• It's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Gereserveerd door Proprius
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:

    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:11 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Faye
    Liam haalt zijn schouders op. 'Nee nog geen idee wie weet ga ik wel niet.' Ik kijk hem zogenaamd geschokt aan, 'kom op Liam! Ga gewoon, zo slecht zie je er vast niet uit in een pak,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Sanz

    'kom op Liam! Ga gewoon, zo slecht zie je er vast niet uit in een pak,' Ik grinnik. 'Je hebt werkelijk geen idee hoe hot ik dan ben.' Grap ik en zet het flesje weer weg. 'En jij? Heb je al een jurk?'

    Noah Tyler White
    Ik grijns bij de gedachte. 'Die irritante maatpakken zien er belachelijk uit, en daarbovenop nog eens verschrikkelijk heet.' Ik kreeg het al warm bij de gedachte. 'Waarom is een jeans en een tshirt niet even goed?'


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    Ik hang mijn tas om mijn schouder en loop naar mijn kluisje. Zacht neurie ik een liedje. Nog niemand bekend gezien vandaag. Ik kijk even rond, op zoek naar mensen die ik ken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Carebear schreef:
    Melissa

    Ik hang mijn tas om mijn schouder en loop naar mijn kluisje. Zacht neurie ik een liedje. Nog niemand bekend gezien vandaag. Ik kijk even rond, op zoek naar mensen die ik ken.

    [Know me? (;]

    Faye
    'Je hebt werkelijk geen idee hoe hot ik dan ben,' zegt Liam, 'En jij? Heb je al een jurk?' vervolgt hij. 'Ik heb inderdaad geen idee hoe "hot" jij er dan uitziet dus je zult er wel heen moeten gaan. En nee, ik heb nog geen jurk. Niet álle meisjes zoeken een halfjaar van te voren een jurk uit,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Randomness schreef:
    (...)
    [Know me? (;]


    [sure, wie wat waar? :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.


    Jayden
    Ik stop bij mijn kluisje en voel blikken op me. Ik prop mijn boeken in mijn kluis en sluit hem weer. We kregen een Prom. Leuk, maar ik ging niet. Ik had haar nog niet ontmoet en alleen zij was diegene met wie ik ging. Ik liet me zakken tegen de muur en kwam op een bankje terecht. Meisjes giechelde en gilde. Het kon ook rustiger hoor.



    Jade
    Ik glimlachte breed. Een Prom was leuk altijd met of zonder date. Ik had mijn jurk al gekozen al zat ik nog een beetje te twijfelen. Ik vroeg me af wie me ging vragen. Wa ik niet wou is niet gevraagd werd. Alleen door de deur gaan is onacceptabel. Zelfs voor mij. Ik keek even op mijn mobiel en begon te typen.

    Meiden we moeten echt shoppen voor dier Dress. Vanmiddag? Voor alle mooie jurken weg zijn. X Jade stuurde ik naar al mijn vriendinnen dus de Cheerleaders.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carebear schreef:
    (...)

    [sure, wie wat waar? :')]

    [Chiya, in de aula, met iPod. Good luck. x"d]

    Melissa

    Ik besluit een kijkje te gaan nemen in de aula. Daar vind ik altijd wel iemand die ik ken. En ja hoor, ik heb weer geluk.
    "Chiya!" roep ik blij. Oh natuurlijk, ze heeft die doppen weer in. Ik ga haar porren en doe haar schrikken.
    "Boe!" roep ik lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Ik schiet in de lach.
    "Dat zou wel een stunt zijn," lach ik. "Gewoon lekker in een shirtje met een spijkerbroek! We kunnen net zo goed meteen gaan stappen dan hebben we al dat chique gedoe ook niet."
    Ik haal onwetend mijn schouders op en zucht weer. Waarom moet dit gedoe nou allemaal?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Liam

    'Ik heb inderdaad geen idee hoe "hot" jij er dan uitziet dus je zult er wel heen moeten gaan. En nee, ik heb nog geen jurk. Niet álle meisjes zoeken een halfjaar van te voren een jurk uit,' Ik schud mijn hoofd. 'Nee het is niet echt mijn ding. Als ik kom dan regel ik de muziek ofzo.'

    Chiya
    Ik schrok me kapot wanneer iemand 'Boe!' in mijn oor riep. Ik trok mijn doppen eruit en keek geschrokken een geamuseerd gezicht aan, dat van Melissa was.
    'Verdomme, Melissa, je liet me schrikken!' zei ik lachend. Ik zette mijn iPod uit.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:42 ]

    Melissa

    "Verdomme, Melissa, je liet me schrikken!"
    Ik grinnik en ga naast haar zitten.
    "Sorry, kon het niet laten."
    Ik por haar even in haar zij.
    "Heb je de posters al gezien?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Liam schudt zijn hoofd, 'Nee het is niet echt mijn ding. Als ik kom dan regel ik de muziek ofzo.' 'Awww, Liam! Kom op! Gewoon voor de fun!' roep ik, 'misschien hou je er zelfs wel een vriendin aan over,' lach ik er achteraan waarna ik hem even in zijn buik prik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered