• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Eliza

    'Dat is het hem juist. Ik wil niet zelf eerst toestemming voor hoeven te geven. Ik wil dat jij je handen op mijn rug kan leggen wanneer jij dat wilt, zonder dat ik me er rot door schrik,' zei hij zacht en ik glimlachte even toen hij zei dat ik dat mocht. 'Misschien is het een kwestie van wennen, of vertrouwen?' reageerde ik half vragend en liet mijn vingers achter in zijn nek weer door zijn haren gaan. 'Ik wil je helpen er mee te leren leven..'

    [Haha, doen we goed ^^ ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Misschien is het een kwestie van wennen, of vertrouwen?' zei ze half vragend. Ze liet haar vinger weer door me haren gaan in me nek. Ik glimlacht daardoor. Het voelde heerlijk. 'Ik wil je helpen er mee te leren leven..' zei ze en er verscheen een grote glimlach op me gezicht. 'Dank je wel,' zei ik zachtjes en drukte zachtjes een kus op haar mond. 'Hoe wil je dat eigenlijk doen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Bij het zien van de grote glimlach op zijn gezicht maakte mijn hart een klein sprongetje. 'Dank je wel,'zei hij zacht en drukte zachtjes een kus op mijn lippen. 'Hoe wil je dat eigenlijk doen?' vroeg hij daarna waarop ik hem even bedenkelijk aan keek. 'Ik denk dat als je een antwoord krijgt op de vraag wat er gebeurd is het al een hoop zal helpen,' fluisterde ik en keek even aarzelend naar hem op. Eerder was gebleken dat dat een nog gevoeliger punt was aangezien hij daar niks over wist.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Ik denk dat als je een antwoord krijgt op de vraag wat er gebeurd is het al een hoop zal helpen,' fluisterde ze. Ze keek aarzelend en ik keek haar vragend aan. 'Ik snap je niet,' zei ik tegen haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Ik snap je niet,' zei hij met een vragende blik. 'Nou je weet niet wat het is geweest dat je heeft aangevallen, misschien als je dat wel weet dat je het dan al een stukje kan afsluiten,' reageerde ik met dezelfde vragende blik terug.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Oh zoo is die vraag ;D haha XD ik snapte de vraag zelf namelijk niet XD]

    Yvo Leroux

    'Nou je weet niet wat het is geweest dat je heeft aangevallen, misschien als je dat wel weet dat je het dan al een stukje kan afsluiten,' zei ze. Ik haalde mijn schouders op en ging liggen. Ik liet Eliza op mijn schoot zitten. 'Ik heb al tijd gezocht erna. Het enige wat het dichtst in de buurt kwam was een wolf. Maar de klauwen op me rug zijn veel groter dan die van een wolf. De rest is hetzelfde,' zei ik en ik zuchtte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Hij haalde zijn schouders op terwijl hij ging liggen en ik nog op zijn schoot zat. 'Ik heb al tijd gezocht erna. Het enige wat het dichtst in de buurt kwam was een wolf. Maar de klauwen op me rug zijn veel groter dan die van een wolf. De rest is hetzelfde,' zei hij zuchtend terwijl ik een ijskoude rilling over mijn ruggegraat heen voelde gaan. 'Een wolf?' bracht ik uit. 'Zijn die instaat om dat te doen?' Het was meer een vraag richting mezelf als naar hem maar dat wist hij niet.

    [Haha, ik had al z'n vermoeden. And... die littekens op zijn rug he, zijn die door een wolf gedaan net als Eliza? Of iets anders? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Idunno denk et? ;D de meeste dingen verzin ik ook maar ter plekken haha ;D Enige wat ik vooraf had bedacht dat hij dus aangevallen was door iets]

    Yvo Leroux

    'Zijn die instaat om dat te doen?' vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet het niet. Ik vertel je alleen wat ik weet,' zei ik. Ik pakte haar hand en trok er zachtjes aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja dat ken ik, sommige ideën komen vaak verder in een verhaal >< ;D ]

    Eliza

    'Ik weet het niet. Ik vertel je alleen wat ik weet,' zei hij en pakte mijn hand vast om er vervolgens zachtjes aan te trekken. Dit was iets wat ik moest navragen als ik bij de roedel was, ik móést weten of een van ons dit had aangedaan bij hem. Tegelijkertijd bekroop het benauwde gevoel me dat hij dan misschien mijn wolvendeel wel helemaal niet op prijs ging stellen.Ik liet me mee trekken aan mijn hand, zette mijn andere hand in het zand zodat ik boven hem hing. 'We zullen vast wel meer te weten komen,' mompelde ik zacht en drukte vervolgens mijn lippen zacht op de zijne.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 0:33 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Ze liet zich meetrekken en zette haar vrije hand in het zand. 'We zullen vast wel meer te weten komen,' mompelde ze zacht. Haar lippen kwamen zachtjes op de mijne terug. Ik deed mijn armen om haar heen en trok haar wat dichter tegen me aan. 'Misschien,' zei ik en ik kuste haar.

    [Ik ben naar me bedje toe ;D dag dagg]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Trusten!]

    Eliza

    Hij sloeg zijn armen om me heen en trok me dichter tegen hem aan. 'Misschien,' zei hij en kuste me weer. Voor mij was het geen misschien, ik was nu vastberaden er achter te komen of er ooit iemand uit onze stam mijn inprent had aangevallen. Maakte niet uit of dat ver voor het hele inprent gebeuren is gebeurd, ik moest het weten. Ik liet me door mijn arm heen zakken zodat ik nog dichter tegen hem aan lag en kuste hem liefdevol terug.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Ik stopte eventjes. Ik keek haar aan, maar hielt mijn armen om haar heen. Ik bekeek haar eventjes en een grote glimlach verscheen er op me gezicht. 'Nooit gedacht dat dit zo snel zou gaan en zo fijn voelde,' zei ik met een lachje. Ik sloot me ogen en genoot van dit moment.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Zodra hij stopte en me aankeek glimlachte ik even. 'Nooit gedacht dat dit zo snel zou gaan en zo fijn voelde,' zei hij met een grote glimlach waarna hij zijn ogen sloot. 'Vind je dat echt?' Vroeg ik zachtjes en legde mijn hoofd op zijn borst. 'Voor mij voelt het precies net zo,' voegde ik er fluisterend aan toe en plukte wat aan zijn shirt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Vind je dat echt?' vroeg ze zachtjes. Ik voelde haar hoofd op me borst terecht komen. Ik begon te blozen, omdat ze ongetwijfels zal voelen hoe hard mijn hart bonkte. 'Voor mij voelt het precies net zo,' voegde ze er nog zachtjes aan toe. Ik voelde wat gepluk aan mijn shirt. Ik glimlacht en wreef zachtjes met mijn hand over haar rug. 'Mooi zo,' zei ik met een glimlach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Mooizo,' reageerde hij en ik voelde zijn hand over mijn rug gaan. Ik hoorde het harde ritme van zijn hartslag en glimlachte even. Mijn hart klopte net zo hard terwijl mijn vingers nu lichtjes zijn nek streelde. 'Nu zitten we allebei onder het zand,' lachte ik zachtjes toen het tot me door drong dat we nog steeds op het strand lagen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'