• It's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Gereserveerd door Proprius
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:

    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:11 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [@SUMMERx: Oeh, dies gemeen :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Niet Cameron in een jongen veranderen. Hij is knap :D]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    SUMMERx schreef:
    (iemand reageren op Cameron? anders verwissel ik hem en maak ik een meisje aan heheh -a-)

    [Waar is hij dan? Is hij met mensen? Hij mag ook wel bij Chiya en Melissa van mij. (;]

    [je mag Cameron anders wel naar Liam en Faye sturen a.]
    Faye
    'Hou is op met dat prikken.' Liam prikt me terug en grinnikt, 'Daar kan ik niet tegen dat weet je.' 'Daarom doe ik het ook,' zeg ik waarna ik mijn tong naar hem uitsteek en hem nog een keer prik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Alyson kreeg een Smsje van Jade. Over om te winkelen voor een Prom Dress ;) en laat je jongen naar Cameron gaan ;).]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Scarlett

    Ja is goed. Ik zag daar gisteren een geweldige jurk. Trouwens heb je al iemand op het oog? LY jade
    Kreeg ik direct terug. Even dacht ik na. Had ik iemand op het oog?
    'Ok, afgesproken. ;D En nee, maar ik sta écht wel open als een van die leuke footballspelers me mee uitvraagt. Gisteren, na training. Ze stonden met zijn allen te douchen en ik kwam er langs. Een woord: WASBORDJES! :3 LY2. Scarlett'
    Grinnikend verstuurde ik mijn berichtje.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:07 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Ik begin wel ergens..]



    Alyson

    Ik loop de school in, en begroet een aantal mensen. Dan zie ik een briefje hangen, het jaarlijkse prom komt er weer aan.. Dan lees ik Jade's smsje en reageer snel, Tuurlijk ga ik mee! xx

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:09 ]


    El Diablo.

    Carebear schreef:
    [@SUMMERx: Oeh, dies gemeen :')]

    mwahahahahahaahahah


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Randomness schreef:
    (...)
    [Waar is hij dan? Is hij met mensen? Hij mag ook wel bij Chiya en Melissa van mij. (;]


    [Melissa wacht :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael Brown

    Noah knikt instemmend. "Goed idee, laten we dat gewoon doen. Weet jij nog een doede pub? De laaste tijd is het was dppd in Drunk," zegt hij.
    "Een pub?" vraag ik lachend. "Jongen, uit welke tijd kom jij? We gaan niet naar een pub. We gaan naar een club. Met goede DJ's en mooie meiden. En vooral zonder gedoe!"
    Ik sla Noah op zijn schouder. Een pub, sukkel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cameron Channing
    Ik zag 2 bekenden in de drukte staan. Ik zwaaide naar Faye en Liam, en stapte toen op hun af. 'Hi guys.' Ik zuchtte. 'Jullie ook al over prom aan het praten?' Ik rolde met mijn ogen. Iedereen was in de ban van het prom.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Noah Tyler White
    Ik worp hem een geïrriteerde blik achter zijn rug. Soms kon hij echt zo'n ego hebben, maar ik besloot er niets over te zeggen. 'Okeay dan, een club, whatever?'


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Faye
    'Hi guys,' zucht Cameron als hij bij mij en Liam komt staan, 'Jullie ook al over prom aan het praten?' hij rolt met zijn ogen. Ik lach eventjes, 'soort van. Liam wil alleen gaan als hij het perfecte meisje kan vinden dus we zullen die voor hem moeten vinden. Je helpt toch wel mee he?' vraag ik Cameron waarna ik hem smekend aan kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Carebear schreef:
    (...)

    [Melissa wacht :3]

    [Rustig jij. (;]

    Chiya
    'Mijne niet. Eerst de date, dan de jurk. Maar met jou gaan vind ik ook niet erg hoor,' grapte ik. Mijn idea-face kwam tevoorschijn. Dat had ik wel vaker als ik een idee had. 'Ik heb internet op mijn iPhone. We kunnen online jurken kijken.' Ik hield mijn iPhone verleidelijk voor Melissa's gezicht.

    [Sneller jij! :3]


    Melissa

    "Mijne niet. Eerst de date, dan de jurk. Maar met jou gaan vind ik ook niet erg hoor. Ik heb internet op mijn iPhone. We kunnen online jurken kijken."
    Ik grinnik even en bijt op mijn lip. Wat een aanlokkelijk idee.
    "Nee, toch maar niet. Ik wil ze in het echt zien. Het is echt wel aanlokkelijk, maar..."
    Ik zucht.
    "Nee, je brengt me niet in de verleiding," zeg ik lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.