• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 18:47 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tristan

    "Je herkent me wel hoor als je me beter leert kennen wat toch wel gebeurd aangezien we kamergenoten zijn" zei ik
    "En ik volg jou"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Santana

    "Ik weet niet eens wie mijn kamergenoot of genote is, ik laat het op me afkomen."
    "De mijne is een Daniel, dus de kans is groot dat het een jongen is," zeg ik lachend.
    "Roep nog eens, misschien vindt hij je."
    "Daniel, oh Daniel, where are thou, Daniel!" roep ik dramatisch. Lachend kijk ik hem aan. Ik kijk even over de ballustrade en zie weer nieuwe mensen in de hall staan.
    "He, mensen! Hier boven is het te doen!" roep ik vrolijk naar beneden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Amery

    "Jap, dat zal wel makkelijk zijn, mij leer je makkelijk kennen," zeg ik lachend. Ik stop even en kijk rond. "Oh wacht daar zijn mensen met koffers die binnengaan" zeg ik vrolijk. Ik trek hem weer mee naar binnen aangezien we al buiten waren en loop de trappen op. Vlug kijk ik naar mijn sleutel. "Hier is het" zeg ik met een lach waarna ik de sleutel erin steek en de deur open doe. "Wacht, waar heb ik mijn koffers gelaten ?".

    Jessy Nora Moran.

    Wanneer ik uitgestapt ben en mijn vader gedag heb gezegd, loop ik met een grote koffer en een ietwat kleinere koffer richting de deur van de universiteit. Eenmaal binnen kijk ik rond en loop naar een papiertje wat aan de muur hangt met de tekst 'Kamerindeling' erop. "Nee, Nee, Nee, Aha, Jessy en.." Zeg ik terwijl ik mijn vinger langs alle namen laat gaan. "En Noah," Mompel ik en haal even nonchalant mijn schouders op. 'Op naar mijn kamer' Denk ik en loop met mijn koffers richting mijn kamernummer. Daar eenmaal aangekomen, haal ik een sleutel uit het buitenste vakje van mijn koffer en maak de deur open. "Wat somber" Mompel ik, wanneer ik binnen sta en even rond kijk. De muren zijn grijs en er staan twee bedden. De ene tegen de linker muur en de andere tegen de rechter muur. Aangezien er nog niemand anders is, heb ik vrije keus en loop naar het rechterbed, waar ik mijn koffers neerzet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alex

    Ik begin te lachen. "Ja dat gaat echt zo goed helpen" zeg ik lachend.

    [Oke, i'm so so so so sorry, ik moet eten, en dan gaat mijn pc weg, dus mensen, je mag mij besturen, voel je vrij, zeker mijn kamergenoot !]

    Tristan

    Ik keek rond "Leuk en ik denk dat ze staan bij mijn koffers want die staan hier ook niet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Devin Milan Wing.

    Ik parkeer mijn auto, beter gezegd autootje, in een parkeervak naast de universiteit en stap eruit. Nadat ik mijn koffer eruit heb gehaald en mijn auto op slot heb gedaan, loop ik richting de grote ingang van de universiteit. 'Maak er maar iets moois van Devin, want dit word een tijd die je niet snel gaat vergeten' Denk ik en stap het grote gebouw binnen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Santana

    Ik lach nog even naar Alex.
    "Ik ga ze beneden wat helpen."
    Vrolijk loop ik de trap af en loop naar de nieuwe mensen. 2 jongens en een meisje.
    "Hoi, ik ben Santana. De kamers zijn boven," zeg ik met de charmanste glimlach die ik heb.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga heel even eten :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Teske staat nog bij de ingang en iedereen loopt haar voorbij xd]

    Teske Velez

    Er waren een aantal mensen voorbij gelopen. Ik besteedde er maar geen aandacht aan. Ik ging naar de receptie toe voor mijn rooster, plattegrond en me kamer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Noah Tyler White
    Ik zag een zwerm van mensen van mijn leeftijd paniekerig rondlopen, alleen zagen de meesten er veel jonger uit. Ik zuchtte. Ik zocht naar de juiste kamer en kwam aan bij een gesloten deur. Ik had geen zin om te kloppen, dus gooide ik de deur meteen open met een zwaai. Ik zag dat er al een meisje in de kamer zat. 'Huh. Ik dacht dat ik hier alleen moest slapen?' Zei ik geïrriteerd, niet wachtend op een antwoord. Ze leek me maar een tutje.

    Emma May Mckenzie
    Ik hoorde een vrouwelijke stem zeggen dat we boven moesten zijn. Ik wandelde vermoeid de trap op, die koffer was echt veel te zwaar. Mijn handen deden pijn , en ik voelde hoe de koffer wegglipte. Ja hoor, hij lag helemaal onder aan de trap. Met veel tegenzin liep ik terug om de koffer te halen.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Devin Milan Wing.

    Ik kijk even naar de grote trap, waar een meisje vrolijk vanaf loopt. "Hoi, ik ben Santana. De kamers zijn boven," Zegt ze met een charmante glimlach, als ze voor mij, nog een jongen en een meisje staat. "Devin," Stel ik mezelf voor en glimlach terug. Ik kijk even naar boven en dan weer naar het meisje, wie Santana blijkt te heten. "Bedankt" Zeg ik en loop met mijn koffer de trap op, waarna ik mijn kamer zoek.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Daniel Blake
    Nadat mijn moeder me heeft afgezet, in tranen is uitgebarsten om dat haar zoon nu toch eindelijk ging studeren, pak ik geruisloos mijn koffers uit de achterbak en loop naar het hoofdgebouw. De brief brand in mijn handen, aangezien ik best zenuwachtig ben. Maar dapper adem ik door, neem een reserve teug lucht en loop het gebouw binnen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jessy Nora Moran.

    Met een snelle vaart, word de deur open gezwaait. "Huh. Ik dacht dat ik hier alleen moest slapen?" Zegt hij geïrriteerd. "Verkeerd gedacht," Zeg ik glimlachend en plof neer op mijn bed. Aan zijn gezicht te zien, heeft hij waarschijnlijk een verkeerde indruk van me, maar ik trek me er niets van aan. "Jessy, en jij bent?" Vraag ik dan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'