• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik stond op en ik liep langzaam richting het Gleelokaal. Hopelijk is er niemand.En inderdaad er was niemand. Ik pakte een gitaar en begon te zingen. Landslide


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [By the way, ik heb dus wel vakantie volgende week. ;) Yay! :D]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -I'm off, ik heb toneel. Ciao-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [oke. Ik zal na school online en tussen na het eten en half 9 er wss zijn. Alleeen dinsdag niet. Scholenkeuze gesprek -_-]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Welk uur is het BTW????]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik sta op en besluit even naar mijn kluisje te gaan.
    Ik voel tranen branden, ik wil Florence niet kwijt, maar als hij zo blijft doen gebeurd dat.
    Ik zucht en doe de ode van mijn kluisje, waarna hij open gaat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Nadat ik uitgezongen ben begin ik aan nog een nummer. The Climb De tranen springen in mijn ogen terwijl ik zing en piano speel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga tot morgne]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael

    "Ik weet wel dat ik hem knap vond, en lief. Maar er is niemand anders die ik- oh wacht, dat was jij!"
    Ik schiet in de lach.
    "Dat kan ik niet geweest zijn hoor," grinnik ik. "Dat soort dingen zeg ik niet."
    Grinnikend druk ik een klein kusje op haar kruin en leg haar hoofd tegen mijn borstkas. Met een hand ga ik weer door haar bruine lokken.

    Donna

    "Waarom niet?"
    Jeremy staat op en trek mij ook omhoog. Lachend trek ik mijn kleding recht.
    "Wil je hier wat drinken of in de stad?" vraag ik terwijl we de gymzalen uitlopen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Wil je hier wat drinken of in de stad?"
    Ik haal mijn schouders op en volg haar naar buiten.
    "Voor mijaakt het niets uit. Als jij liever op school wil blijven..."
    Ik kijk haar grinnikend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Voor mijvmaakt het niets uit. Als jij liever op school wil blijven..."
    Hij kijkt me grinnikend aan.
    Ik pak zijn hand van en lachend sleur ik hem mee naar buiten.
    "Alles beter dan school," grinnik ik als ik hem los laat. Met één hand ga ik door mijn lange bruine lokken. Samen lopen we het schoolplein af richting de stad.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Alles beter dan school."
    Ik kijk lachend toe hoe ze haar hand door haar haren haalt. Damn.
    "Nu hoor ik je spreken. Heb je een voorkeur om ergens heen te gaan?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Mary komt heel secuur tegen me aanliggen. Ik sla een arm om haar schouders en trek haar nog wat dichter.
    "Welke film?" vraagt ze.
    Ik schakel de televisie aan met mijn afstandsbediening.
    "Volgens mij zat er nog een film in de DVDspeler van gisteren met Aurynn, uh De prinses en de kikker, geloof ik."
    Zodra er beeld verschijnt, komt inderdaad het keuzemenu van die film tevoorschijn.

    Irial

    "Eh..." is het enige dat Kyle zegt. Hij haalt zijn schouders op.
    Ik trek lachend een wenkbrauw op.
    "Als je niet antwoordt, dan ga ik je kietelen," zeg ik geamuseerd.
    Ik zet alvast een hand op zijn zij.

    Charlotte

    "Dat kan ik niet geweest zijn hoor. Dat soort dingen zeg ik niet."
    Hij drukt mijn hoofd tegen zijn borstkas en haalt een hand door mijn haren.
    Ik blijf eventjes zitten, genieten van het moment en dan kijk ik hem weer aan.
    "Niet jij?" vraag ik gespeeld verbaasd. "Goh. Nou dan ga ik die leuke jongen wel zoeken om mee te zoenen," voeg ik er grijzend aan toe. Ik wip van Michael's schoot en maak aanstalten om weg te wandelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Volgens mij zat er nog een film in de DVDspeler van gisteren met Aurynn, uh De prinses en de kikker, geloof ik."
    Glimlachend knik ik, en ik nestel me helemaal tegen hem aan. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en verstrengel met een hand onze vingers.
    "Die film is goed," zeg ik zacht.
    Ik kijk naar het scherm en zucht even verliefd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ze knikt glimlachend en legt haar hoofd op mijn borstkas om dan haar vingers tussen de mijne te laten glijden. Ik ken haar pas, maar het voelt allemaal zo juist aan.
    "Die film is goed," zegt ze zacht.
    Ik selecteer Engels en zet er Nederlandse ondertitels bij. Dan druk ik op play. De film begint en ik druk nog een kusje op Mary's kruin.
    "Wat ben ik een boer!" roep ik plots uit. "Wilde je wat drinken?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.