• It's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Gereserveerd door Proprius
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:

    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:11 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    SUMMERx schreef:
    (kan iedereen eens kijken of je personage klopt in de lijst+rang?)

    [Klopt ^^]

    Faye
    Ik loop net een beetje doelloos door de gang als ik de aankondiging van het schoolfeest hoor. Een paar meisjes beginnen gelijk opgewonden te gillen. Ik grinnik zachtjes en zie dan Liam lopen. 'Hee Liam!' roep ik waarna ik naar hem toe loop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Bij mij klopt hij. En Nadal, doesn't matter, Taylor is gewoon altijd goed. Zo hot... :9~]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:15 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Liam Oliver Sanz

    Ik kijk om en zie Faye. 'Hey fee!' Glimlach ik. 'En weet jij al wie je mee
    wilt nemen naar prom?' Ik grinnik.


    Noah Tyler White
    Ik zuchtte, bij het zien van de promaffiches. Wat een belachelijke avond, dacht ik in mezelf. Ik snapte niet hoe meisjes zich zo druk konden maken over één avondje.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Proprius schreef:
    Liam Oliver Sanz

    Ik kijk om en zie Faye. 'Hey fee!' Glimlach ik. 'En weet jij al wie je mee
    wilt nemen naar prom?' Ik grinnik.



    hij is té sexy $$$$


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Hihih I know <3

    Michael Brown
    Een eindje verder op zie ik Noah staan. Met een lachje loop ik naar hem toe.
    "Hi dude," zeg ik terwijl Noah naar de affiches kijkt. "Heb je er ook al zin in?"
    Het sarcasme druipt van mijn gezicht af.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."



    Cameron Channing
    Ik keek rond, naar de reacties. Ze deden me lachen. Ik zag meisjes flippen tegen hun vriendinnen, helemaal van slag omdat ze nog geen kleedje hadden. Ik schudde mijn hoofd, en schetste wat mensen op mijn schetsblok.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:27 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Faye
    'Hey fee!' glimlacht Liam,'En weet jij al wie je mee wilt nemen naar prom?' Ik schud mijn hoofd, 'nope, jij al wel dan?' vraag ik daarna aan hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Lol, ik dacht dat Noah van Carebear was... Whatever, Chiya vind 'm nog steeds leuk. x'd]

    Chiya Amorina Hoshi
    De lessen begonnen toch nog niet, dus ik ging maar in de aula zitten. Mijn huiswerk was al af.
    Ik deed de oortjes van mijn iPod in en zette Maximum The Hormone op.
    Een date... die zou er vast niet komen. Noah vond ik al even leuk, maar daar liet ik natuurlijk niets van merken. Hij keek me wel eens aan, maar dat stelde niks voor. Ik heb al mijn klasgenoten aangekeken, in wat voor klas zou je zitten als niemand elkaar aankeek?
    Ik wilde dat ik thuis was, dan kon ik tenminste online voor jurken kijken. En dan kon ik gitaar spelen. Jammer dat dat op school niet kon.

    Noah Tyler White
    Ik grinnikte sarcastisch en knikte. 'Ik denk dat ik zelfs niet eens ga man. Wat heeft het voor nut?' vroeg ik hem.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Liam Oliver Sanz

    Ik haal mijn schoduers op. 'nee nog geen diee wie weet ga ik wel niet.'
    Ik pak een flesje water uit mijn tas en neem een slok. Mijn eten had ik al
    op. Om me heen waren meisjes druk aan het praten over met wie ze wilde gaan
    en wat ze aan zouden doen.

    Melissa

    Ik sta voor de affiche van prom en gil kort. Ik spring op en neer en draai me om. Mijn blik glijdt over de jongeren op de school. Ik heb er nu al zin in, nu alleen nog iemand vinden die me mee uitvraagt, maar ik heb hoop. Iemand zal me wel vragen. Hoop ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael Brown
    "Ik denk dat ik zelfs niet eens ga man. Wat heeft het voor nut?" vraagt Noah aan mij.
    Ik grinnik. "Geen nut. Voor die meiden is het leuk maar ik hoef niet zo nodig ik pak te paraderen als een aap," zucht ik terwijl ik mijn hand door mijn haren haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."