• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Heeft iemand je ooit al gezegd hoe lief je bent?" vraagt Mary.
    Ik trek een beteuterd gezicht en kijk naar beneden. Ik schud mijn hoofd. Wanneer ze een kus in mijn hals drukt krijg ik rillingen. Ik moet mijn best doen haar niet meteen te bespringen.
    "Heb ik al gezegd hoe lief jij bent?" vraag ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "De starbucks? Of ga je liever echt op café? Mij maakt het niets uit."
    Ik lach.
    "Starbucks is prima,"
    Samen lopen we richting de stad. Soms laat ik mijn ogen even over hem heen glijden. Hij is niet verkeerd, helemaal niet zelfs.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Dan hoop ik dat die andere jongen net zo goed kan zoenen," grinnikt Michael.
    Verdorie!
    "Ik laat het je weten," antwoord ik met een grijns.
    Ik draai me om en huppel de kantine uit. Zou hij nu echt niet achter me aankomen? Ik wandel naar buiten en kies een plekje in het gras waar ik ga zitten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik glimlach waneer ik zie dat hij treurig zijn hoofd schudt. Ik leg mijn hand op zijn wang en kijk hem verliefd aan.
    "Ik vind je lief," zeg ik stil.
    "Heb ik al gezegd hoe lief jij bent?"
    Bijna automatisch word ik rood en ik denk even na.
    "Volgens mij heb je het al wel eens vermeld," zeg ik grinnikend.


    Jeremy

    "Starbucks is prima."
    Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat ze naar me kijkt en ik kan het niet laten te grijnzen. Wanneer we bij de Starbucks zijn, houd ik de deur voor haar open.
    "Na u."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Volgens mij heb je het al wel eens vermeld," grinnikt Mary.
    "Fjoew," zeg ik terwijl ik met de rug van mijn hand over mijn voorhoofd veeg. "Dan ben ik daar al vanaf."
    Ik kijk haar grijnzend aan en grinnik wanneer ik besef dat ik nog niet veel van de film gezien heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Fjoew. Dan ben ik daar al vanaf."
    Hij kijkt me grijnzend aan en ik grinnik. Ik kijk weer naar het televisiescherm en zucht wanneer ik merk dat ik weer een heel stuk gemist heb.
    "Zo gaat dit nooit lukken," zucht ik lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ook Mary's blik is weer op de televisie gericht.
    "Zo gaat dit nooit lukken," zucht ze lachend.
    Ik knik beamend.
    "Zal ik wat duct tape halen om over je mond te kleven?" vraag ik met een schuin lachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Zal ik wat duct tape halen om over je mond te kleven?"
    Ik knik even maar besef dan wat hij zei.
    "Wat? Waarom de mijne?"
    Lachend kijk ik hem aan, en ik schud even mijn hoofd.
    "Als je dan toch bezig bent, plak jezelf dan vol. Je leidt enorm af."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ik barst in lachen uit wanneer ze knikt.
    "Wat? Waarom de mijne? Als je dan toch bezig bent, plak jezelf dan vol. Je leidt enorm af."
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar lachend aan.
    "Ik leid jou af? Jij zit hier naast me knap te wezen, lekker mee te zingen en ik leid jou af?" zeg ik met een onschuldig gezicht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik leid jou af? Jij zit hier naast me knap te wezen, lekker mee te zingen en ik leid jou af?"
    Met een irritant stemmetje imiteer ik hem, en ik kijk hem lachend aan.
    "Moet jij daar niet zo even zitten sexy wezen, doen alsof je van niets weet."
    Ik steek mijn tong uit en sla mijn armen over elkaar heen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ze herhaalt wat ik zei met een vervelend stemmetje en voegt er nog aan toe.
    "Moet jij daar niet zo even zitten sexy wezen, doen alsof je van niets weet."
    Dan steekt ze haar tong uit en slaat haar armen over elkaar.
    In een snelle beweging trek ik haar onderuit en begin haar te kietelen.
    "Zo klink ik niet!" roep ik lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Zo klink ik niet!"
    Ik gil wanneer hij me onderuit trekt en me begint te kietelen. Lachend sla ik om me heen, en ik probeer zijn handen weg te duwen.
    "Neehee, sto-stoohop!" roep ik lachend.
    Ik sla zijn handen weg en probeer weg te krabbelen. Ik ga recht zitten en kijk hem aan.
    "Hoor je dat?"
    Ik maak van zijn onoplettendheid even gebruik, en ga op hem zitten. Grijnzend kijk ik hem aan.
    "Het geluid van overwinning," zeg ik zacht, en giechel even.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 12:40 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Neehee, sto-stoohop!" roept Mary terwijl ze mijn handen probeert weg te duwen en een poging doet om los te komen. Plots zit ze rechtop.
    "Hoor je dat?" Ik kijk haar even aan en spits mijn oren. Voor ik het weet zit ze bovenop me. "Het geluid van overwinning," zegt ze.
    Ik grijp haar polsen stevig vast en trek ze onder haar vandaan zodat ze op me valt. Dan neem ik haar gezicht in mijn handen en kus haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik voel zijn handen om mijn polsen en plots lig ik op hem neer. Wanneer ik zijn lippen op de mijne voel, sluit ik mijn ogen en kus hem teder terug.
    "Wat een overwinning," fluister ik tegen zijn lippen, terwijl ik hem heel even aankijk. Ik druk nog een kus op zijn lippen en laat voorzichtig mijn handen over zijn bovenlichaam gaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Wat een overwinning," fluistert ze tegen mijn lippen aan.
    Ze kust me opnieuw en ik ril wanneer haar handen over mijn bovenlichaam glijden. Ik kantel ons zodat ik bovenop haar kom te liggen. Zachtjes bijt ik op haar onderlip. Ergens in mijn hoofd zegt een stemmetje dat ik weer fout bezig ben, maar mijn gevoelens onderdrukken het.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.