• mijn ouders zeuren altijd dat mijn kamer zo een sooi is.. en ik d8 ben ik de enigste die er last van heeft of hebben jullie dat ook?,,,,,,,,,
    ik in iedergeval wel en wordt er gek van het is toch mijn kamer?


    I want my bloody cheese now!^^

    Ze zeggen wel eens; wat een rotzooi.
    Maar als het écht een rotzooi is, dan ruim ik het zelf wel op.. (A)


    AAP

    ZE ZEUREN ELKE DAG ! :P


    You'll never dream alone. <3

    Ik snap sommige ouders niet xD mijn moeder zegt er dus absoluut niks van eh xD soms valleen er is wat posters en dan hangt ze plakband aan men deurknop dan weet ik dat er posters zijn gevallen xD en dan hang ik ze weer op NOOIT zal ze er ook maar aan denken er zelf aan te komen. behalve aan die in de keuken die vallen ook wel eens die hangt ze dan wel op maar das logisch he in de keuken xD ze zegt steeds tegen me : HET IS JOU KAMER JIJ MOET ER IN LEVEN WAT JE ER MEE DOET IS JOU PROBLEEM EN ALS JE ER NIET MEER DOOR KAN OF KAN SLAPEN KAN JE NOG STEEDS HIER BENEDEN OP DE SOFA SLAPEN.daardoor let je echt wel vanzelf op dat het een beetje opgeruimd is xD Is het wel niet altij vaal liggen er meer kleren op de grond dan in me kast en er staan ook wel een paar colaflessen of verpakkingen van pizza's ofzo xD maar dat vind men ma allemaal niet erg ze komt men kamer togh niet in xD ze zegt dat dat iets van mij is waar zij zich niet mee moeit :D


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    bij mij kan mijn ma der over zagen maar eigenlijk ruim ik nooit men kamer op(alleen soms men bureau) maar doet zij dat(A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Mijn kamer is ook één grote tering bende hoor, en myn ouders zeuren daar ook telkens over -.-
    echt so irri..:Y)

    Kussiies ! (K)


    You are the one <33

    Ik snap sommige ouders niet xD mijn moeder zegt er dus absoluut niks van eh xD soms valleen er is wat posters en dan hangt ze plakband aan men deurknop dan weet ik dat er posters zijn gevallen xD en dan hang ik ze weer op NOOIT zal ze er ook maar aan denken er zelf aan te komen. behalve aan die in de keuken die vallen ook wel eens die hangt ze dan wel op maar das logisch he in de keuken xD ze zegt steeds tegen me : HET IS JOU KAMER JIJ MOET ER IN LEVEN WAT JE ER MEE DOET IS JOU PROBLEEM EN ALS JE ER NIET MEER DOOR KAN OF KAN SLAPEN KAN JE NOG STEEDS HIER BENEDEN OP DE SOFA SLAPEN.daardoor let je echt wel vanzelf op dat het een beetje opgeruimd is xD Is het wel niet altij vaal liggen er meer kleren op de grond dan in me kast en er staan ook wel een paar colaflessen of verpakkingen van pizza's ofzo xD maar dat vind men ma allemaal niet erg ze komt men kamer togh niet in xD ze zegt dat dat iets van mij is waar zij zich niet mee moeit :D


    Wauw, dacht myn moeder er maar soo over..(lol)


    You are the one <33

    Ik snap sommige ouders niet xD mijn moeder zegt er dus absoluut niks van eh xD soms valleen er is wat posters en dan hangt ze plakband aan men deurknop dan weet ik dat er posters zijn gevallen xD en dan hang ik ze weer op NOOIT zal ze er ook maar aan denken er zelf aan te komen. behalve aan die in de keuken die vallen ook wel eens die hangt ze dan wel op maar das logisch he in de keuken xD ze zegt steeds tegen me : HET IS JOU KAMER JIJ MOET ER IN LEVEN WAT JE ER MEE DOET IS JOU PROBLEEM EN ALS JE ER NIET MEER DOOR KAN OF KAN SLAPEN KAN JE NOG STEEDS HIER BENEDEN OP DE SOFA SLAPEN.daardoor let je echt wel vanzelf op dat het een beetje opgeruimd is xD Is het wel niet altij vaal liggen er meer kleren op de grond dan in me kast en er staan ook wel een paar colaflessen of verpakkingen van pizza's ofzo xD maar dat vind men ma allemaal niet erg ze komt men kamer togh niet in xD ze zegt dat dat iets van mij is waar zij zich niet mee moeit :D


    IK WIL JOU MA,. xP
    naja..
    die van myn ruimt myn kamer op.. xP best wel handig mr se praat ook met myn posters en das eng xP + door haar benk myn camera met de 14 juni foto's kwyt ;l


    We can only learn to love by loving.

    mijn ma zaagt niet hoor , behalve van me kleren (die liggen altijd geordend in het rond XD).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    by mij is dat gelukkig niet zo!! me posters vinde ze helemaal niet erg (A) maar die rotzooo dat vinden ze minder! xX.

    Mijn ouders zeuren er ook altijd over.
    En als ik ze negeer gaan ze dreigen met ; je mag een week niet achter de computer ! En dan moet ik natuurlijk wel opruimen xD maar zodra het schoon is , voel ik me er toch wel prettig bij:D
    x


    Pictures fade away, but memories are forever

    Alleen mijn vader en hij zeurt trouwends ook over mijn posters-__-'

    Maar hóren ouders daar niet over te zeuren? In de hoop dat we een beetje verantwoordelijkheid daarvoor krijgen?
    xoxo Nicole


    Why don't you break my heart

    MIJN KAMER IS EEN TERINGSOOI! maar zo isset juist gezzelliiiiigg <33 en zo vind ik alles veel sneller xD

    Bij mij is t altijd 1 grote teringzooix]. Als ik m'n kleren ofzo niet opruim wast me moeder ze niet meer-.-', iig dat zegt ze want ze wast t toch welx]. Echt zo irritant gaat ze me kamer helemaal lopen opruimen en al me troepjes en spulletjes wegstoppen 'zodat ik een georganiseerde werkplek om in alle rust mijn huiswerk te doen heb', en dan maar zeuren als ik dus vervolgens nooit meer op m'n kamer zit. Vandaar dat t nu ook weer een grote teringzooi is:D.

    khep ik ook hoor maar me ouders hebben soms gelijk dan is het egt een zooi maar meestal overdrijven zew het