• mijn ouders zeuren altijd dat mijn kamer zo een sooi is.. en ik d8 ben ik de enigste die er last van heeft of hebben jullie dat ook?,,,,,,,,,
    ik in iedergeval wel en wordt er gek van het is toch mijn kamer?


    I want my bloody cheese now!^^

    ja vaak dat ik het moet gaan opruimen
    ik doe het nooit, daarom zeggen ze het ook vaak XD

    Bij mij lopen ze ook altijd te zeuren over de troep im meine zimmer xD. Maar ik vind het meestal niet erg en kan dan veel beter spullen vinde dan wanneer het opgeruimd is xD.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    gnaha,, niemand vind wat terug in men kamer behalve ik
    alles heeft zo zijn eige verkeerde plaatsje x'D
    they don't touch my stuff..


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Nee
    Ik zaag tege mn oudrs ovr mn kamer ^^
    die emme daar 3 jaar gelede iets heel vreselk van gemaakt :S (lees in een**** kleur geschilderd om me te verrasse :S)


    HaveFun!

    Mijn kamer is ook een GEORGANISEERDE CHAOS XD
    Ik kan er altijd alles terug vinden, mijn ouders daarintegen niet(A) Dus die zeuren idd zo van "ruim je kamer nou eens op!" "Als je het nu niet doet trek ik 20 euro van je zakgeld af(van de 40(A))" Dat soort gezeur:@


    To live would be an awfully big adventure

    Die zage enkel omdat je niets meer van de muren ziet omdat het er vol hangt met posters xD

    ze zeuren erg vaak da ik mijn kamer moet opruimen -_-' zij vinden er nooit iets in terug,maar ik wel dus wat is het probleem?!

    soms

    bwa soms dat wa rommelig ligt
    en dan er teveel posters aan de muur hangen

    mijn kamer is een GEORGANISEERDE CHAOS XD

    volledig mee eens X'D
    noujah waar zeurt mijn moeder nie over ?!


    Ook mee eens xD

    Mijn moeder zeurt ook zo veel -..-

    hij is juist opgeruimd(puh)


    HaveFun!

    Bij mij ook!!Als ik het opruim is het niet netjes genoeg !! Want kan ik daar nu weer aan doen , ben een slordig iemand !! :$ :P

    XxXKyleenXxX
    (doeg)


    You'll never dream alone. <3

    mijn ouders zeure over dat het een troep is, terwijl ik het redelijk netjes vind XD maar, me ouders hebben geen problemen met posters, heb zelfs een deur mogen lenen, omdat me kamer te vol zat, kon niks meer bij :S
    xx

    mijn ouders zaagt wel is dat ik mijn kamer is moet opruimen nu zegt ze dat ik in de vakantie cker m'n kamer is moet opruimen. en m'n vader zaagt dat er teveel posters omhooghangen
    x.


    A. ikmisje.

    Mijn ouder zeggen nooit iets over mijn kamer en als mijn vader soms binnen komt kijkt hij alleen naar de posters die hij wel vet vind:D