• It's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Gereserveerd door Proprius
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:

    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:11 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Liam

    'misschien hou je er zelfs wel een vriendin aan over,' Ik schiet in de lach als ze mijn buik prikt. 'Ik ga alleen als ik een date heb met het perfecte meisje.'

    Noah Tyler White
    Ik dacht na. Best een slim idee eigenlijk. 'Gewoon direct lazarus drinken?' vroeg ik, het klonk best wel goed. Meisjes interesseerden me toch niet. 'Ofneen Michael, jij moet gaan.' Ik proestte het bijna uit. 'Je wordt waarschijnlijk toch de Prom Queen.' zei ik lachend, terwijl ik hem een duwtje gaf.


    Cameron Channing
    Ik had geen zin in dit alles. Konden we dit gewoon niet overslaan? Dan hoefde ik ook niet speciaal een kostuum of een date te zoeken. Niet dat iemand me zou willen als date.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Naar wie kan ik toe met Deze 2?:

    ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Faye
    'Ik ga alleen als ik een date heb met het perfecte meisje,' zegt hij. 'Dan weet je dat er maar een ding op zit he,' zeg ik tegen hem, 'opzoek naar het perfecte meisje. Dus wat wil je cheerleader, emo of een nerd?' vervolg ik, 'of een footballer misschien?' grinnik ik er achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@HurtedHeart: van mij mag je bij Melissa en Chiya komen zitten in de aula? :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael Brown
    "Gewoon direct lazarus drinken?" vraagt Noah. "Of nee Michael, jij moet gaan," Hij proest het bijna uit. "Je wordt waarschijnlijk toch de Prom Queen." Hij geeft me een duwtje. Lachend kijk ik hem aan.
    "Ik ga in een jurk, dat is een goed idee," lach ik terwijl ik hem een duwtje terug geef. "Veel succes maar mij krijg je daar niet in. Geen mij maar een goede stapavond."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Liam Oliver Sanz

    Ik zucht. 'Géén idee. Maar ik wete zeker dat als ik haar zie dat ik eht weet.' Ik pak mijn spulllen in en zet mijn tas op de grond onder mijn stoel.

    Chiya
    'Affiche?' Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, ik heb het iemand horen omroepen. Ik zat er net al aan te denken. Dates, jurken, vooral het eerste is een hopeloze taak. En jij?' Er spookten verschillende gedachten door mijn hoofd. Prom. Jurk. Date. Maar ook het gebruikelijke; gitaar. Muziek. Anime.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:57 ]

    Scarlett

    Mijn mobiel begon te piepen. Oh, ik had een sms-je. Nieuwsgierig checkte ik mijn inbox en zag een berichtje van Jade.
    Meiden we moeten echt shoppen voor dier Dress. Vanmiddag? Voor alle mooie jurken weg zijn. X Jade
    Yeah, shoppen.
    'Offcourse. Zullen we naar Tomorrows Star gaan? Daar hebben ze gave jurkjes. xoxo Scar'
    En verzenden.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:08 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Faye
    Liam zucht, 'Géén idee. Maar ik weet zeker dat als ik haar zie dat ik het weet.' 'Je vindt haar vast wel Liampje,' zeg ik tegen hem waarna ik hem weer in zijn buik prik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melissa

    "Affiche? Nee, ik heb het iemand horen omroepen. Ik zat er net al aan te denken. Dates, jurken, vooral het eerste is een hopeloze taak. En jij?"
    Ik grinnik zachtjes en sla mijn ene been over het andere.
    "Ik heb er al reuzezin in. Alleen, een jurk vinden gaat zo moeilijk zijn. Je weet hoe moeilijk ik kan kiezen. En een date, dat is pas mijn tweede zorg hoor."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    'Hou is op met dat prikken.' Ik poke haar terug en grinnik. 'Daar kan ik niet tegen dat weet je.'

    [Douchen zo terug!]

    (iemand reageren op Cameron? anders verwissel ik hem en maak ik een meisje aan heheh -a-)

    Noah Tyler White
    Ik knik instemmend. 'Goed idee, laten we dat gewoon doen. Weet jij nog een goede pub? De laatste tijd is het wat doods in Drunk.' De pub waar ik altijd naartoe ging lag maar zo'n 20 meter van de school af, maar er kwamen alleen maar oudere mensen. Er was niets meer te beleven.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Jade
    Mijn mobiel trilde weer.
    'Offcourse. Zullen we naar Tomorrows Star gaan? Daar hebben ze gave jurkjes. xoxo Scar' kreeg ik weer terug. Ik begon meteen met typen. Ja is goed. Ik zag daar gisteren een geweldige jurk. Trouwens heb je al iemand op het oog? LY jade Smste ik meteen terug.

    Jayden
    ik hoorde Micheal en Noah praten over niet naar het Prom gaan. Yes ik was niet de enige die niet wou. Maar voor zover ik wist was het veplicht ofzo, of dat zei jade. 'Jullie willen ook niet naar dat Prom gedoe?' Vroeg ik nonchalant. Ik had mijn handen in mijn zakken zoals altijd.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Waar kan ik inspringen?]


    El Diablo.