• mijn ouders zeuren altijd dat mijn kamer zo een sooi is.. en ik d8 ben ik de enigste die er last van heeft of hebben jullie dat ook?,,,,,,,,,
    ik in iedergeval wel en wordt er gek van het is toch mijn kamer?


    I want my bloody cheese now!^^

    Mijn kamer is altijd nettjes (A)(bv. hoopje kleren in de hoek)
    neeee
    mijn kamer xD? je kan nietr eens zien welke kleur mijn vloer heeft ;O en min ouders zeiken er altijd over -.- dan denk ik : ket is tog mijn kamer O.< ik leef hier XD je HOEFT niet in mijn kamer te komen xD ja tog O.o xD


    don't Worry...Be gay.

    Jha maar maandag vond mijn moder het te ver gaan en toen hebben we letterlijk mijn hele kamer uitgemset:P maar ik ha dop vakans zo een vlag van Th gekocht dara heeftmijn moeder mee geholpen op te hangen echt plaats had ik niet:P

    Ja zovaak, kword er gek van.
    Maar heb het net effe snel opgeruimd, dus zeuren kunnen ze voorlopig even niet meer.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Eigenlijk alleen als er mensen langskomen. 8D


    we were young but we were blind.

    ja ze zagen al 2maanden om opteruimen

    nee

    sowiezo ligt mijn kamer een beetje stom XD
    hij moet geschilderd worden. en ik ga strax m'n kamerdeur pimpen Ö

    mijn moeder of eerder men ouders zeuren over alles dus ook over men kamer ik word er gewoon gek van !! xD

    ik vraag me eigelijk gewoon af ; bestaan er ouders die niet zeuren over je kamer of over iets anders?!

    Mijn ouders komen niet op mijn kamer .. ze mogen niet ! Dus ze weten niet hoe mijn kamer en bij ligt alleen mijn vrienden weten dat.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Mijn kamer is geel >.<" en nog klein ook
    Ik wil het zwart/rood/paars en HEEL GROOT x']
    en ik heb laatst eyeliner op de vloer gemorst en nou zijn men ouders boos :D


    I don't mind you keeping me on pins and needles...

    ik heb allemaal zwarte vlekken over mijn vloer
    mijn matras ligt op de grond dus ik slaap op een matras op de grond
    d'r zit een gat in mijn kussen dus al die vulling komt eruit en mijn kamer ligt daarmee vol

    mijn pa eeft eens gedreigt om mijn posters af te halen en dan mijn muren wit te schilderen, ik was geshoqeerd maar ik heb mijn kamer tog ni opgeruimt en hij blijft gwn van mijn posters anders saboteer ik zijn pc ofzo

    ja dat is egt niet goed !

    Als mijn kamer geen rotzooi is dan.. heeft mijn vader het net opgeruimd xD


    Life is hard and then we die

    Mijn kamer was een chaos.
    Maar ik moest het opruimen. Nou moet ik altijd zoeken als ik wat wil vinden


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.