• mijn ouders zeuren altijd dat mijn kamer zo een sooi is.. en ik d8 ben ik de enigste die er last van heeft of hebben jullie dat ook?,,,,,,,,,
    ik in iedergeval wel en wordt er gek van het is toch mijn kamer?


    I want my bloody cheese now!^^

    mijn kamer is een rommeltje. Daar mijn gitaren aan de andere kant mijn boeken van school. Mijn bureau daar ligt het vol van TH foto's, schoolboeken (deel 2). Mijn bed ligt altijd overhoop. ga zo nog maar verder


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    mijn moeder ruimt mijn kamer altijd op...!! (A)
    Liefe mama..(H) xD OfsO....
    ze zegt wel altijd van ruim je kamer op enso maar dat doe ik togh niiet dus dan doet zij het op een gegeven moment wel...:P:P

    mijn moeder ruimt mijn kamer altijd op...!! (A)
    Liefe mama..(H) xD OfsO....
    ze zegt wel altijd van ruim je kamer op enso maar dat doe ik togh niiet dus dan doet zij het op een gegeven moment wel...:P:P

    mijn kamer is een GEORGANISEERDE CHAOS XD

    volledig mee eens X'D
    noujah waar zeurt mijn moeder nie over ?!


    allebij groot gelijk, hier een hoopje was een daar een bergje boekjes. Als ik er nog aan uit kan is da toch genoeg?!

    vroeger wel:D
    nu niet meer want hij moet eerst naar de bovenste veerdieping om ze te zien duss:D

    Jaa heel erg!!


    ---

    Maar ik trek me der niks van aan, het is nogsteets een tering zooi x'd


    ---

    Dus het heeft geen enkel kut nut


    ---

    Jaa. mijn moeder zegt dat het te donker is in me kamer, want alles zit onder de posters, maar .. ja .. ze vind het niet erg, want ze vind de posters mooi en ze koopt ze zelf voor mij dus ! (: mom i love you.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ja ik heb dat ook. er liggen maar een paar kleren op de grond wat spullen en wat pennen. Ik heb het prima in me kamer komt me ma weer zeiken dat ik het op moet ruimen dat doe ik al 1x in de 2 maanden. Ik ga dat echt niet vaker doen hoor!

    wijve xD jullie hebbe een deur xD
    ik nie! iedereen kan zo binnen lopen xD
    en hij's zo klein, ik vind het gewoon beter dat al mijn schoolboeken op de grond liggen dan in die kut kasten xD


    death to the one at the end of the serenade.

    me moeder zegt wel dat ik teveel posters van die meiden heb -.-

    dan zeg ik : maa!!! het zijn geen meiden :@

    mijn ouders zeuren steeds dat ik mijn kamer moet op ruimen dat doe ik egt niet je ziet de vloer nog steeds dus ik ruim niet op XD Ze hebben me kast nog niet eens gezienXD
    ben een beetje in een melige bui vandaag XD
    -XXX- Kim

    mijn kamer is een GEORGANISEERDE CHAOS XD


    bij mij owk (A)

    erg hea xD

    ja vaak dat ik het moet gaan opruimen
    ik doe het nooit, daarom zeggen ze het ook vaak XD