• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Yvo Leroux

    Ik voelde haar vingers zachtjes mijn nek streelde. Haar hard klopte even hard als de mijne. 'Nu zitten we allebei onder het zand,' lachte ze zachtjes. Het maakte mij niet uit. Ik lag hier wel lekker. 'Waar een douche wel niet goed voor is,' zei ik lachend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    Als ik mijn ogen open doe zie ik dat Ivar ook wakker ligt, 'kan je ook al niet slapen?' Fluister ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Faye blijft ook nog wakker te zijn, 'Nee, niet echt nee,' antwoord ik met een kleine zucht. 'Jij blijkbaar ook niet?' voeg ik er nog aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Nee dat lijkt maar zo,' lach ik zachtjes waarna ik hem een klein kusje geef. 'Maar het duurt bij mij meestal wel een tijdje voordat ik in slaap val,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    'Waar een douche wel niet goed voor is,' lachte hij waarna ik me zachtjes iets overeind duwde en mijn hand door mijn haren haalde. 'Dat is waar,' grinnikte ik terwijl wat zand uit mijn haren woelde en me weer naar hem toe boog voor een kus op zijn kaak.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ivar

    Ik glimlach ook even en streel weer door Faye's haar, 'Rn dan ligt er ook nog is een jongen naast een jongen die je nog helemaal niet lang kent,' mompel ik.


    I only miss you when I'm breathing

    Yvo Leroux

    'Dat is waar,' grinnikte ze. Ik voelde wat geduw. Ik keek haar aan en zag dat ze wat zand uit haar haren haalde. Ze boog weer naar me toe en gaf me een kus op me kaken. Ik hield haar vast en ging rechtop zitten. Ik keek haar glimlachend aan. 'Zullen we zo richting huis gaan? Het word al laat en ik heb geen zin dat je problemen krijg door mij,' zei ik zachtjes en gaf haar een kusje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    Ik knik langzaam en bijt even op mijn onderlip. Misschien was ik inderdaad wel iets te snel te gaan...Ik begin me een beetje een slet te voelen dat ik tegen een halfnaakte jongen aanlig die ik nauwelijks ken. Ik twijfel even en schuif dan een stukje bij Ivar vandaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ze schuift iets bij me weg en ik voel me meteen weer anders te voelen, koud en eenzaam. 'Eh zo bedoelde ik het helemaal niet,' zeg ik snel, ik wilde dat andere, warme gevoel zo snel mogelijk weer voelen.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    'Zullen we zo richting huis gaan? Het word al laat en ik heb geen zin dat je problemen krijg door mij,' zei hij nadat hij rechtop kwam zitten. Mijn gezicht vertrok lichtjes toen hij dat zei en me een kusje gaf. Ik zou geen problemen krijgen, vooral niet als ik mijn moeder liet weten bij wie ik was. 'Als je wilt gaan is dat prima,' glimlachte ik kleintjes en kuste hem kleintjes terug. Ik wilde helemaal niet naar huis, of weg van hem.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Als je wilt gaan is dat prima,' glimlachte ze en ze gaf me een klein kusje. 'Eigenlijk wil ik wel gaan,' zei ik zachtjes. 'Maar morgen kwam je langs toch? Zal ik je naar huis brengen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    'Eh zo bedoelde ik het helemaal niet,' zegt Ivar. Ik kijk hem even aan, 'zeker weten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik kijk in haar ogen en schud heftig mijn hoofd, 'Ja, heel zeker,' zeg ik met een kleine grijns. Ik voelde me haast weer een klein kind.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Ja, heel zeker,' zegt Ivar. Ik glimlach even naar hem en kruip dan weer iets dichter tegen hem aan, maar niet zo als eerst. 'Zo beter?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    'Eigenlijk wil ik wel gaan.Maar morgen kwam je langs toch? Zal ik je naar huis brengen?' Reageerde hij. 'Ja ik kom morgen langs, ik weet alleen niet waar je woont,' reageerde ik zacht en keek hem even schuin aan. 'En ik zou het leuk vinden als je me naar huis brengt,' glimlachte ik vervolgens en maakte aanstalten om op te staan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'