• Heb je ze gezien bij de bus oid?

    '‘Ik ben inmiddels overleden’, zo luidt de regel in de nieuwe, confronterende campagne van Stichting ALS Nederland. In de campagne – gemaakt door Publicis – zijn inmiddels overleden patiënten aan het woord.

    De patiënten leggen uit wat ALS is: een ongeneselijke zenuwziekte, waarbij de spieren één voor één uitvallen. ‘Over de oorzaak is nog weinig bekend. Daarom is nog veel onderzoek nodig. En dus geld.’


    Wat vinden jullie van deze posters?
    Ik vind persoonlijk dat het goed is dat ze een punt proberen te maken, maar ik weet niet precies wat ik ervan moet vinden hoor.

    Het maakt je niet echt vrolijker zo'n poster te zien op straat als je naar school loopt :'D

    Thankful schreef:
    In een magazine (de flair geloof ik), stond een meisje waarvan haar vader op een van die posters stond.
    Die zag dus haar vader constant, wanneer ze over straat liep.
    Dat lijkt mij ook niet fijn..

    En die vader was ook dood, of was zijn foto er gewoon opgezet omdat hij dat had aangeboden? Als het dat eerste was leek het me best kut, stel je voor dat je je dode vader overal ziet O_o


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    En die vader was ook dood, of was zijn foto er gewoon opgezet omdat hij dat had aangeboden? Als het dat eerste was leek het me best kut, stel je voor dat je je dode vader overal ziet O_o

    Dat. En dat ze die filmpjes maken en wachten tot diegene overleden is, zodat ze het kunnen gebruiken.
    Ik vind het wel een beetje ver gaan, eigenlijk.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Ik vind het er heel naar uit zien, de commercial en de posters. Het is goed dat ze er reclame voor maken, maar ik vind het zo... deprimerend.


    Destroy what destroys you.

    DEADFAMOUS schreef:
    Ik vind het er heel naar uit zien, de commercial en de posters. Het is goed dat ze er reclame voor maken, maar ik vind het zo... deprimerend.


    26 - 02 - '16

    Ze hingen eerst bij het station van Apeldoorn. Ik ergerde me dood aan die dingen.
    Oké, er zit een boodschap in. Maar om elke keer weer te zien gaat vervelen.

    Eledhel schreef:
    (...)
    En die vader was ook dood, of was zijn foto er gewoon opgezet omdat hij dat had aangeboden? Als het dat eerste was leek het me best kut, stel je voor dat je je dode vader overal ziet O_o


    Nee, die was echt overleden.
    Heftig dus..


    Tell me about it, stud.

    Thankful schreef:
    (...)

    Nee, die was echt overleden.
    Heftig dus..

    Pfff, dat is echt niet normaal. Ook niet voor de nabestaanden. Denk je eindelijk even te kunnen ontsnappen van al het verdriet thuis en ga je met je vriendinnen naar de stad, zie je overal een foto van je dode vader.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind het heel erg goed dat het zo'n harde boodschap is. Misschien dringt het dan in godsnaam eens door, christ.


    Olive

    Authors schreef:
    Ik vind het heel erg goed dat het zo'n harde boodschap is. Misschien dringt het dan in godsnaam eens door, christ.


    Dat we geld moeten geven..
    Er is bekend dat de mensen steeds depressiever worden, dat gebeurd sowieso meer met zulke reclame's

    Bij ons in de dat heb ik ze nog niet gezien, :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor