• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 18:47 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amery

    "Aangezien jij het bent zal het wel gezellig worden ja" zeg ik met een lach. Ik kijk even rond. "Goed, ik ga je niet meesleuren ergens naartoe want ik weet totaal niet waar ik ben" zeg ik serieus. Ik zwaai ook nog even naar Santana die het toch al niet meer ziet. Prins Charming, hoe komt ze erbij ? Nouja, misschien. Ik lach even maar stop dan direct.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 18:07 ]

    Tristan

    "Goed, ik ga je niet meesleuren ergens naartoe want ik weet totaal niet waar ik ben" zei ze serieus
    "Ik denk ook inderdaad dat dit gezellig word" zei ik
    "Ik heb ook geen idee zullen we samen maar gaan zoeken waar we heen moeten " zei ik
    "Wie zou de kamergenoot van mijn tweelingbroer zijn" mompelde ik

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 18:08 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Santana

    Ik haal mijn schouders op wanneer er niet gereageerd wordt, en loop alvast naar mijn kamer. Die is nog leeg, dus ik vermoed dat hij -of zij- nog niet is aangekomen. Neuriend begin ik uit te pakken, en mijn deel van de kamer wat te verpersoonlijken. Is dat een werkwoord? Ik lach in mezelf en zing zachtjes verder. Wanneer ik klaar ben, loop ik de gang op, om wat te socializen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Amery

    "Tweelingsbroer ? Nee dat meen je niet !" zeg ik lachend. Ik begin een kant op te lopen en trek hem zachtjes mee. Hij moet toch echt in beweging komen. "Je moet boos zijn op mij als je er niet komt" zeg ik nog rap als ik even naar hem kijk.

    Noah Tyler White
    Afscheid nemen. Afscheid nemen van wat? Van mijn vader? Die was er toch niet meer. Mijn moeder zag ik ook amper, alleen mij broertje zou moeilijk zijn. Mijn hele leven zorgde ik al voor de 7-jarige jongen. Ik probeerde me sterk te houden en gaf hem een stevige handdruk, terwijl ik zag dat de tranen over zijn wangen liepen. Ik gaf hem een korte knuffel, om daarna op mijn brommer te stappen. Ik gaf hem nog een laatste korte knik terwijl een traan over mijn wang rolde. 'Dag broertje.' Ik reed weg van hem, richting de nieuwe universiteit.

    Emma May Mckenzie
    Mijn ouders reden me speciaal tot aan de voordeur van de immens grote universiteit. Mijn ogen wagenwijd open konden nog niet alles waarnemen. Het was gewoon geweldig; de heldergroene grasperken en de prachtige fontein, alsof het rechtstreeks uit een film kwam. Nadat mijn ouders emotioneel afscheid hadden genomen, veegde ik de tranen weg en pakte ik mijn koffer beet. Hier kom ik dan, klaar om van start te gaan.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Alex

    Ik gooi de deur van mijn kamer dicht en kijk even rond. Ik loop dan maar naar een meisje. "Hye Alex" zeg ik zonder een hand. Een hand is zo ouderwets. Ofwel geef je een knuffel ofwel niks. Dus zij mag kiezen.

    Tristan

    "Tweelingbroer? Nee dat meen je niet !" zei ze lachend
    "Yep dat meen ik wel"
    Ze begint een kant op te lopen en trekt met zachtjes mee
    "Je moet boos zijn op mij als je er niet komt" zei ze nog rap als ze even naar mij kijk
    "Ach maak niet uit of ik nou verdwaal met jou of alleen" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Santana

    "Hye, Alex," hoor ik plots.
    Ik draai me om en kijk hem glimlachend aan. Spontaan geef ik hem een knuffel. Als hij het niet leuk vindt, en me nu raar vindt, heb ik toch tenminste al 1 knapperd aangeraakt vandaag.
    "Hai, Santana Lopez," zeg ik grinnikend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Amery

    Ik begin te lachen. "Je bent bij de juiste persoon om te verdwalen, het duurde al 10 jaar voor ik in mijn eigen huis de weg vond, oh misschien daar" zeg ik waarna ik opeens naar links loop. "Lijkt je broer echt op je of zijn jullie totaal verschillend ?" vraag ik als hij weer naast me loopt en ik naar hem kijk.

    [Ja.. ik denk dat ik later in de avond ff weer ga reageren XD loopt nu voor mij beetje druk xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Santana, eindelijk eens iemand die direct een knuffel durft te geven" zeg ik met een lach. "Ben je ook hier om sociaal te doen ?".

    Santana

    "Santana, eindelijk eens iemand die direct een knuffel durft te geven."
    "Dat vind ik nu ook!"
    Ik kijk hem grinnikend aan en leg mijn armen op mijn onderrug.
    "Ben je ook hier om sociaal te doen ?"
    Ik knik.
    "Mijn kamergenoot is er blijkbaar nog niet, dus ja."
    Ik kijk even rond.
    "Volgens mij is er weer een nieuwe lading mensen aangekomen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tristan

    "Het is ook niet verkeerd om met jou te verdwalen hoor" zei ik lachend
    "Hij lijkt best wel op me met zijn uiterlijk precies hetzelfde alleen hij heeft groene ogen en qua innerlijk tja dat is precies hetzelfde
    maar alleen kledingstyle is iets anders"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Noah Tyler White
    Blijkbaar was ik de één van de enigsten met een brommer, want toen ik stopte voor de schooldeur keken een paar mensen vreemd op. Het interesseerde me niets, laat ze maar kijken. Ik stapte van mijn trouwe voertuig af en zette mijn helm af. Ik keek rond en liep daarna het schoolgebouw binnen. Nu nog weten waar naartoe.

    Emma May Mckenzie
    Verlegen stond ik wat te draaien in de schoolhal. Ik zag een paar voorbijgangers die perfect wisten waar naartoe te gaan, terwijl ik integendeel wat verdwaald was. Ik zuchtte , waar moet ik nu beginnen? Ik keek rond, zoekend naar een juiste persoon om de weg te vragen.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Alex

    "Ik weet niet eens wie mijn kamergenoot of genote is, ik laat het op me afkomen" zeg ik. "Roep nog eens, misschien vindt hij je" zeg ik met een lach.

    Amery

    "Ik voel me vereerd dat ik met je mag verdwalen" zeg ik lachend, "Maar goed dat er een verschil is, ken je van die spelletjes van zoek de 7 verschillen ? Daar ben ik echt zo slecht in" zeg ik. "Misschien moeten we terug lopen ?" vraag ik als ik echt totaal niet meer weet waar we zijn.