• mijn ouders zeuren altijd dat mijn kamer zo een sooi is.. en ik d8 ben ik de enigste die er last van heeft of hebben jullie dat ook?,,,,,,,,,
    ik in iedergeval wel en wordt er gek van het is toch mijn kamer?


    I want my bloody cheese now!^^

    Jah!!
    Ik Mag Geen posters van men ma meer ophangen!!
    ma kga da toch doen se!
    tisch mijn kamer!


    A Shipwreck In The Sand

    Mijne zeurt er eigenlijk niet over.. ma mn broers die komen dan iets halen in mn kamer en dan ligt daar nog een foto ofzo van uit een boekje van Bill en dan smijt die da zo aan de kant en is het helemaal gekreukt :( xx


    Tanya is de beste.

    ja bij mij zeuren ze ook zoveel en hun eigen kamer is ook een zooi en dan zeg ik dat en dan komt die KUT vader: ja maar wij zijn ook een stuk ouder.:@:@:@:@:@:@


    you will be my forever and ever.....

    ja mijn moeder ook altijd maar ik vind het er juist eng uit zien als mijn kamer is opgeruimd :P
    en het iritante er aan is dat je dan nooit ze spullen kan terug vinden :P


    You can't touch music but music touch you

    Ze zeuren altijd, over mijn schoenen die er staan, mijn bed, mijn buroo...
    ikmag zelfs geen posters ophangen :S


    Erase and Replace

    bij mij in de kamer is een bom ontploft overal liggen pennen blaadjes cd`s en HEEL VEEL rotsooi!
    mijn moeder zegt dat ik het op moet ruimen maar ik heb d'r maar steeds geen zin in :S

    Heb ik ook xD
    Mijn ma haar kleerkast staat er...& het ligt er Vol me Tijdschriften en boeken vn school op de grond,en hier en daar een CD,of kledingstuk (A)
    ik kan er perfect in leven maar mijn zus en Ma zeggen altijd
    Kaat Ruim u stort nu is op!
    Gaha XD
    xx(H)


    everybody needs a song.

    aaaaaaah bah man alleen al als k huiswerk op mje beureau gooi zeure ze al man k raak die mense nie kwijt met dt gezeur!!


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Nou mijn ouders zeuren nooit over mijn kamer want hij is meestal heel netjes. Ik kan echt niet in een rommelige kamer leven en dan issie ook best groot mijn kamer :P.


    whaha dan wil jij niet op mijn kamer komenxD
    die is egt onwijs rommeligxD

    Als jij me uitnodigt om langs te komen: ZORG VOOR EEN NETTE KAMER WANT ANDERS KOM IK NIET (lol).


    ogosh enoorm late reactie maargoexD

    whaha ogod...ennuh wanneer is ut netjes? want mijn manier van netjes is niet altijd wat een ander netjes vind xD


    Jaahhh dat is waar ook :O.

    ( weer wegens TE lang offline zijn weer een TE late reactie :S )

    Heb het druk druk en nog eens druk dus sorry sorry mensen dat ik zo vaak offline ben.

    en waar heb ik het meest druk mee? Mijn schatje ^^.


    Dat is handig:P Achjaa schatjuhs zijn ook belangrijk:P;)

    Naah maar mijn kamer is meestal niet zo netjes,,mijn ouders hebben het opgegeven om mij um laten opruimen xD ik leef erin, tis mijn heiligdom dus jaah daar komt men nii gauw aan xD


    Why don't you break my heart

    Ik ruim mijn kamer gewoon op als ik het een zooi vind.
    Gelukkig vind ik het niet zo vervelend, want ik zet gewoon TH op en dan ga ik vrolijk opruimen ^^ Het is toch wel een goed gevoel om een schone kamer te hebben, anders moet ik ook steeds beneden zitten en dat is saai :P Niet dat ik een neat freak ben, maar ik vind het altijd wel prettig om op te ruimen. Moet mezelf er alleen even tot bewegen. Mijn ouders hebben dus niks te klagen. Nou ja... af en toe dan..(A)


    I clicked my heels and wished for you.

    ik ruim m'n kamer 1x in de zoveel tijd op :S
    soms zit er un veel te lange tijd tussen.. maar als ik het te irietand vind dan ruim ik um weer op. niet dat dat veel helpt want binnen 2 dagen is het weer een rotzooi.. & dan begint m'n ma weer te zeuren!
    maar ik mag owk geen posters ophangen omdat m'n moeder beweerd dat ik nachtmerrie's van th zou krijgen!! :S nou ik zou juist veeeel beter kunnen slapen met poster! dus is snap m'n ma echt niet..

    dat doet mijn moeder ook altijd en ma pa is nog erger
    maar ik vindt niets terug als het netjes is


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.


    KDFJALFKJASOGIWOGTOADGLAJSLGASHFJHWUOAERAHDGJLALGJAS!!!!

    ja dus


    I recycle my thoughts.

    van mij zage ze daar soms ook over ma fack wi so wath?!


    I guess sometimes you have to lie to find the truth

    Blaaah
    o_O


    I recycle my thoughts.