• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 18:47 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jessy Nora Moran.

    Nadat ik uit de douche ben gestapt, droog ik me snel af en trek een setje kleren aan. Ik föhn mijn haar, zodat het snel droog word en weer in model komt. Mijn wimpers maak ik zwart met mijn mascara en mijn lippen maak ik rood. Ik kijk even tevreden naar mezelf in de spiegel en loop dan terug naar mijn kamer, waar de koffers zijn ingepakt. Ik haal een setje hakken uit mijn kast en stap erin. Ik hang mijn ketting om mijn nek en plaats een ring rond mijn ringvinger. Een tevreden zucht verlaat mijn mond, terwijl ik mijn koffers pak. Bij wie zou ik worden ingedeeld? Met die vraag in mijn hoofd loop ik een beetje onhandig naar beneden. Een broodje heb ik al gegeten, voordat ik de douche in was gestapt. Ik hoef alleen nog maar mijn moeder gedag te zeggen, want mijn vader zou me er heen brengen. "Doeg mam" Zeg ik en geef haar een speciale Jess-hugg. "Doe voorzichtig" Zegt ze. Ik knik en loop samen met mijn vader naar de auto. Daar aangekomen, stoppen we de koffers achterin de kattenbak en stappen zelf in. Ik zwaai mijn moeder uit en zucht tevreden, wanneer we beginnen met rijden.

    Devin Milan Wing.

    Ik grinnik even, als een goede vriendin van mij voor het raam staat te springen. "Kom er nou in gek" Zeg ik zonder geluid, maar met gebaren. Ze knikt en loopt om richting de voordeur. "Dacht je nou echt dat je weg kon gaan zonder mij gedag te zeggen?" zegt ze lachend en vliegt me om de hals. "Eigenlijk wel" Zeg ik plagend en prik even in haar buik, waardoor ze me loslaat en ik naar boven kan lopen om mijn koffers te halen. "Dan heb je verkeerd gedacht" Zegt ze. "Ik denk wel vaker verkeerd" Antwoord ik, terwijl ik mijn koffer mee naar beneden til. "Mo, je bent gek" Zeg ik, waarna ze in lachen uitbarst. "Alsof jij dat niet bent" Zegt ze en loopt met me mee naar mijn auto. Ja, mijn auto. Ik ben al een tijdje 18 en heb dus een eigen auto gekregen van mijn ouders. Natuurlijk heb ik wel mee betaald. "Nee," Zeg ik en stop mijn koffer achterin. "Doe je de groetjes aan Fi?" Zeg ik en bijt even op mijn lip. Fi wás mijn vriendin Fiona, maar onze relatie liep niet meer zoals we gehoopt hadden en dus hebben we er, met veel moeite, een punt achter gezet. "Zal ik doen," Zegt ze, terwijl ze me een knuffel geeft. Ik stap voorin de auto en een zucht verlaat mijn mond. "Doeg!" Roep ik en zwaai nog even naar Monique. Ze zwaait nog even terug, voordat ik op het gaspedaal heb gedrukt en richting de universiteit rij.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Lange post ;o]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alex

    Ik ga opzoek naar mijn kamer en vindt ze. Ik doe de deur open en gooi mijn koffers op het eerste het beste bed. Nu nog uitpakken. Met veel plezier -kuch- begin ik aan het uitpakken. Ergens is het leuk, dan weet je dat je hier echt blijft.

    Amery

    "Ah komop, er moet toch iemand zijn die weet waar ik naartoe moet ? Serieus, laat me het niet alleen doen, ik weet nu al niet meer waar ik ben" zeg ik weer.

    [Bij je eerste persoontje staat er in plaats van kofferbak ofzo, kattenbak :'D]

    Santana

    Ik kijk lachend naar een meisje dat nu al wanhopig aan het worden is.
    "Kalm aan. Ik zal eens uitdokteren waar we moeten zijn."
    Ik zet mijn tas even neer en loop de trappen op, die in de inkomhal uitkomen.
    "He kijk, hier hangt een blad met kamerverdeling!" roep ik naar beneden. Ik zoek mijn naam.
    Daniel.
    Hmm, zou het een meisje of een jongen zijn? Ik haal mijn schouders op en loop weer naar beneden om mijn tassen te halen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Amery

    "Ik haat het feit dat ik verdwaal, altijd en overal" mompel ik tegen het meisje. Ik loop ook naar de lijst. Tristan"Oke, een vraagje, Tristan is toch duidelijk een jongensnaam, niet ?" vraag ik aan het meisje.

    Santana

    "Tristan is een jongensnaam, toch voor zover ik weet. Je weet maar nooit," zeg ik lachend.
    Ik zwier mijn tas over mijn schouder en steek mijn hand naar haar uit.
    "Santana Rivera, aangenaam."
    Glimlachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik noem het altijd kattenbak XDD.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amery

    "Het kan nog leuk worden" zeg ik lachend, "Amery Hope Knight" zeg ik terug waarna ik haar een hand geef, "Even een vraagje, steek je altijd een hand uit want meestal geef ik gewoon een knuffel" voeg ik er vragend aan toe.

    Oliver

    Samen met Tristan stapte ik de auto uit en zei mijn moeder snel gedag
    Weer kregen we die lange speech die we thuis al 20 keer hadden gehad
    We liepen naar binnen en vroegen naar de kamers en kregen de sleutels overhandigd. "Nou Tris ik ga zoeken ik zie je wel weer " zei ik met een grijns en liep weg


    Tristan

    "Is goed" zei ik en ging opzoek
    Toen ik binnenkwam hoorde ik iemand (Amery ) roepen waar ze heen moest
    Ik liep naar haar toe "Kan ik je ergens mee helpen" vroeg ik
    "Oh en ik ben trouwens Tristan" en stak mijn hand uit


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Santana

    Ik kijk haar lachend aan.
    "En ik dacht dat knuffels altijd te enthousiast waren," grinnik ik. Ik geef haar een knuffel.
    "Volgens mij gaan we goed overeen komen."
    Ik lach even en sleur mijn grote tas de trap mee op.
    "Denk jij dat Daniel een meisjes- of een jongensnaam is?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Eten dan dwarsfluit.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amery

    Ik knuffel Santana terug. "Hm, Jongens denk ik" zeg ik. Dan richt ik me tot de jongen die Tristan heet. "Tristan zeg je, wel aangenaam Amery, je kamergenote i guess".

    [Internet viel uit --]

    Santana

    Ik kijk naar de jongen die erbij komt staan, en zich voorstelt als Tristan.
    "Oeh, ik ga op zoek naar mijn Prince Charmi- ik bedoel, kamergenoot," zeg ik met een knipoog.
    Ik loop de trap verder op en ga op zoek naar iemand die er nogal Daniel-ish uit ziet.
    "Attentie, attentie. Is hier een Daniel in de zaal?!" roep ik wanneer ik er niet echt uitkom.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tristan

    "Tristan zeg je, wel aangenaam Amery, je kamergenote i guess" zei ze
    "Zo'n idee heb ik ook " zei ik grijnzend
    "Gezellig" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer