• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    Ik voelde iets op me schouders. Ik keek en zag dat het de jas was van Irial. Ik wou wat zeggen. 'Ik kan wel tegen een beetje kou,' zei hij en drukte een kusje op me wang. 'Die had je nog te goed,' zei hij en ik begon te glimlachen. Zijn hand gleed in de mijne en ik pakte zijn hand beet. Rustig begonnen we aan de wandeling. Ik kreeg een glimlach op me gezicht. Het was fijn hier. Het was fijn met hem. Onbewust begon ik dichter tegen hem aan te lopen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Nee, die krijg je morgen pas te zien,' zei hij lachend waarop ik even mee lachte. Net als hem keek ik even om me heen en glimlachte even bij het zien van de zijne. 'Kom, ik weet ook nog wel een mooi plekje waar we rustig kunnen zitten,' zei ik na een tijdje. Ergens hoog in het bos was een open plekje, vanuit daar had je een klein zicht op het bos en de straten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Kom, ik weet ook nog wel een mooi plekje waar we rustig kunnen zitten,' zei ze en ik glimlachte wat meer. 'Het klinkt nou al geweldig,' zei ik lachend. Ik ging met haar haren spelen. Ze voelden lekker zacht aan. 'Laat maar zien,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Wanneer ze dichter tegen me aan komt lopen, verschijnt er automatisch een glimlach op mijn gezicht. Even denk ik er aan haar mee te nemen naar het meertje waar ik vanmiddag met Jade gedold had, maar dan besluit ik dat toch maar niet te doen. Ik leid haar mee, over een klein paadje naar een plekje gras waar ik de prachtigste bloemen weet staan. Ik neem met opzet een kleine omweg zodat we de dode beer niet hoeven te passeren. Als we er zijn ga ik zitten zonder Teske's hand los te laten. Op die manier moet ze wel bij me komen zitten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivar

    Ik voel vaag ver weg iets op mijn neus, maar ik droom te fijn om echt wakker te worden om te kijken wat het was. Ik woel iets in mijn slaap waarna ik weer rustig verder slaap.


    I only miss you when I'm breathing

    Teske Velez

    We liepen over een klein paadje. Ik keek om me heen en was me er nooit zo bewust van hoe het bos is. Tot zo ver vond ik het mooi. We waren gekomen bij een open plekje gekomen. Er lag gras en prachtige bloemen. Irial ging zitten, maar hij hielt me hand nog steeds vast. Ik dacht eventjes na, maar ging toch maar naast hem zitten. Ik keek hem glimlachend aan. 'Het is hier prachtig,' zei ik zachtjes. Ik gaf hem een klein kusje op zijn mond.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Het klinkt nou al geweldig,' lachte hij en speelde met mijn haren. 'Laat maar zien,'zei hij zachtjes waarop ons de juiste richting in leidde. Onderweg kom ik de geur van Irial en Teske tegen, met een klein lachje loop ik de andere kant op en richting de plek waar wij heen gingen. Eenmaal boven op een van de hoge heuvels kwamen we aan op de open plek. 'Kijk,'zei ik zachtjes en wees naar het uitzicht onder ons waarna ik een klein kusje op zijn kaak drukte.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 21:07 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Het is hier prachtig," zegt ze zacht. Ik knik even en ze drukt een kusje op mijn mond. Voor ze te ver weg is, neem ik haar gezicht in mijn handen en kus haar teder, langer. Heel voorzichtig laat ik haar los om haar in de ogen te kunnen kijken.
    "Wat betekent dit?" vraag ik dan zachtjes terwijl ik mijn vinger van mezelf naar haar laat gaan en weer terug. Laat dit alsjeblieft evenveel voor haar betekenen als voor mij. Ik wil het echt weten, ookal is het een negatief antwoord. Al zou ik er aan kapot gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yvo Leroux

    We liepen een heuvel op. Eindelijk daar aan gekomen keek ik om me heen. 'Kijk,' zei ze en ze gaf mee een klein kusje op me kaak. Ik lachte zachtjes. 'Wauw,' zei ik zachtjes en trok haar wat dichter tegen me aan. 'Echt wauw,' zei ik en ik gaf haar een kusje.

    Teske Velez

    Ik voelde zijn handen op mijn gezicht. Hij kuste me lang en teder. Ik had me ogen gesloten toen hij me alweer rustig los liet. Ik opende me ogen en keek in zijn ogen. 'Wat betekent dit?' vroeg hij zachtjes terwijl hij zijn vinger van zichzelf naar mij liet gaan en weer terug. Ik deed me hoofd een beetje schuin. Ik wist niet precies wat hij ermee bedoelde. 'Misschien dat ik nu heel dom overkom, maar wat bedoel je precies?' vroeg ik blozend.


    [Ik ben zo douchen]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 21:16 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Wauw. Echt wauw,'zei hij en trok me dichter tegen zich aan om me een kusje te geven. 'Dit is een heerlijke plek om even tot rust te komen,' glimlachte ik en legde mijn handen in zijn nek om hem een kus terug te geven. 'En daar,' zei ik en wees naar plek waar je tussen de bomen door een paar huizen zag staan. 'Woon ik.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Dit is een heerlijke plek om even tot rust te komen,' zei ze. Ze legde haar handen in mijn nek om me een kus terug te geven. 'En daar. Woon ik,' zei ze, terwijl ze naar een plek tussen de bomen. Ik zag daar een aantal huizen staan. 'Lijkt me geweldig om daar te wonen,' zei ik met een glimlach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Enorm,' glimlachte ik en liet me op het gras zakken. Ik pakte zijn hand vast en trok er lichtjes aan in de hoop dat hij langs me kwam zitten. 'Zie je je ourders nog wel nu je op jezelf woont?' vroeg ik aarzelend, ik wilde geen gevoelige snaar raken met die vraag maar ergens werd ik een beetje nieuwsgierig naar zijn drukke thuissituatie waar hij vandaan kwam.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Weet je dat ik gewoon nog een heel verhaal moet bedenken van zijn thuissituatie? XD]

    Yvo Leroux

    'Enorm,' glimlachte ze. Ik keek haar een en ze liet zich in het gras zakken. Ze pakte mijn hand en trok er lichtjes aan. 'Zie je je ouders nog wel nu je op jezelf woont?' vroeg ze. Ik haalde me schouders op en ging naast haar liggen. 'Soms. Ik weet het nog niet. Ik heb ze nog niet gezien sinds ik hier woon,' zei ik en ik keek naar de sterren. Ze waren mooi.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ohw, haha en dan ga ik er gewoon even naar vragen ;P ]

    Eliza

    'Soms. Ik weet het nog niet. Ik heb ze nog niet gezien sinds ik hier woon,' zei hij en keek omhoog naar de sterren. Ik ging tegen hem aan liggen terwijl ik schuin naar hem opkeek. 'Mis je ze?' vroeg ik kleintjes en beet even op mijn lip.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Haha XD en dat op een avond XD daar komt meestal drama van XD]

    Yvo Leroux

    'Mis je ze?' vroeg ze. Ik keek haar aan en zag dat ze op haar lip beet. 'Niet echt. Misschien dat het later komt, maar nu niet,' zei ik en ik keek weer naar de sterren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you