt en even vraag ik me af waarom. Al snel weet ik het wanneer mijn hersenen me het signaal geven dat ik gekieteld word. Ik moet opnieuw hard lachen en probeer haar hand onder mijn t-shirt vandaag te krijgen. Helaas maak ik een verkeerde beweging waardoor we beiden op de grond belanden, ik bovenop Teske.
    Geschrokken kijk ik haar. Mijn ogen ontmoeten die van haar en ik voel mijn hart in mijn oren kloppen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eliza

    ‘Ik heb helemaal geen tijd om thuis te zijn en de strand vind ik nog niet saai geworden en jij bent ook niet saai,’ reageerde hij en lachte eventjes. ‘Ik blijf.’ Een glimlach verscheen weer op mijn gezicht. ‘Dus je ouders vinden het geen probleem als je hier nog blijft?’ vroeg ik en richtte mijn blik weer even vooruit. Het feit dat hij me niet saai vond deed me erg goed, stiekem werd ik even bang dat ik hem verveelde.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    'Ehm ja is goed, he is al best laat ja,' zegt Ivar waarna hij de pizza doos op de tafel neerzet en de tv uit doen. 'Wacht ik ben zo terug,' zeg ik tegen hem. Ik loop snel de trap af en ga naar de kamer van mijn broer waar ik een joggingbroek pak. 'Hier,' zeg ik tegen Ivar waarna ik hem de joggingbroek geef. 'Ik ehm, heb alleen geen shirt voor je,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teske Velez

    Ik hoorde hem hard lachen. Het klonk mooi en schattig. Irial wou me hand pakken, maar in plaats daarvan vielen we op de grond. Ik viel volop me rug met Irial bovenop me. Ik keek wat pijnlijk, maar lachte toen eventjes. Het was niet zijn schuld. Ik stopte met lachen toen ik zijn geschrokken gezicht zag. Het viel me nu pas op hoe mooi zijn ogen waren. Mijn hart die begon te bonken en ik werd zo rood als maar kon.

    Yvo Leroux

    ‘Dus je ouders vinden het geen probleem als je hier nog blijft?’ vroeg ze en ze keek weer vooruit. Ik keek met haar mee. 'Ik woon op me eigen in een klein appartement, weet je nog?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    'Oh heb ik niet nodig hoor,' zeg ik als ze zegt dat ze geen shirt heef. 'En de broek hoeft ook niet per sé, draag ik bijna nooit als ik slaap.' antwoord ik met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:45 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    ‘Ik woon op me eigen in een klein appartement, weet je nog?’ Even trok ik een bedenkelijk gezicht, was ik dat nou werkelijk vergeten? Hoe slecht is dat. ‘Sorry, is me even ontgaan,’ reageer ik zacht en laat mijn vingertoppen weer licht over zijn hand heen gaan. ‘Woon je allang op jezelf?’ vroeg ik daarna, zeker wetende dat ik dat nog niet wist.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ik zie Teske zo rood worden als een tomaat en grinnik inwendig. Ik maak geen aanstalten om recht te staan.
    "Pijn?" vraag ik zacht. Ik wil het wel beter maken voor je.
    Mijn blik laat die van haar geen moment los. Hoewel ik het warm genoeg heb, loopt de ene rilling na de andere langs mijn ruggengraat.
    Onbewust laat ik mijn ogen naar haar lippen afdwalen. Alsof gehypnotiseerd staar ik ernaar. Ik bijt even op mijn piercing en lik er over.
    God weet hoe graag ik haar wil kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yvo Leroux

    ‘Sorry, is me even ontgaan,’ zei ze en haar vingers begonnen weer. Het had wel iets. Ik wist niet precies wat, maar ze mocht van mij lekker doorgaan. ‘Woon je allang op jezelf?’ vroeg ze. 'Net een weekje of zo?' antwoordde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    'Oh heb ik niet nodig hoor. En de broek hoeft ook niet per sé, draag ik bijna nooit als ik slaap.' Ik kijk hem even aan, 'ehm, je hebt toch wel je onderbroek aan mag ik hopen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik kijk haar aan met een grijns, 'Wat denk jij dan? Natuurlijk heb ik die aan als ik slaap,' grinnk ik. 'Maar als je liever wilt datbik ook nog die broek draag is het goed hoor,' voeg ik er nog snel aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Teske Velez

    Hij bleef liggen. Dat maakt niks uit. 'Pijn?' vroeg hij zachtjes. Ik zag dat hij naar me staarde. Nou ja, eigenlijk staarde hij naar me lippen. Hij beet en likte zijn piercing. Ik dwong me eigen om hem weer gewoon aan te kijken. 'Alleen me rug, maar het geeft niet,' zei ik zachtjes tegen hem. Ik ging op me onderarmen leunen en keek hem aan. Af en toe gleed mijn blik af naar zijn lippen. Ik begon wat onregelmatig te ademen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    ‘Net een weekje ofzo?’ antwoordde hij waarop ik lichtjes knikte. ‘Ben ik te nieuwsgierig als ik vraag waarom je op jezelf bent gaan wonen?’ vroeg ik zacht en richtte mijn blik weer op hem terwijl mijn vingers door bleven strelen. Het begon langzaam iets frisser te worden maar ik vermoedde dat hij er weinig van mee zou krijgen met mijn warme lichaam langs die van hem.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'