• It's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Gereserveerd door Proprius
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:

    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:11 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    ( mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Whut? Hoezo wiens topics?]

    [Waar beginnen we?]

    Proprius schreef:
    [Waar beginnen we?]

    [Lees again.]

    Chiya Amorina Hoshi
    Het schoolbal? Over een maand? Ik ben altijd al zo langzaam met dingen, hoe moet ik in hemelsnaam een date én jurk vinden? In de klas ben ik vrienden met mensen, maar dat is het dan wel. En dan moet ik een date vinden daartussen? Nou, dat zal een hopeloze taak worden.


    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 19:59 ]

    Iedereen hangt wat rond bij zijn groepje vrienden nl. cheerleaders, emo's, ... en dan wordt er aangekondigd dat het prom over een maand zich afspeelt, en dat ze dus niet meer lang hebben om een date te vinden.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Randomness, dat zeg je zodat dit topic bij je historie komt te staan. Soort van een berichtje zodat je deze niet meer hoeft te zoeken als je dit topic kwijt raakt. En waar zijn we eigenlijk? Schoolgang? Buiten? Aula?]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:00 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    [Randomness, dat zeg je zodat dit topic bij je historie komt te staan. Soort van een berichtje zodat je deze niet meer hoeft te zoeken als je dit topic kwijt raakt. Je moet trouwens een foto bij de eerste reactie doen.]

    [Oh, dat doe ik altijd gewoon bij mijn eerste post, ik zwerf altijd rond ik mijn history. (;
    Chiya is in de aula.]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:00 ]

    Liam Oliver Sanz

    Oke nog een maand dus.. Dat moest me wel lukken toch? Ik stop mijn telefoon terug in mijn zak. Wie moest ik in hemelsnaam vragen?


    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:14 ]


    Scarlett Taylor

    'En prom betekent natuurlijk shoppen!' Riep ik lachend uit terwijl ik mijn pompons in de lucht stak. Een enthousiaste 'WOOH!' volgde van mijn vriendinnen. Direct begonnen ze te kletsen over de leukste jongens, jurken en nummers die ze wilden draaien. Ik was dol op prom: Een avond van alle leerlingen van school. Dansen, lachen, en koppels. Noem het maar truttig, maar ik hield er gewoon van.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Michael



    Zuchtend sta ik op en laat ik mijn blik over het schoolplein zwerven. Een prom? Dat betekend een date. Met mijn rugzak over mijn schouder loop ik de school binnen. Veel succes Michael. Ga voor een date!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [abooo]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Haha lol, Nadal ik zag jou foto:
    -DEAD- Ghehe.]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:11 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    (kan iedereen eens kijken of je personage klopt in de lijst+rang?)


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Hahaha tja, ik had geen fantasie.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."